CARGLAS goeie Sevice

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum CARGLAS goeie Sevice

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263021
    kadettgte@freeler.nl
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 March 2005

      :thumb :thumb .

      Vandaag controle check gehad van Carglas had een paar weken terug een sterretje laten vullen , maar was niet tevreden , vandaag werd ik gebeld over mijn klacht , binnen een uur stond er iemand van carglas controle op de stoep , volgende week een nieuwe ruit met zonnen rand erin , zonder ook maar iets bij te betalen ,

      DAT NOEM IK SERVICE MENEER CARGLAS :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup .

      #18204558
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        dat is echt t allereerste positieve carglas berricht wat ik
        ooit gehoord heb ;)

        incl hun irritante reclame :jerry :jerry

        #18204559
        theunm
          Lid sinds:
          29 June 2004

          hoop dat ze je lak niet beschadigen bij het verwijderen van de ruit

          #18204560
          arjontje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 March 2006

            @louwe 16 klepper wrote:

            dat is echt t allereerste positieve carglas berricht wat ik
            ooit gehoord heb ;)

            incl hun irritante reclame :jerry :jerry

            Ik heb totaal geen klachten over carglass.
            In korte tijd 2 ruiten laten vervangen.

            Bij de omega van mijn pa de oorzaak van het barsten verholpen. Probleem met afwatering. Daar door gaat onderin de a stijl roesten en drukt de ruit kapot.

            Bij de Hyundai van mijn maat ook de ruit vervangen.
            Helaas bij loshalen van de tape stukje blanke lak er af getrokken.( Hyundai heeft waardeloze lak gebruikt in 2002) Mochten direct naar een schade hersteller om dat te laten fixen.

            #18204561
            lucas1975
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 January 2012

              Mooi Leo,

              ook met reflectie coating ??

              #18204562
              2000
              Moderator
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Ook hier geen klachten, raam voor de deur perfect gemaakt. Tevens gehele interieur schoon gemaakt :thumbup

                #18204563
                kadettgte@freeler.nl
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  13 March 2005

                  @lucas1975 wrote:

                  Mooi Leo,

                  ook met reflectie coating ??

                  :hmmz :hmmz .
                  Sjoo wat is dat haha :jerry .

                  #18204564
                  usbstick
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 February 2012

                    hier wel klacht,in 3 weken tijd 3 nieuwe ruiten erin,te dicht op het karroserie geplakt waardoor er elke keer in de hoek een scheur ontstond,dus ben de laatste keer naar autotaalglas gegaan en sinds dien gaat het goed.

                    #18204565
                    Zafira02
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      28 December 2012

                      ik heb geen goede ervaring met carglass
                      na het vervangen van mijn voorruit, zafira B allemaal vieze handen op de bijna witte raamstijlen binnenzijde en hemel bekleding.
                      na 2x een poging tot schoonmaken eerst de raamstijl bekleding vervangen en later een complete hemel vervangen.
                      dit koste me een vrije dag en doordat ik een panorama dak heb zit ik nu met veel krak en piep geluiden.Pff
                      je kunt zeggen dat het vervangen van deze dure onderdelen, en hier werd niet moeilijk over gedaan mooi is, maar jammer dat het nodig is!

                      #18204566
                      lucas1975
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        19 January 2012

                        @kadettgte@freeler.nl wrote:

                        @lucas1975 wrote:

                        Mooi Leo,

                        ook met reflectie coating ??

                        :hmmz :hmmz .
                        Sjoo wat is dat haha :jerry .

                        Dat is die warmte werende paarse laag die over de hele ruit zit. verschil zie je wel met de achteruit van de auto achter de Vec. Heb mijn ruit nu bijna 2 jaar geleden laten vervangen, en toen ook eentje met coating genomen en dit scheelt een boel warmte.

                        #18204567
                        da skelterboy
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          1 July 2004

                          ik heb geen goede ervaring met carglas… had een scheur in de raam van mijn vectra b2 en toen contact opgenomen met carglas. een afspraak gemaakt en ik erheen. in de tussentijd de vriendin blij gemaakt en met haar in de tussentijd gaan winkelen ;) . telefoontje gehad dat de vectra klaar was dus wij weer terug. alles afgehandeld en alles leek er goed uit te zien. ik rij de oprit af en mijn binnenspiegel valt eraf.. ik zoiets van nou dat kan dat ze hem niet goed erop geschoven hebben.. ik probeer de spiegel terug te zetten maar merk meteen dat het plaatje op de raam waar je de spiegel opschuift te dun is en dus niet goed in de binnenspiegel geschoven kan worden… ik ben omgedraaid en daar weer naar binnen gegaan en heb het probleem uitgelegd… krijg ik te horen dat dat kwam omdat het een imitatie ruit is en dat dan het plaatje waar je de binnenspiegel opschuift dat kleiner kan zijn… de oplossing was dat hun de binnenspiegel er maar erop vast zouden kitten… vond en vind nog steeds niet echt een fatsoenlijk oplossing en ben er nog steeds niet mee eens en ik breng er persoonlijk geen auto’s meer heen.

                          gr maik :agent

                          #18204568
                          kadettgte@freeler.nl
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            13 March 2005

                            :thumb Vanmorgen was het zo ver keurig netjes gewerkt + nog een wintersetje cadeau + de Bosch ruiten wissers en een nieuwe ruit + getinte zonwerende rand , alles op garantie omdat het sterretje repareren niet goed was gegaan naar mijn zin goeie service van Car glas.

                            #18204569
                            lucas1975
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              19 January 2012

                              netjes man! altijd weer prettig een verse schone ruit!

                              #18204570
                              gwriemersma
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                17 December 2010

                                :thumb netjes fijn zaken doen zo

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.