Origineel gepost door pipo
je kunt er ook een setje van een corsa a op zetten
een 1,0 ohv.
heb nog een compleete set liggen ontsteking met module en bobine.
75€.
want wat kost zo,n ombouwset en is da alleen een kastje en een schijfje ter vervanging van je punten of een komplete ontsteking
dit is een stukje beter dan zo'n corsa setje (heb er eerst ook aangedacht).:hmmz
maar na een heel technisch verhaal bleek zo'n setje toch iets beter te zijn over alle toeren tallen en vooral over de soort vonk.
fellere vonk betere verbranding, andere verquentie daardoor minder bougie slijtage enz. (is mij verteld heb er ook geen verstand van):hmmz
heb wel vaker gehoord dat men een corsa ontsteking op een c kadett heeft maar die hoeven dan niet ruimer op de sproeier! (voor zover ik gehoord heb) omdat ze niet een veel betere verbranding hebben.
corsa ontsteking is een kontactpunt vervanger en verder niet veel meer, dit kastje gaat wel iets verder.
maar corsa is inprencipe ook al veel beter dan die contactpunten bende!:thumbup
prijs weet ik niet heb het gekregen via via van een kennis die ik geholpen heb en hij had weer conecties met dit bedrijf en heeft als tegen prestatie mij een ontsteking gegeven, (compleet met alles er bij: lazer oog, ontvanger, vonk omvormer, draadjes ) zodoende.