Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
klopt rottentweentie, zo’n auto krijg ik never nooit meer, en het doet mij ook enorm pijn dat ik deze verschikkelijk harde kadett moest laten gaan,
en net zoals je zegt zon kadett zal ik niet meer vinden….ik heb van hem genoten, maar laten we hopen dat de volgende D dat ook kan waarmaken…
dankjewel Vinci, voor alle info,
ben benieuwt wat ik voor bonnen krijg, we zullen afwachten,
ik wil wel iedereen even bedankten die gereageerd heeft, iedereen die zijn medeleven betuigt
dat doet mij goed, de auto is al afgevoerd, en de bekleding is ook weg gegaan, het stinkt een uur in de wind,
erg jammer want de stoelen waren zogoed als onbeschadigt, en jah ik wist dat het een luxe interieur was/isde nieuwe kadett is er nog niet, maar moet even tijd zien te vinden om helemaal naar spijkenisse af te reizen..
er zijn nog wel genoeg onderdelen van de kadett af gekomen en die blijven bewaard!
die andere kadett is naar zeeland gegaan, is een 16v en die is dus al een jaar geleden ofzo verkocht,
ik heb nu nog 5 lotussen, maar die staan op stalals ik daar in had gereden had ik blijven drijven hahaha geheel van polyster..
jah Vinci, dan zie je het vast weer voor je hoe het toen met jou ging,
nou als ik er aan terug denk, pfff ik word weer gek in mijn kop, maarja dit vergeet je nooit meernee was afgelopen weekend, en heb er niks van gekregen ook niet een dag later..
dus allemaal geluk!klopt…
ik ben er uit gekomen, en wonder boven wonder had ik niet eens hooftpijn,
het is bijna ondenkbaar, maar ik had niet eens last van mijn nek,
raar maar waar.. gelukkig maar,zonde man dat zo iets mooi’s en al zeldzaam wordende autos op de sloop belanden,
is er niemand die die auto kan reden? eeuwig zonde….waarom spotten jullie mij nooit :-p ik rij vaak door geheel NL maar ben nog nooit gespot,
al moet ik wel zeggen dat ik een nette rode D kadett zag op de A50 in de buurt van hattum, ik ging richting apeldoorn en de rode D ging richting zwolle (dat was dinsdag om een uur of 3..) iemand van hier? (zat wel ‘jeugd’ in..)mischien is een “korte klep” (kofferklep) of een D kadett met een “lange Klep” een verschil,
maar ook zo ver ik weet is er maar 1 type D…dankjewel voor deze info, dus het is wel verstandig om een 1600 as aan te schaven?
omdat je hem dus niet na kunt maken op een 1200 as..ik ga alles even voor je nameten, geen enkel probleem,
je hoort het nog van mij, (doe het wel via PM) alvast bedankt,9 december 2011 om 19:22 In reactie op: reviseren.. waneer moeten de lagerschalen vervangen worden? #17956446naar een revisie bedrijf toe gaan, en meten laten, (op de krukas ook niks te zien???) (of gewoon vervangen laten) als je ook niet weet hoe lang het zaakje gedraaid heeft… is het helemaal geen domme beslissing.. (en ik neem aan dat je het goed wilt hebben…)
veel geld en veel werk, ik snap mats wel, jammer dat hij weg gaat na zoveel werk… maar als er iemand is die veel geld heeft (of een geld boom) en die 2 linker handen heeft, die heeft een nette mooie snelle opel te pakken……
sterkte met de verkoop…
leuk mannen al die info over de lotus carlton (engelse naam) omega,
is de TP-VD-98 al bij jullie bekend? in 2005 op de zwarte cross gezien, die gene wou met een leuk “wagentje” naar de zwarte cross toe gaan hahah
heb er nog een foto van, echt super,aangezien ik zelf al sinds jongs af aan besmed ben met het lotus virus (mijn vader rijd al vanaf 1995 esprit turbo se)
en zo zit ik ook in de lotussen, heb er nu 3 staan, alleen geen lotus omega helaas hahah was dat maar waar,
als echte opel en lotus liefhebber moet die er natuurlijk komen!!!ik ben nog jong dus we wachten af,
ik heb ook nog ergens een foto van een manta B met een c36get motor erin (juist de lotus omega motor)
erguuhh dik,@ astrawez, klopt, maar die gast die hem had, had de gehele auto niet voor elkaar, ik kwam daar en toen had hij als kwaal dat hij telkens uit viel,
en ook niet meer aan wou… mooi kloten, moest nog wel 140 km met de auto rijden naar huis toe hahaha,die andere normaale kadett heb ik meer geluk mee gehad, ik kocht hem in limburg, met net nieuwe gas-installatie (2 maanden voor mijn aankoop) en al omgekeurd bij rdw en alles dus dat was dikke prima, en 70.000 op de klok en geen spatje roest, alle onderhouds boekjes erbij noem maar op,
en ook nog eens het luxe interieur, met alles bekleed de gehele deur en noem maar op, en een gte tellerklok erin,
ben er erg blij mee, die lage d kadett krijgt mischien een ombouw van c20xe naar c20let, maar in mijn c kadett zou ik ook wel een c20let willen hebben
dus ik twijvel nu een beetje…waarschijnlijk omdat hij liep als een schijthuis en telkens uitviel (wat nu verholpen is) liep de verkoop zo stroef..
