gister nog even met de Ascona bezig geweest!
was immers mooi weer.
de deuren sluiten nu weer perfect,de stootlijst op de bestuurdersdeur zit nu ook op de goeie hoogte,ook nog wat poetswerk onder de kap gedaan en de Varajet2 lekker volgespoten met met carb cleaner,dat vondt ie wel erg lekker,hoewel ie de eerste 10 seconden daarna wel even stond te kuchen en te hoesten (maar ja,wat zou jij doen als je normaal alleen bier drinkt en dan ineens een flinke slok Stroh 80 in je mik krijgt,dan kuch je ook wel een paar keer:jerry)
uiteraard heb ik een paar fotootjes gemaakt,al doen ze de auto vindt ik geen recht,in het echt is ie mooier.
hieronder zie je de lijst nog te hoog zitten!
en op deze zit de lijst nu goed.
Het fotomodel is trouwens mn moeder,ze vindt het gewldig dat de Ascona weer als nieuw is.
Zit ze weer even op dr vertrouwde plekje na 10 jaar (in mei 2000 is ie stilgezet)
inmiddels zijn er ook weer nieuwe remcylinders voor achter besteld.
ik had alles vernieuwd,tijdens ontluchten zeek het rechtsachter uit de trommel,nieuwe cylinder zo lek als een mandje,ingeleverd en nieuwe gekregen (plus een set voering,want die was ook nat)
gister wilde ik de achterremmen nog wat bijstellen dus trommel eraf,wéér lek,dus weer terug.
Ik krijg nu 2 nieuwe cylinders van een andere leverancier en weer een set voering.
Oude zijn open gemaakt en er zat roest in,blijkbaar te lang gelegen. Maar tis wel weer werk.
waarschijnlijk in April gaan wel m technisch nog even nalopen en kan er een keuring op.