Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Geile bak :thumb
Vandaag een Rekord gespot op de parkeerplaats van het Hofbad in Den Haag.
Zojuist om 20.00 uur een lichtbruine senator B gespot bij de Total in zoetermeer.
Die achterraamluxaflex is inderdaad wel gaaf! Heeft iemand er toevallig een liggen?
Ik heb een mooi setje bbs gevonden, maar dat is ET 13
Zou dat passen onder mijn monza?de mijne zijn binnen!
Een paar plaatjes van mijn Monza uit 81
@GSE wrote:
Niet goed:
Je hebt de grote 23,81mm nu op de achterwielen zitten en de kleine 20xxx op de vooras..De aansluitingen zijn niet hetzelfde wat bij een Monza vooras is bij een Senator B achteras..
http://www.senator-monza.de/?wM9QUSE1kJyETPElUTT1kJzQDN9QUSF10UmAjM8lTM9EkUBBVT” onclick=”window.open(this.href);return false;
Je hebt bij een Monza Senator 3 uitgangen (bij auto,s zonder abs)
1 voor de achter as
2x de voorasJij hebt nu achteras en vooras omgewisselt vermoed ik en weinig resultaat…Alleen remmen je achterwielen nu veel harder maar dat merk je amper ivm je vooras.
de eerste aansluiting vanaf de booster, dus met de kleine nippel heb ik op de achteras, en de 2e aansluiting (grote nippel) zit op de vooras.
Zitten deze dan fout?
het is gelukt, de booster + hrc zitten op de monza. Remt een stuk beter, en mijn pedaal is nu gewoon goed.
foto’s volgen
Ik heb alle onderdelen in huis, maar ik heb iets gelezen dat de aansluitingen van de voor en achter aansluitingen omgedraaid zitten bij de HRC van de b senator.
Klopt dit?Is dit wat?
http://www.hoogstraautosport.nl/shop/index.php?route=product/product&path=98_45_59&product_id=398″ onclick=”window.open(this.href);return false;Weet iemand waar je een Tstuk voor remleiding kan kopen?
ik ben er al uit, ik ga aan de gang met een t stukje!
ik heb nu de hoofdremcilinder en booster binnen van een senator b
maar de hoofdremcilinder heeft 2 aansluitingen voor de remleiding, en de oude op mijn monza 3 – 1 voor de achteremmen en 2 voor links + rechts voorremmen.Hoe kan ik dit aanpakken?
@GSE wrote:
Ja en nee:
Past kwa bouten enz A1 modellen hadden remklauwen met dubbel zuigers links en rechts voor iedere remblok een zuiger en achter hadden deze 38mm zuigers zitten.A2 modellen hebben 1 dikke zuiger en de klauw is zwevend zoals dat genoemd word.
Jou probleem worden de remleidingen:
Een A1 heeft andere aansluitingen op de remleidingen enkel en dubbel gefelst,dat word je probleem heb hier zelf ook problemen mee gehad bij A2 klauwen op een A1 te zetten,je moet je remleiding ff bewerken en de juiste kop derop felsenDit zul je moeten veranderen,voor de rest is het 1 op 1 ombouw.
Als je denkt dat een A2 beter remt als een A1 zal de ombouw je niet veel opleveren,en kun je beter je A1 spul laten zitten want der je gaat der niet opvooruit,als je meer remkracht wilt,neem dan een bekrachtiger van een Senator B met de hoofdremcilinder,dan heb je veel meer druk op je blokken met dezelfde pedaal kracht.
Dank voor deze duidelijke uitleg!!
Dan ga ik opzoek naar een hoofdremcilinder + booster van een senator b
Kan ik die zonder iets aan te passen monteren?@kywieman wrote:
Ja. heb laatst a2 poten onder mijn A1.5 dus A1 gezet.
Past allemaal op elkaar.Kan wel aanraden om een Hoofdremcilinder een rembooster van een Senator B te gebruiken.
Wordt het rem gedrag verbeterd.Ok, bedankt
Ik neem aan dat de rembooster en hoofdremcilinder van de senator b er dan ook op de monza a1 past?Zijn de gasveren er nog??
Heb ik geprobeert, en is gelukt
Dankjewel jongens
@dqp-sammy wrote:
Dat is zo .
Heb ook xenon in mijn commodore en ik verblind niemand en heb stukken better licht dan orgineel.
Mijn zoon had en goedkoper setje er in , had veel te fel licht en zag nog niet meer en de lampen hebben nog geen jaar volgehouden en die van mij zitten al meer dan 2 jaar in.
Gr. PeterWaar kan ik een mooi setje kopen?
-
AuteurBerichten