Tja...8 jaar geleden voor 1100.
Die wagens dalen ook in waarde, dus nu voor 1250 is niet gek.
Mijn broertje heeft een MV6 gekocht voor volgens mij 250 euro ofzo...die had wel een lekke waterpomp en wat gebruikersschade rondom, maar kom op, dat is geen geld toch?
Wat het onderhoud betreft, ALS je wat doet is het idd wel vaak duurder dan een 4cilinder, maar bij GOED onderhoud hoef je ook minder te doen en dan kan je dat wel tegen elkaar wegstrepen.
Ook zijn er volgens mij een ouder en nieuwe type X30XE en dan kan je beter het nieuwere type hebben, heb ik me laten vertellen :hmmz
Je goed in laten lichten is altijd verstandig, maar het komt een beetje over alsof je het zaakje niet vertrouwd. En dan zeg ik: doe is niet zo gek
Het is een auto die veel door oudere mensen bereden is en die rijden niet allemaal zo veel. Dus lage stand kan prima. Hopelijk is er verder wel goed onderhoud gedaan.
170 of 250 km voor een auto die ik graag wil zou ik gelijk doen (nou ja, in het weekend dan). Ik heb bijna een jaar lang om het weekend door heel de Benelux gereden voor een auto waar ik naar op zoek was, maar goed, ik ben gek king:
Enniewee...doe wat uitzoekwerk, maak er een roadtripje van. Staan ze niet allebei richting dezelfde kant op toevallig?
Feit is trouwens wel dat jij je er zelf prettig bij moet voelen. Je moet niet die 3.0 halen en vervolgens altijd blijven denken "had ik maar..."