Doe ik ook zeker niet, ik lees steeds vaker dat er inderdaad vaak mee gesjoemeld wordt.
Mijn eigen bak heb ik ook zonder nap, zonder keuring, bij een of andere vage turkse vent in schiedam gekocht, bijna 8 a 9 jaar mee gedaan en de teller stond bij de koop al op 180k dus ik weet als geen ander dat je gewoon ook wat geluk moet hebben bij zoiets.
Goed, om even terug te komen op het verhaaltje van het kopen (voordat ik dadelijk weer naar me hoofd geslingerd krijg dat ik zulke lange teksten typ :wors :fy1 )
De auto die ik al een tijdje op het oog had van de opel dealer in Utrecht was dus verkocht (onder voorbehoud). Die meneer had de auto nog niet gezien of getest en zou vrijdag komen en hem zga zeker meenemen.
De verkoper zou even bellen als er wat veranderde, al ging hij er zelf van uit van niet.. en nou raden jullie het dus al.. hij belde vrijdag in de avond ineens op :thumb
Ik had voor mezelf voorgesteld dat als de auto verkocht zou worden ik nog even zou doorrijden met de 2.0, en dat als het voorbestemd was ik vanzelf wel een belletje zou krijgen.. en dat gebeurde dus :wors :wors
Ben vandaag (Zaterdag) richting Utrecht gegaan om te kijken en de omega zag er buiten en binnen in een top staat uit.
Wat krasjes aan de bestuurderskant waar mee te leven valt, verder zag de motor er super netjes uit, maar niet té blinkend zoals die in Goes king:
Stukje test gereden en werd meteen op slag verliefd op de auto :wub , zit aardig wat pit in, zweeft over de weg en de koppeling voelde ook als nieuw aan.
Ik heb dus de Omega gekocht! :agent , en ben direct van daar uit met de auto naar Vlissingen gereden wat uiteraard ook meteen een goede testrit was!
Eindverslag, ding rijdt echt super, niets op aan te merken, geen mankementjes tijdens de lange rit opgemerkt, en het beste was nog wel dat de auto met een driekwart volle tank bij de opel dealer stond :thumb :thumb :thumb :thumb
Heb er nu 2000,- voor betaald; Gaat om de Omega 2.2i Z2.2XE Business Edition uit 2002 met 122.604K op de teller.
De plaatjes van de auto volgen, die zal ik even in de andere topic gooien!