G Geert coupe GTE Lid 31 jan 2012 #3.402 @Niels0478 wrote:Mooie gt/e :thumb , zo wil ik er ook nog altijd eentje, welk blok ligt hierin ? Dank, In de kadett ligt een 2 ltr blok met 2.4 binnenwerk opgeboord tot 2.5 met 45e webers. Blok heeft 197 pk en een koppel van 252 nm, toen was hij net 1000km ingereden. Dit was op een rollenbank waar js 400 altijd komt. Dus leuk blokkie voor de kadett.
@Niels0478 wrote:Mooie gt/e :thumb , zo wil ik er ook nog altijd eentje, welk blok ligt hierin ? Dank, In de kadett ligt een 2 ltr blok met 2.4 binnenwerk opgeboord tot 2.5 met 45e webers. Blok heeft 197 pk en een koppel van 252 nm, toen was hij net 1000km ingereden. Dit was op een rollenbank waar js 400 altijd komt. Dus leuk blokkie voor de kadett.
O Opel.Lowrider Komt weleens kijken 11 feb 2012 #3.405 Ik had nog wat foto's liggen van mijn C Caravan.
0 076 wokkel Komt hier geregeld 13 feb 2012 #3.408 @D-gek wrote:Die Caravan is anders ook prachtig! :thumbup Inderdaad, die ziet er echt netjes uit!
G Geert coupe GTE Lid 15 feb 2012 #3.409 @076 wokkel wrote:@D-gek wrote:Die Caravan is anders ook prachtig! :thumbup Inderdaad, die ziet er echt netjes uit! Heel netjes ja, :thumbup :thumbup :thumbup En ook nog een echte 16s
@076 wokkel wrote:@D-gek wrote:Die Caravan is anders ook prachtig! :thumbup Inderdaad, die ziet er echt netjes uit! Heel netjes ja, :thumbup :thumbup :thumbup En ook nog een echte 16s
R REDP. Komt weleens kijken 18 feb 2012 #3.410 @076 wokkel wrote:vandaag wilde ik een paar foto's maken, een vriend van mij mee op pad. Bij het eerste mooie veldje de auto opgezet... En vast gereden, al na een meter! Dus helaas auto vies.... Zusje gebeld. En losgetrokken! Vanzelfsprekend ook met een c kadettje! Haha mooi gedaan Wokkel :thumb heb gisteren ook de eerste rondjes met mijn coupe gereden, altied lekker :wors
@076 wokkel wrote:vandaag wilde ik een paar foto's maken, een vriend van mij mee op pad. Bij het eerste mooie veldje de auto opgezet... En vast gereden, al na een meter! Dus helaas auto vies.... Zusje gebeld. En losgetrokken! Vanzelfsprekend ook met een c kadettje! Haha mooi gedaan Wokkel :thumb heb gisteren ook de eerste rondjes met mijn coupe gereden, altied lekker :wors
J Junkiexp Lid 15 feb 2012 #3.411 Mijn C1 uit '76 Half jaar geleden gekocht en in die tijd 20km gereden. Ben nu motorisch alles op orde aan het krijgen, daarna ff naar de apk want ik ben al 2 weken te laat :shock: Daarna optisch wat mooier maken.
Mijn C1 uit '76 Half jaar geleden gekocht en in die tijd 20km gereden. Ben nu motorisch alles op orde aan het krijgen, daarna ff naar de apk want ik ben al 2 weken te laat :shock: Daarna optisch wat mooier maken.
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 16 feb 2012 #3.412 Daar valt weinig mooier aan te maken! Ondanks dat ik het niet zo heb met City`s vind ik dat deze er supergoed uitziet! :thumb
Daar valt weinig mooier aan te maken! Ondanks dat ik het niet zo heb met City`s vind ik dat deze er supergoed uitziet! :thumb
0 076 wokkel Komt hier geregeld 16 feb 2012 #3.413 vandaag wilde ik een paar foto's maken, een vriend van mij mee op pad. Bij het eerste mooie veldje de auto opgezet... En vast gereden, al na een meter! Dus helaas auto vies.... Zusje gebeld. En losgetrokken! Vanzelfsprekend ook met een c kadettje!
vandaag wilde ik een paar foto's maken, een vriend van mij mee op pad. Bij het eerste mooie veldje de auto opgezet... En vast gereden, al na een meter! Dus helaas auto vies.... Zusje gebeld. En losgetrokken! Vanzelfsprekend ook met een c kadettje!
P petrolhead Loopt hier de deur plat 16 feb 2012 #3.414 vette foto's, broer en zus in actie :thumb hoeveel is nou jou verlaging?
J Junkiexp Lid 16 feb 2012 #3.415 @SanguiniusNL wrote:Daar valt weinig mooier aan te maken! Ondanks dat ik het niet zo heb met City`s vind ik dat deze er supergoed uitziet! :thumb Thanks! Maar de lak is in het echt een stuk slechter hoor. En hij moet nog verlaagd worden, sportuitlaat eronder en lagere banden. Dan gaat het al een stuk beter
@SanguiniusNL wrote:Daar valt weinig mooier aan te maken! Ondanks dat ik het niet zo heb met City`s vind ik dat deze er supergoed uitziet! :thumb Thanks! Maar de lak is in het echt een stuk slechter hoor. En hij moet nog verlaagd worden, sportuitlaat eronder en lagere banden. Dan gaat het al een stuk beter
0 076 wokkel Komt hier geregeld 18 feb 2012 #3.418 @petrolhead wrote:vette foto's, broer en zus in actie :thumb hoeveel is nou jou verlaging? Volgens de leverancier 80-80. Maar dat was met een 1.2, nu met een 2.0 ligt ie net iets lager voor.
@petrolhead wrote:vette foto's, broer en zus in actie :thumb hoeveel is nou jou verlaging? Volgens de leverancier 80-80. Maar dat was met een 1.2, nu met een 2.0 ligt ie net iets lager voor.
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 18 feb 2012 #3.419 Heb jij dan ook dat je neus een beetje na deint na een drempeltje of wat ook door dat extra gewicht?? De mijne doet dat wel en dat vind ik toch eigenlijk wel erg irritant.
Heb jij dan ook dat je neus een beetje na deint na een drempeltje of wat ook door dat extra gewicht?? De mijne doet dat wel en dat vind ik toch eigenlijk wel erg irritant.
R REDP. Komt weleens kijken 18 feb 2012 #3.420 @SanguiniusNL wrote:Heb jij dan ook dat je neus een beetje na deint na een drempeltje of wat ook door dat extra gewicht?? De mijne doet dat wel en dat vind ik toch eigenlijk wel erg irritant. dan zijn je schokdempers niet helemaal lekker meer, beste kun je pipo hier van het forum vragen, die doet weleens wat in korte schokbrekers en veren
@SanguiniusNL wrote:Heb jij dan ook dat je neus een beetje na deint na een drempeltje of wat ook door dat extra gewicht?? De mijne doet dat wel en dat vind ik toch eigenlijk wel erg irritant. dan zijn je schokdempers niet helemaal lekker meer, beste kun je pipo hier van het forum vragen, die doet weleens wat in korte schokbrekers en veren