Monza eindelijk weer thuis

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Monza eindelijk weer thuis

  • Dit onderwerp is leeg.
20 berichten aan het bekijken - 51 tot 70 (van in totaal 70)
  • Auteur
    Berichten
  • #18144187
    sw16v
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 July 2004

      Heb mijn senator, rekord caravan, en D kadett van de vriendin laatst ook laten taxeren, zeker de moeite waard als je hem ook allrisk wil hebben. was verbaast over de taxatie waardes.
      Is wat anders dan de dagwaarde van 700 waar je met behoud van casco 250euro max van over houd. (slechte investering geweest dan)

      taxateur vertelde idd dat het afhangt van de markt (in nederland!), de hoeveelheid die er nog zijn en dan nog eens de uitvoering qua luxes, originaliteit telt soms niet eens met de youngtimers.

      enig nadeel is dat de verzekering iets duurder word :agent

      heb je de A1 ook direct laten taxeren ron?

      #18144188
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        De A1, die heb ik nu in de schorsing staan,
        komt die eruit, dan krijgt die ook een nieuwe of hertaxatie.

        Die stond op 8000-8500, geloof ik,
        denk dat die nu met 24V en rvs uitlaat wel iets hoger gaat uitvallen.
        laat het hooguit 10.000 zijn, we zien wel, en laten ons verrassen.

        Gaat een wissel traject worden zo met de Monza’s,
        dan een periode A1 en dan nu eindelijks weer met de A2,
        kijken hoelang we dat samen leuk gaan vinden,
        anders maar overdenken om een Monza van de hand te doen,
        ik maak er als daily te weinig kmters mee, tis meer voor de fun.
        En een 2de Monza voor de deur op straat hebben staan voor de pronk is stervens zonde ;)

        #18144189
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          @sw16v wrote:

          Heb mijn senator, rekord caravan, en D kadett van de vriendin laatst ook laten taxeren, zeker de moeite waard als je hem ook allrisk wil hebben. was verbaast over de taxatie waardes.
          Is wat anders dan de dagwaarde van 700 waar je met behoud van casco 250euro max van over houd. (slechte investering geweest dan)
          taxateur vertelde idd dat het afhangt van de markt (in nederland!), de hoeveelheid die er nog zijn en dan nog eens de uitvoering qua luxes, originaliteit telt soms niet eens met de youngtimers.

          enig nadeel is dat de verzekering iets duurder word :agent

          heb je de A1 ook direct laten taxeren ron?

          Ben afgelopen periode even ten gunste van mn vrouw even van het opelgeloof afgestapt,
          en hebben een jaartje een 300ZX gehad, en er behoorlijke pech mee gehad,
          deze bolide was nog niet getaxeert, en werd prompt voor mn deur in de flank gereden,
          trekhaak in het portier en kokerbalk.
          Schade expertise erbij, met wikken en wegen schade mogen repareren.
          Hadden het geluk dat de wagen in een prima conditie verkeerde,
          anders had het verkeerd af kunnen lopen voor deze bolide.

          Met een evt taxatie had deze zaak sneller behandeld kunnen worden :thumb

          #18144190
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Het taxatiebedrag zegt inderdaad niets over de straatwaarde, maar is de herbouwwaarde bij een volledige verlies. 15k vindt ik daarmee ook een heel reeel bedrag, zeker als de wagen ook nog is verbreed (dat wist ik niet, en zou ik graag eens willen aanschouwen).

            #18144191
            steef63
              Lid sinds:
              12 April 2011

              Hoi Ron,

              Wat een prachtige auto heb je toch… moest het toch effe zeggen

              Groet..

              #18144192
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                thnx steef :thumb
                ===========
                De trouwdag hebben we gehad,
                mn dochter en schoonzoon zijn inmiddels getrouwd,
                We hebben het, op het feest na dan, gelukkig droog kunnen houden ;)

                Het was een geslaagde dag, voor zowel het bruidspaar en de Opel Monza,
                De Opel Monza trok veel bekijks en het was en is eerlijk gezegd
                een plaatje om naar te kijken en in te rijden.
                En ja, ik was apetrots deze dag, trouwdag van dochter,
                en haar wil/wens, om deze voor mijn mooie Opel Monza als trouwauto te willen gebruiken deze dag.

                foto’s zijn genomen met de foon en tab, foto’s van fotograaf zijn nog niet binnen.

                btw: bloemstuk was bevestigd met een grote zuigmap,
                na verwijderen bloemstuk van motorkap geen afdruk cq beschadigingen. :thumb


                ook wel grappig, deze shot, hier op de motorkap, een hommel,
                die een poging waagt om naar het bloemstuk te kruipen,
                dat beestje gleed steeds uit op de motorkap die in de wax staat :???:

                #18144193
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  mooi :wors mooi :wors

                  #18144194
                  RISL
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    24 January 2011

