Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dit is toch niet normaal!!!!
die van mij heeft 154000 gelopen maar zie inmiddels idd op forms met name in Duitsland dat het ook bij lage km st kan gebeuren.bij de Opel 600,- :puke voor de pomp, 140,- voor de sensor met arbeid 900,-!! :swear
heb hem opengemaakt en er is 1 klein rubber membraam gescheurd.(zitten er 3 in)
als ik een andere evt gebruikt kan vinden is het opgelost.@Fearless wrote:
Er zijn revisiebedrijven die hem voor je opknappen.
Je zou Pul op Urk eens kunnen vragen, dat is een diesel expert.
Of Buchli, maar dan ben je gelijk al zoveel geld kwijt.de meeste welk ik gebeld heb kunnen deze pomp niet reviseren.
heb zelf ook internet afgezocht maar kan hier ook geen onderelen / revisie set voor vinden.
dit terwijl er op duitse forms er veel over gesproken wordt.ik heb hem zelf gemaakt van een plaatje aluminium.
wel gaatje maken zodat de plunjer kan bewegen anders krijg je meldingen.
mijn EGR was niet uit te zetten in de computer.
8 jaar zonder problemen mee gereden.oké dank voor de reactie.
mogelijk 2e hans ff proberen, ervan uitgaande dat het bij die dan niet al een keer is gebeurd!nog andere opties?
kan het met elke opcom klone 1 keer?een nieuwe opcom aanschaffen?Zafira B 2009
heeft iemand al de oplossing?
ik heb ook een wijziging aangebracht maar kan hem met mijn clone niet meer corigeren.
of toch?????
of is er iemand die dit wel kan?ik heb ook zo’n dak. geen probleem tot dat de voorruit vervangen werd door carglass.
hierbij hebben ze het hemeltje bevuild met die zwarte ruitekit @#$%^&**@
dus hele hemel vervangen!!
hierna kraakt het ook.
ik denk idd dat het met de temp te maken heeft het is met name met warm weer.ik heb geen goede ervaring met carglass
na het vervangen van mijn voorruit, zafira B allemaal vieze handen op de bijna witte raamstijlen binnenzijde en hemel bekleding.
na 2x een poging tot schoonmaken eerst de raamstijl bekleding vervangen en later een complete hemel vervangen.
dit koste me een vrije dag en doordat ik een panorama dak heb zit ik nu met veel krak en piep geluiden.Pff
je kunt zeggen dat het vervangen van deze dure onderdelen, en hier werd niet moeilijk over gedaan mooi is, maar jammer dat het nodig is!bij maakt het niet uit.
bij 70 km begint het bij 100 iets minder om bij 120/140 weer heftiger te worden.
balanceren en uitlijnen maakte niks uit.Sorry jongen ff met hele andere dingen bezig geweest de laatste tijd.
probleem is er nog steeds!
ik heb inderdaad een 6 bak en deze schakelt stroef/zwaar.
hierbij kreeg ik de tip van Opel om met wd40 de mechaniek op de bak ermee in te spuiten.
omdat je hier slecht bij kan lukte dit ten dele.
dit hielp wel maar nu na 5000 km is het weer net zo stroef.Het trillen is vanaf 70km en is in elke versnelling
hoe kan ik controleren of het een aandrijfas is?
graag jullie mening.@Sam111 wrote:
Iemand enig idee hoe je een extra klapsleutel programeert met de opcom.?
Voor een astra H 2007
Het kan wel, in het bladeren in de opcom software kwam ik het tegen.
dit is vaak zo het kan wel maar ff zoeken waar onder het zich bevind.januari steen slag laten repareren in de voorruit, maar schuurde van de week toch nog door.
nu is dit verzekerd, dus vandaag mijn voorruit laten vervangen.
vervangen door Carglas, Pff allemaal zwarte vingers op de witte hemel en raamstijlen….
zag ook dat er een rubber boven bij het dak open staat….jammer als het gaat lekken.
heb geloof ik een gevalletje nazorg nodig!wat je er allemaal mee kan zeg!!!
wel een hele tour om dit in een mooi leesbaar exel bestand te krijgen.leuke toevoeging.
Ron ben benieuwd hoe het is afgelopen met de sleutel ombouw.
zag inderdaad dat er 2 types sleutels zijn op de site beide 2 knops.
wel interesant ben het ook van plan namelijk.weet er iemand of het mogelijk is om van een 2 knops om te gaan naar 3 knops?
kofferklep? opnieuw te programeren?dit heb ik geprobeerd maar werkte niet.
later zag ik dat je wel de dag teller kunt verzetten.Kun je zeggen hoe je dit kunt doen?
heren voor die km stand aan te passen,
kan dit ook met de op-com cloon?je kunt wel de km stand uitlezen welke in het stuur app is vastgelegd.
pas op dat je een orginele heb.
vaak koop je enkel het buitenwerk met baart, maar zonder electronica. :pukevaak is de battery houde los van de print plaat gekomen.
de battery zit met 2 pootjes op de print.
als er 1 los is heb je problemen.
vaak kun je deze opnieuw vastsolderen.
even goed kijken.ik denk inderdaad dat eerst even moet kijken hoeveel sleutels geprogrameerd staan.
bij mij stonden er 3 sleutel gezien via de op-com.
normaal natuurlijk 2.
bij nadere navraag via de garage bleek de vorige eigenaar een nieuw sleutel heeft bij laten maken.
je kunt bij mij zelfs zien of de batteryspanning nog goed is in de sleutel! Zafira B 2009
even goed nazien dus.heb wel een engelse combi duits voor je.
ik hoor wel
mijn zaf A met 2.2 motor eleganse had ook een jas voor de accu, mijn buurman met een comfort 1.6 uitvoering niet.
mijn huidige B met 2.2 exc uitvoering heeft wel weer een accu jas.
mogelijk door de warmte afgifte van de motor?maar heb je hem nu op een standaad radio aangesloten?
heb je hem direct aangesloten op de standaard radio?
dit schijnt niet direct te kunnen, hier zijn wel speciale kastjes voor.mogelijk een directe massa proberen op de accu.
ja daar zat ik ook aan te denken.
je weet het pas goed als de bekleding er af is, dan zie je ook waar het metaal van de deur zit.
en hier wil ik niet in hakken.zit dan ook dat je de bekabeling moet aanpassen.
en net wat je zelf ook aangeeft ik hou hem ook het liefst oemdie van de vectra B zij die rood?
-
AuteurBerichten