T Trompie Post best veel 24 mrt 2010 #1 Heeft iemand toevallig lijst met aanhaalmomenten van de c25xe? Alvast bedankt
wim-v6 Forumbewoner 24 mrt 2010 #3 Denk alles wat er in die motor zit - Krukas lagers - Drijfstang lagers - Kopbouten - en dergelijke - klepdeksels weet ik uit mijn hoofd!! 8Nm Willem
Denk alles wat er in die motor zit - Krukas lagers - Drijfstang lagers - Kopbouten - en dergelijke - klepdeksels weet ik uit mijn hoofd!! 8Nm Willem
T Trompie Post best veel 24 mrt 2010 #4 origineel gepost door wim-v6 Denk alles wat er in die motor zit - Krukas lagers - Drijfstang lagers - Kopbouten - en dergelijke - klepdeksels weet ik uit mijn hoofd!! 8Nm Willem Bedoel idd alles! Het is eigenlijk voor een x30xe met de aanbouwdelen van een c25xe!
origineel gepost door wim-v6 Denk alles wat er in die motor zit - Krukas lagers - Drijfstang lagers - Kopbouten - en dergelijke - klepdeksels weet ik uit mijn hoofd!! 8Nm Willem Bedoel idd alles! Het is eigenlijk voor een x30xe met de aanbouwdelen van een c25xe!
O opeltechniek Komt weleens kijken 1 apr 2010 #5 He trompie je hebt een garage bij je in de buurt waar je dat te weten kunt komen je pa is daar klant en anders wel via remon. Groetjes erwin
He trompie je hebt een garage bij je in de buurt waar je dat te weten kunt komen je pa is daar klant en anders wel via remon. Groetjes erwin