Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is heel lastig om de OPC érs uit de RDW database te krijgen ze staan niet vermeld als OPC maar als gewone Caravan/Staion met een 2.0 blok en geen motortype, dus tja.
@Silence wrote:Ik heb ooit wel eens gehoord of gelezen dat er maar 10 OPC stations in Nederland zijn maar of dat ook zo is weet ik niet.
Wellicht slechts 10 geleverd in NL?
Als ik even in m'n foto-archief duik, heb ik er door de jaren heen al meer dan 10 op de foto gehad op Nederlands kenteken, voornamelijk op grote meetings als Dronten en Sevenum.
en er zijn er redelijk wat geïmporteerd, in duitsland zie je ze ook niet veel overigens, maar wel wat meer dan hier. Denk dat er zeker wel enkele tientallen van rondrijden, maar veel idd niet
en dat is niet zo gek, mensen die de ruimte nodig hebben kozen eerder voor een zafira, en mensen die dat niets uit maakte kochten de gewone 3 deurs