Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015
Ja ik vind dat tussenstuk ontzettend lelijk man.. Hoeveel eerder zou die turbo nou inkomen dan? 500rpm??
Olietemperatuur en druksensor zijn trouwens onderweg. Kan ik dat ook weer in de gaten houden op de Vems android app: http://www.vems.hu/android/" onclick="window.open(this.href);return false;
@ Fearless, dat weet ik oook nog niet precies, schijnt allemaal makkelijk en simple te zijn.
Nog even een kleine update, cardanas zit er ook alweer mooi onder. Vanavond het achterste diff, aandrijfassen en het schakelmechanisme wegbrengen king:
De kleur vond ik inderdaad ook heel dik.. Vol in het licht is hij knalpaars en uit het licht zwart. Levert mooi effect op op de rondingen van de auto..
Bij elektrolytisch verzinken niet hoor. Dat doen wij ook met gewone bouten en moeren en dat is geen enkel probleem. Bij verzinken met de vlam zou je in de problemen komen.