B brobbel1 Loopt hier de deur plat 17 feb 2012 #241 ik heb wel een multi meter. heb op de bobine 12v maar weet niet zeker of ik hem goed heb staan. massa moet ik wel hebben neem ik aan heb extra kabels voor de massa getrokken. alles is verder wel aangesloten.
ik heb wel een multi meter. heb op de bobine 12v maar weet niet zeker of ik hem goed heb staan. massa moet ik wel hebben neem ik aan heb extra kabels voor de massa getrokken. alles is verder wel aangesloten.
P postbusmanta Loopt hier de deur plat 17 feb 2012 #242 Probleem is een beetje, dat je niet kunt meten. Als je niet met een multi-meter overweg kunt, wordt het een lastig verhaal. Je moet weten waar je wel voeding hebt en waar niet. Waar je massa hebt en waar niet. Staan alle voelers in contact met de computer......enz..............enz.......
Probleem is een beetje, dat je niet kunt meten. Als je niet met een multi-meter overweg kunt, wordt het een lastig verhaal. Je moet weten waar je wel voeding hebt en waar niet. Waar je massa hebt en waar niet. Staan alle voelers in contact met de computer......enz..............enz.......
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 17 feb 2012 #243 ik heb wel een multi meter. heb op de bobine 12v maar weet niet zeker of ik hem goed heb staan. massa moet ik wel hebben neem ik aan heb extra kabels voor de massa getrokken. alles is verder wel aangesloten.
ik heb wel een multi meter. heb op de bobine 12v maar weet niet zeker of ik hem goed heb staan. massa moet ik wel hebben neem ik aan heb extra kabels voor de massa getrokken. alles is verder wel aangesloten.
H Hendri Komt hier geregeld 18 feb 2012 #244 En loopt de manta al of niet? vandaag ff met de a een rondje gereden.
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 18 feb 2012 #245 nee de b loopt nog niet staat wel buiten. ben nu met de kadett begonnen. ik wacht op ander inspuit delen voor de b. zet alles er opnieuw op.
nee de b loopt nog niet staat wel buiten. ben nu met de kadett begonnen. ik wacht op ander inspuit delen voor de b. zet alles er opnieuw op.
H Hendri Komt hier geregeld 18 feb 2012 #246 En loopt de manta al of niet? vandaag ff met de a een rondje gereden.
H Hendri Komt hier geregeld 18 feb 2012 #247 Oke :hmmz denk niet dat daar je probleem zit maar proberen kan geen kwaad succes met de Dett :thumb
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 18 feb 2012 #248 nee de b loopt nog niet staat wel buiten. ben nu met de kadett begonnen. ik wacht op ander inspuit delen voor de b. zet alles er opnieuw op.
nee de b loopt nog niet staat wel buiten. ben nu met de kadett begonnen. ik wacht op ander inspuit delen voor de b. zet alles er opnieuw op.
H Hendri Komt hier geregeld 18 feb 2012 #249 Oke :hmmz denk niet dat daar je probleem zit maar proberen kan geen kwaad succes met de Dett :thumb
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 18 feb 2012 #250 zet er een complete andere injectie op. van ecu tot lmm en aanzuigbuis en relai. ik heb een leuk setje gevonden. mag het niet helpen heb ik het dubbel. en dan weet ik het ook niet meer. dan moet het de pomp zijn maar die werkt wel. ff afwaschten met een beetje geluk heb ik het setje volgend weekend.
zet er een complete andere injectie op. van ecu tot lmm en aanzuigbuis en relai. ik heb een leuk setje gevonden. mag het niet helpen heb ik het dubbel. en dan weet ik het ook niet meer. dan moet het de pomp zijn maar die werkt wel. ff afwaschten met een beetje geluk heb ik het setje volgend weekend.
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 18 feb 2012 #252 zet er een complete andere injectie op. van ecu tot lmm en aanzuigbuis en relai. ik heb een leuk setje gevonden. mag het niet helpen heb ik het dubbel. en dan weet ik het ook niet meer. dan moet het de pomp zijn maar die werkt wel. ff afwaschten met een beetje geluk heb ik het setje volgend weekend.
zet er een complete andere injectie op. van ecu tot lmm en aanzuigbuis en relai. ik heb een leuk setje gevonden. mag het niet helpen heb ik het dubbel. en dan weet ik het ook niet meer. dan moet het de pomp zijn maar die werkt wel. ff afwaschten met een beetje geluk heb ik het setje volgend weekend.
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 19 feb 2012 #254 hij doet het zelfde als ik hem 1 week laat staan. en het oliepeil staat ook niet boven de max. dat had ik toen met de a wel dat er benzine bij de olie zat. maar of hij gelijk verzuipt bij het starten weet ik niet. het klinkt niet zo dat hij smoort of zo.
hij doet het zelfde als ik hem 1 week laat staan. en het oliepeil staat ook niet boven de max. dat had ik toen met de a wel dat er benzine bij de olie zat. maar of hij gelijk verzuipt bij het starten weet ik niet. het klinkt niet zo dat hij smoort of zo.
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 19 feb 2012 #255 hij doet het zelfde als ik hem 1 week laat staan. en het oliepeil staat ook niet boven de max. dat had ik toen met de a wel dat er benzine bij de olie zat. maar of hij gelijk verzuipt bij het starten weet ik niet. het klinkt niet zo dat hij smoort of zo.
hij doet het zelfde als ik hem 1 week laat staan. en het oliepeil staat ook niet boven de max. dat had ik toen met de a wel dat er benzine bij de olie zat. maar of hij gelijk verzuipt bij het starten weet ik niet. het klinkt niet zo dat hij smoort of zo.
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 24 feb 2012 #256 zo gisteren is er een complete injectie systeem binnen gekomen. nu na mijn nachtrit maar ff monteren. als het nu niet werkt weet ik het ook niet meer. ga nu alles vervangen van a tot z. hij loopt weer. maar nu kan ik niet koppellen. en ik was de kleppendekselvergeten te monteren :fy1
zo gisteren is er een complete injectie systeem binnen gekomen. nu na mijn nachtrit maar ff monteren. als het nu niet werkt weet ik het ook niet meer. ga nu alles vervangen van a tot z. hij loopt weer. maar nu kan ik niet koppellen. en ik was de kleppendekselvergeten te monteren :fy1
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 24 feb 2012 #258 zo gisteren is er een complete injectie systeem binnen gekomen. nu na mijn nachtrit maar ff monteren. als het nu niet werkt weet ik het ook niet meer. ga nu alles vervangen van a tot z. hij loopt weer. maar nu kan ik niet koppellen. en ik was de kleppendekselvergeten te monteren :fy1
zo gisteren is er een complete injectie systeem binnen gekomen. nu na mijn nachtrit maar ff monteren. als het nu niet werkt weet ik het ook niet meer. ga nu alles vervangen van a tot z. hij loopt weer. maar nu kan ik niet koppellen. en ik was de kleppendekselvergeten te monteren :fy1
M mantadevil Hoort bij de inboedel 24 feb 2012 #259 niet koppelen??? vergeten koppelingskabel te monteren :jerry :jerry soms willen ze wel eens vastplakken ,meestal laat ik hem keertje goed opkomen dan schieten ze vaak wel los of er moet iets anders bij je aan de hand wezen
niet koppelen??? vergeten koppelingskabel te monteren :jerry :jerry soms willen ze wel eens vastplakken ,meestal laat ik hem keertje goed opkomen dan schieten ze vaak wel los of er moet iets anders bij je aan de hand wezen