En omdat zowel het trouwen als de restauratie geweest is dan nu een omschakeling naar andere C Ascona avonturen,immers,met 4 stuks valt er altijd wel wat te knutselen!
ik zal eerst de hoofdrolspelers even voorstellen.
Dit is de KH-88-SJ,al 2 jaar in bezit en staat nu al een tijdje op stal,zitten wat plekjes aan en de lak is een beetje dof,verder een harde goedrijdende wagen,het plan was netjes maken en gas erin,alleen wegens tijdgebrek nog niet aan toegekomen dus komt nog!
Hij is op stal gegaan omdat ik deze kon kopen.
De 04-HVK-1 is van oorsprong een belg,heeft nu een ton gelopen en is voorzien van LPG
auto is keihard,zit mooi in de lak en is volstrekt probleemloos.
Het lijkt me echter niet gegund om hem netjes te houden,van de winter is er 's nachts blijkbaar iemand met een fiets tegenaan gelazerd,resultaat linker deur,lakschade en tevens diverse deukjes.
vervolgens kom ik op een morgen bij de auto,alle 4 de wieldoppen verdwenen!
een paar weken later rij ik naar de camping,PETS!! steenje op het voorraam en voor ik gearriveerd was,was ie al doorgescheurd en als klap op de vuurpijl afgelopen weekend heeft er iemand aan de voorkant tegenaan gezeten,uiteraard geen briefje achtergelaten,resultaat,kentekenplaat stuk,bumper binnenbalk krom,keienvanger gekreukeld en de grille zit scheef. Dus al met al is het nu uiterlijk een wrak,maar ik heb al plannen dus komt goed,wordt vervolgd!
en dan nummer 4
dat is de PN-RD-62,in 2003 gekocht voor 100 euro,met rotte wielranden en slechts 80000 km.
Inmiddels zitten er nieuwe wielranden in en heeft ie al enige meetings en wat ritjes meegemaakt.
tellerstand is inmiddels met 60000 probleemloze kilometers verhoogd.
Meer volgt!