J Junior125 Post best veel 27 aug 2010 #181 oo gaat ie volgend jaar uit elkaar, goed dak da weet, dan moet ik zorgen dak weer wa tijd vrij hou volgens mij
oo gaat ie volgend jaar uit elkaar, goed dak da weet, dan moet ik zorgen dak weer wa tijd vrij hou volgens mij
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 28 aug 2010 #182 origineel gepost door suqra uitstekende delen. roest los hangende bumpers blauwe platen gele folie over mijn lampen eens in de 3 weken 4 kale banden( ja ik stook ze graag op.) en de 2 liter. meer als zat. maar ik maak me niet druk. heb er lol mee zo lang het duurd. november? winter bedoel je? te gek toch lekker schuiven in de sneeuw en dan roesten al mijn blank geschuurde plekken mooi gaat volgend jaar toch uit elkaar ok is wel iets meer idd :') alleen de roest tja.. kunnen ze je daarvoor bekeuren jah ?
origineel gepost door suqra uitstekende delen. roest los hangende bumpers blauwe platen gele folie over mijn lampen eens in de 3 weken 4 kale banden( ja ik stook ze graag op.) en de 2 liter. meer als zat. maar ik maak me niet druk. heb er lol mee zo lang het duurd. november? winter bedoel je? te gek toch lekker schuiven in de sneeuw en dan roesten al mijn blank geschuurde plekken mooi gaat volgend jaar toch uit elkaar ok is wel iets meer idd :') alleen de roest tja.. kunnen ze je daarvoor bekeuren jah ?
S suqra Komt weleens kijken 29 aug 2010 #183 hulp is altijd welkom. hoe meer man hoe sneller we klaar zijn
J Junior125 Post best veel 30 aug 2010 #184 Haha komt goed ruud, corsatjes strippen zijn we al best wel in gespecaliseerd al zeg ik t zelf en motors wisselen en remmen en wielen en schokkers enz enz enz enz
Haha komt goed ruud, corsatjes strippen zijn we al best wel in gespecaliseerd al zeg ik t zelf en motors wisselen en remmen en wielen en schokkers enz enz enz enz
F freek corsa Hoort bij de inboedel 30 aug 2010 #185 Komt er geen nieuwe APK meer op ? Wat kost het casco met kenteken ? Eventueel kompleet ?
J Junior125 Post best veel 30 aug 2010 #186 denk nie datie da weg doet, zowiezo nie compleet want motor enzo moet er allemaal uit, of moet zijn da je veeeel centjes over hebt
denk nie datie da weg doet, zowiezo nie compleet want motor enzo moet er allemaal uit, of moet zijn da je veeeel centjes over hebt
S suqra Komt weleens kijken 3 sep 2010 #187 motor gaat niet weg. kms eventueel wel. ben nog ff rond aan het kijken hoe en wat voor volgend seizoen. casco wil je niet hebben. rotter als dit kan bijna niet. raampjes en interieur enz gaan eruit voor de volgende. denk dat ik het kenteken zelf bewaar voor later
motor gaat niet weg. kms eventueel wel. ben nog ff rond aan het kijken hoe en wat voor volgend seizoen. casco wil je niet hebben. rotter als dit kan bijna niet. raampjes en interieur enz gaan eruit voor de volgende. denk dat ik het kenteken zelf bewaar voor later
P pastry Komt hier geregeld 6 sep 2010 #189 origineel gepost door suqra motor gaat niet weg. kms eventueel wel. ben nog ff rond aan het kijken hoe en wat voor volgend seizoen. casco wil je niet hebben. rotter als dit kan bijna niet. raampjes en interieur enz gaan eruit voor de volgende. denk dat ik het kenteken zelf bewaar voor later Freek wil alles hebben, als het maar gratis is.
origineel gepost door suqra motor gaat niet weg. kms eventueel wel. ben nog ff rond aan het kijken hoe en wat voor volgend seizoen. casco wil je niet hebben. rotter als dit kan bijna niet. raampjes en interieur enz gaan eruit voor de volgende. denk dat ik het kenteken zelf bewaar voor later Freek wil alles hebben, als het maar gratis is.
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 7 sep 2010 #191 wat ben je dan met het nummer van plan?
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 12 sep 2010 #195 dikke burnout ciney waar licht dat joh?
N nova.... Forumbewoner 12 sep 2010 #196 origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi dikke burnout ciney waar licht dat joh? Ciney (Waals: Cînè) is een stad en gemeente in de provincie Namen in België.
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi dikke burnout ciney waar licht dat joh? Ciney (Waals: Cînè) is een stad en gemeente in de provincie Namen in België.
N nova.... Forumbewoner 12 sep 2010 #197 origineel gepost door suqra hihi te gek weekend daar in ciney king: smoke it!!:thumbup:thumbup:thumbup
origineel gepost door suqra hihi te gek weekend daar in ciney king: smoke it!!:thumbup:thumbup:thumbup
S suqra Komt weleens kijken 12 sep 2010 #198 lache daarzo, heel het weekend 6 banden kaal gestookt heerlijk. gaat lekker in ze 2 king:
J Junior125 Post best veel 13 sep 2010 #199 Haha ja best wel, zijn ze bij de bandenboer ook blij mee vooral als ze daar die wielen moeten wisselen Staan ze echt raar te kijken
Haha ja best wel, zijn ze bij de bandenboer ook blij mee vooral als ze daar die wielen moeten wisselen Staan ze echt raar te kijken
R Rens_Corsa Post best veel 14 sep 2010 #200 hoe verder ik dit topic aan het lezen was,hoe meer ik ging denken... dat ding komt me bekent voor en jawel, heb hem bij heels & wheels gezien echt een gaaf ding om te zien
hoe verder ik dit topic aan het lezen was,hoe meer ik ging denken... dat ding komt me bekent voor en jawel, heb hem bij heels & wheels gezien echt een gaaf ding om te zien