7 augustus 2011 om 19:04 In reactie op: VW Brengt bod uit op Opel, maar GM ontkent verkoop.. #17901407de V.A.G word groter en groter… maar ja de mensen hebben poen zat.. het is net als met de boeren
de kleine boeren gaan kapot en de grotere boeren worden groter en groter,
zo werkt dit speeltje ook.. mooi klote dat het zo gaat, maar het word wel een liefde volle wereld, al die vw haters en de tegen gestelde opel haters worden 1 familie haha gek idee eigenlijk…ik ben revisie monteur, en bewerk elke dag cilinderkoppen,
er zit veel arbeid in, en het komt nogal precies, het reinigen en onderdelen, kosten ook een hoop geld, 500 euro vind ik persoonlijk nog goedkoop,net wat corsa racer zegt, hoe gek wil je het maken…
veel plezier met de hooftsteunen koekie, hahah
13 april 2011 om 19:06 In reactie op: Slecht Nieuws Gsi turbo in de brand gestoken Nu met FOTO #17852746het is gewoon verschikkelijk om al deze verhalen te horen,
de mensen (beesten) die dit doen zijn gewoon ziek in hun hooft,
ik kan dat niet begrijpen,ik wens de eigenaar met de blauwe kadett veel sterke met het opbouwen van de nieuwe LET kadett (ik heb mijn hulp aangeboden via hein, die zal het nog wel tegen je zeggen wat ik je aanbied..)
hij had het vaak over je auto vandaar dat ik hem belde en vroeg of het om de zelfde auto gaat, en dat bleek zo te zijn, eeuwig zonde….
gebeurt dit landelijk? of alleen in friesland? want dan word het tijd om te verhuizen haha, als straks mijn D kadett C20let klaar is mag ik dus wel uitkijken…
nogmaals sterkte…
stoelen zijn binnen, er is iemand anders die overmorgen blij bij zijn brievenbus staat, en 2 hooftsteunen ontvangt,
hhahaha
jah juist een sprintje trekken doet iedereen wel eens, en het is niet stoer doen, (mja mischien ook wel) maar het is gewoon leuk van 0 naar 100 te gaan zo snel mogelijk (en dat weten we allemaal toch…) en aangezien ik deze 16v een beetje zat ben komt er nu een c20let (2.0 16v turbo) in..
maar dat ter zijde.. ik ga de boete maar gewoon betalen, stel als ze langs komen om te kijken wat erin ligt, dan is de 2.0 16v er al uit hoor haha
dan ligt er niks in…ik heb net een f28 verkocht, en zet een f20 achter mijn let motor, maar eerst laat ik de cassette die in de bak zit reviseren en aanpassen,
omdat wij hier nogal veel crossen (friesland autocross) moeten ze hier met orginele versnellingsbakken rijden, dus wat doet men, een f20 versterken, de tandwielen van een f20 bak grijpen aan op de uit-einden van een tandwiel, wat ze hier doen is het volgende, het dus daanig aanpassen van tandwielen dat ze dieper ingrijpen in elkaar tanden, dus je kunt meer vermogen er op kwijt, (en dat weten ze in de cross) want anders na 3 wedstrijden was de bak kapot (van koppeling laten schieten enz..) en nu blijft het na 3 jaar nog heel en goed, en tevens komt er 45% sper in de bak,dus dan kan ik daarmee op de weg wel vooruit, het is mischien een ingreep (kost ook wel wat) maar wat moet je met een afgetrapte F28 voor 500 a 600 euro, het aanpassen is echt niet veel duurder… en je hebt een nieuwe bak van binnen die op krachten is gebouwt en wat nog belangrijker is, je hoeft hem niet aan te passen op 2wd, en hij past meteen (een f28 zover ik weet niet qwa steunen..)
ik heb van het weekend met een opel versnellingsbak techneut gepraat, die man kon mij zo veel over de alle versnellingsbakken van opel vertellen volgens mij droomt die man er bij van,
ik ga de F28 bak verkopen en ga een F20 bak door hem laten aanpassen, (van de F20 bak zijn ook weer 2 verschillende bakken te krijgen met een andere overbrenging..) hij vreest alle tandwielen bij, aangezien de GM tandenwielen in een F20 bak elkaar op de punten raken, en als je er veel kracht (power) opzet breken die af, (hij doet vooral bakken voor in de cross..) en dan komt het erop aan, hij gaat die bak dus aanpassen zodat de krachten over een groter deel van het tandwiel vloeien, zodat het dus niet stuk gaat, en je er kracht op kwijt kan, komt tevens een 45% sper in, dus dat zit ook wel goed, en word geheel gereviseerd, (nieuwe keeringen enz..) hij heeft zelf al vele klanten, vooral in de cross omdat die bakken nu niet meer stuk gaan na deze aanpassing, hij heeft mij nog veel meer over F18 en F23 en F28 bakken verteld maar dit is wat voor mij telde…
dus mijn goede F28 komt te koop.. belangstellenden..
u2u..
-
AuteurBerichten