Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hier is mijn kadettje! ook al ben ik nu bezig met wat plastische chirurgie, zo zag! hij er uit....
ooit geweest van een man die kunstschilder was en woonde in noordwijk, wel leuk dat de geschiedenis bekend is, dat is ook een deel van mijn motivatie om die auto op te knappen.
Ok heren C(-K)adetten . Een vraagje van mijn kant.
Ik ben op zoek naar een goedkope daily en ik stond op het punt om een Jetta te kopen, maar nu viel mn oog op een blauwe Kadett C Sedan. Ik weet verder helemaal niets over deze auto, dus kunnen jullie mij inlichten waar ik op moet letten? Bekende roestplekken of technische problemen?
En uiteraard, hoe rijdt het? Ik ga uiteraard wel een proefrit maken voordat ik een auto koop, maar is het het waard om er 150km voor te rijden?
@PRObin wrote:Ok heren C(-K)adetten . Een vraagje van mijn kant.
Ik ben op zoek naar een goedkope daily en ik stond op het punt om een Jetta te kopen, maar nu viel mn oog op een blauwe Kadett C Sedan. Ik weet verder helemaal niets over deze auto, dus kunnen jullie mij inlichten waar ik op moet letten? Bekende roestplekken of technische problemen?
En uiteraard, hoe rijdt het? Ik ga uiteraard wel een proefrit maken voordat ik een auto koop, maar is het het waard om er 150km voor te rijden?
hoi je wou wat info hebben over een c kadett zwakken punten hierbij een site met info opelkadettc.net en dan naar kadett c technisch en dan naar kopersinfomatie daar staat een hoop.
ik heb de foto,s bekeken en voor 1450 lijkt ie me wel prijzig zie wel wat roest punten zitten maar het is een foto eerst in het echt bekijken ik hoop dat je genoeg info heb zo