Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je hebt pb mike
25 september 2012 om 20:00 In reactie op: stationair pruttelen willen uitvallen geen foutcodes! #18069344stappenmotor vervangen pruttelen blijft..
is astra f
willem heb geprobeerd het slot op die manier open te krijgen vd kofferdeksel
helaas geen resultaat safelock blijft erop!!hier nog een aantal originele kadett champion kentekens van wat ik heb gehad en nu nog 1 van heb..
yj-60-kp c20ne gesloopt in 2009
rd-ht-47 inport c20xe gesloopt in 2000
ld-ln-07 c20xe gesloopt in 2011
yl-23-zj c20ne nu xe originele nederlander
nog in bezit en gerestaureerd in 2011/2012 kleine dingen moeten nog zoals niewe grill enz..
alles word nieuw gekocht en volledig origineel behouden!
helaas van de rest geen fotos aangezien die niet digitaal zijn
heb meerdere kadett champions gehad maar dan moet ik op de vrijwaringen kijken
zal ze eens opzoeken
wesleyniemand?
koop anders gewoon een gsi 16v in hele nette staat ofzo!
heb er hier nog eentje staan!!!
deze gaat wel niet voor een appel en een ei weg…
het is een originele champion uit 1990
recent gespoten en roest verwijderd
voorzien van een c20 xe met chip 7300rpm
volledig opnieuw afgedicht,voor overzicht en meer fotos kijk maar hier dan..
http://forum.astragsi.nl/viewtopic.php?f=11&t=16704&start=100″ onclick=”window.open(this.href);return false;dus digidash aansluiten op f 25 is niet mogelijk?
voor de rest is het aansluiten met een v6 teller wel duidelijk!
had alleen als t ff kon graag de digidash werkend gehad met een f25
wesleyjbl freak,rijdt jij dan met een f 25 ?
omdat je zegt dat de toerenteller niet klopt met digidash!
wesleygraag,maar het liefts had ik de f25 laten werken met de digidash,
indien niet mogelijk dan de v6 teller maar, vind dat niet zo erg hoor
hoor verhalen dat als je de v6 teller erinzet heb je geen snelheidsignaal en als je digidash erin laat geen of weinig toeren
bedankt voor je aanbod maar bouw graag zelf mijn autos en ik houd absoluut niet van blauw op een astra
vind het wel een strakke wagen zo en zeker die velgen trekken mijn aandacht!
graag wat verdere info over het aansluiten vd klok
iig bedankt gr wesleyiig de plannen met de kadett zijn….,
interrieur herstellen,
schroefset,
brock b1 of b2 ben ik nog niet helemaal uit,
rem naaf upgrade voor c20 let/v6
achter astra g diesel alles 5 gaats
en natuurlijk de nodige verstevigingen onzichtbaar aanbrengen
prioriteit is om alles zo origineel mogelijk te laten op de wielen en hart na natuurlijkwesley
ook het hart had iets meer aandacht mogen hebben,
auto is jaren lang van een eigenaar geweest die zuinig was op de auto van buiten maar onder houd was ver te zoeken…
het resultaat,het welbekende euvel met de cilindrkopjes
gescheurde ks 700
word gerepareerd nu en dan opnieuw opgebouwd ingereden en dan vervangen voor een c20let
nu even een pic van onder het kapje
en oeps even een foto van mijn daily ride de opvolger op te wel in mijn ogen de KADETT F
vind leder wel zo mooi vooral in een gsi omdat dat er al zo weinig is heb ik juist ver gezocht voor een origineel leder setje voor mn kadett f
gr wesley2 jaar geleden nav een zwaar ongeluk met mijn kadett 1.2ls(ombouw xe).besloten te hebben geen kadettje meer te kopen,kon ik het toch niet laten haha
dit is inmiddels mijn 10e kadett champion gsi
hele nette staat van buiten alleen de vorige eerste eigenaar heeft het interrieur verwaarloosd
dit word opnieuw overtrokken de eerste stoel is inmiddels bijna klaar!
nu foto s haha
die boordcomputer zegt me niks…werkt nu ook niet omdat het een c18xe is van oorsprong en er nu een c20xe uit een kadett in ligt
ben zeer benieuwd hoe je nu die km teller aangestuurd krijgt met een c25 xe icm f 25?
heb nu digidash dus neem aan dat die er dan uit moet?
en dan vervangen voor een vectra calibra klok?
en dan verder?
mvgwesleyik ook!
hoe zit het met het vliegwiel ?
kan die behouden blijven met een f18/20?
passen de 2.5 assen in de 20. naven?
neem aan dat ik dan met een spacer moet werken willem?gr wesley
dit jaar waarschijnlijk met een geblazen tigra en een astra f gsi aankomend v6 haha
dat kan heb op dit moment 3 c20xe tjes liggen hier!
in principe als we het eens worden over de prijs kan ie helemaal compleet weg hoor!
even pm tje en dan komt alles goed!Munstergeleen
ZUID LIMBURG!idd,vreemd verhaal….
maar,de wonderen zijn de wereld niet uit dus…
wel jammer altijd!
inmiddels al wat meer te weten gekomen?idd,vreemd verhaal….
maar,de wonderen zijn de wereld niet uit dus…
wel jammer altijd!
inmiddels al wat meer te weten gekomen?pff Wel gemakkelijk als je de NL taal een beetje beheerst.
Is heel lastig te lezen zo!Ik heb nog 2 goede bakken liggen zonder bijgeluiden !
ziet zeker netjes uit!
zoals ik vincent ken neemt ie de tijd voor dingen en t resultaat is te zien!!!
alleen als je goed leest ,heeft hij ooit gezegd tegen mij dat ie de kadett origineel wil houden!!
heeft zelfs bij mij originele stoelen gehaald voor in zijn kadett!
nu vind ik dit echt niet lelijk maar mijn smaak is t niet!
heb ook niet gezegd dat het een afbreuk op de auto is want heb de auto live gezien en kan niet meer zeggen dat alles er zeer netjes inzit hoor.
dus een afbreuk op originaliteit is het dus wel!
verders een zeer strakke kadett waar je er weinig van vind!
gr wesleyhey vincent,goed bezig zo te zien!
alleen sta ik ervan te kijken dat je deze stoelen monteerd .
meen mij te herinneren dat je alles zo origineel mogelijk wou houden?
nu vind ik de combinatie vd stoelen en de panelen niet overeenkomen!
mijns inzien een behoorlijke afbreuk aan de originaliteit!
maar goed smaken verschillen anders zou iedereen in dezelfde auto rijden he haha
en wat betreft het schakelmechanisme van astra g en kadett,zijn t zelfde volgens mij daar ik altijd de korte pook monteer van een astra g inmijn kadett en astra gsi?
o voor ik het vergeet….zou je mij je emailadres even kunnen u2u en?
gr wesleyeven een update….vandaag alsnog een keer goed gekeken en blijkt dat de lasmoer wat functioneerd als schroefdraad bevestiging voor de draag arm toch iets langer is namelijk 2 cm .
heb dit op geboord tot m 14 en vervolgens een helicoil geplaatst.
vervolgens een stevigere bout gezet m12…….en jawel hoor vast!!
gelukkig is er in dit geval geen slijpwerk nodig geweest in de vloer,toch wil ik mensen er voor waarschuwen om voorzichtig te zijn met deze bout te de/monteren!
mvg wesley -
AuteurBerichten