                    Mooie foto’s :thumb

                    #18144195
                    steef63
                      Lid sinds:
                      12 April 2011

                      Fantastisch Ron…

                      Ik krijg er zelf ook melancholische gevoelens van, mijn dochter is 17 en ik zou het ook erg leuk vinden als zij ooit met de GSE van pa zou willen trouwen…. maar ik gok er niet op :???:

                      Helaas ben ik de enige in mijn gezin die de Monza een prachtige auto vind, mijn zoon van 15 vind hem “wel geinig”, maar heeft ook heel andere keuzes.
                      Op het moment loopt hij ook niet meer (waarschijnlijk het brandstofpomprelais) en dat helpt ook niet mee om eens een keertje met vrouw en kids te gaan toeren

                      Trouwens: wat heb je met je koplampen gedaan?? heb je de binnenkappen zwart gespoten??
                      Ziet er mooi uit, voor zover ik het kan zien op de foto’s
                      Ik moet de mijne ook spuiten, zijn wat flets/geel geworden, kan je nog ff een foto van alleen de koplamp maken

                      #18144196
                      Anoniem
                        Lid sinds:
                        1 January 1970

                        Ja, hier heb de Monza’s ook een inburgeringstijd nodig gehad binnen de family,
                        met de aankoop van deze A2, is dat proces wel razendsnel gegaan :thumbup

                        Van m’n dochter [25] had ik het niet verwacht, dat de keus op de Monza zou vallen,
                        die vindt het wel prachtig, maar heb er voorheen verder weinig naar omgekeken.
                        Waardering had ze er wel voor, en dat ‘betaalt’ zich uit, want plots kwam ze er zelf mee,
                        Pa, wil jij ons beiden met die Monza naar het stadhuis brengen, we gaan trouwen… :shock:

                        …terwijl er andere evenzo mooi en ruimere keuzes voor het grijpen lag,
                        De A1, A2 of een A4 of A6 :mrgreen: :mrgreen:

                        Mn zoon [27] vindt de A2 een geweldige en sportieve auto,
                        woont al een tijdje samen en zal binnenkort ook wel in het ‘bootje’ stappen,
                        of deze jongen voor een Opel Monza gaat kiezen, dat zien we dan wel.
                        Ik zeg maar zo, tis hun feest, laat ze volledig vrij in hun keuzes, ben al blij als we erbij zijn :D

                        #18144197
                        steef63
                          Lid sinds:
                          12 April 2011

                          Top hoor, want dat is natuurlijk wel iets heel speciaals, dt je Monza aanwezig was als “eregast” bij het huwelijk van je meissie :wors

                          Ikzelf ben vorig jaar (voor de 2e keer) getrouwd, maar de Monza was voor mijn vrouw helaas geen optie.
                          We hebben ook een TT en daarmee zijn we dus getrouwd, ook erg leuk natuurlijk, ‘t is ook 1 van onze eigen auto’s maar toch… IK had wel erg graag met de Monza gegaan :(

                          #18144198
                          monzaruba
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            13 October 2009

                            mooie foto’s Ron… :thumb
                            maar dat kan ook niet anders, met zo’n mooie Monza…! king:
                            Leuk om zo een onvergetelijke dag te maken… :thumbup

                            #18144199
                            Anoniem
                              Lid sinds:
                              1 January 1970

                              De trouwfotocollectie van de fotograaf is binnen, en heb er eentje gevonden,
                              met de Opel Monza [click op de foto voor een iets groter beeld] :wub

                              grtz ;)

                              #18144200
                              Toronado
                                Lid sinds:
                                7 January 2013

                                Geile bak :thumb

                                #18144201
                                Anoniem
                                  Lid sinds:
                                  1 January 1970

                                  Mooie wagen, mooie foto

                                  #18144202
                                  Ghanz
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    31 July 2005

                                    alderbastends mooie wagen Ron.

                                    en ook en super mooie foto !!

                                    dit is toch een kroontje op je werk hoor !! SUPER

                                    #18144203
                                    Anoniem
                                      Lid sinds:
                                      1 January 1970

                                      hier een filmpje van de Monza, met sound [radio en motor] :D

                                      [youtube:2qnvcj9u]http://www.youtube.com/watch?v=mEP7LTY0oBM[/youtube:2qnvcj9u]

                                      grtz

                                      #18144204
                                      turbootje
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        29 June 2004

                                        donders wat een dikke bak :wub :wub :wub

                                        #18144205
                                        GTS Power
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          25 May 2008

                                          Met recht de Mooiste monza die ik ken :wors :wors :wors

                                          #18144206
                                          Sjoerd uit friesland
                                            Lid sinds:
                                            12 February 2015

                                            wat een plaat van een Monza wow :wors :D

                                          20 berichten aan het bekijken - 51 tot 70 (van in totaal 70)
                                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.