eeuwig zonde… RIP

Forumindex Forums Modellen Kadett eeuwig zonde… RIP

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #18106689
    Andreas.Berger
      Lid sinds:
      29 June 2004

      Akelig om zoiets mee te maken, gelukkig heb je er zelf geen letsel aan over gehouden, auto is vervangbaar, al blijft het jammer van een mooie d kadett, ik zie dat je al een andere d kadett hebt gekocht, en die ander aan het slopen bent, het interieur kan je gewoon schoonmaken en overzetten, is berlina bekleding

      #18106664
      Rob-Epe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 August 2005

        :thumbup dat jezelf niks hebt… voor & van de D is het idd zonde. Ga je ‘m opknappen ??? Of demonteer je ‘m met het oog op een mogelijke vervanger.
        Als je de ruimte hebt… zet ‘m in z’n geheel weg.

        #18106690
        tocus
          Lid sinds:
          23 April 2009

          dankjewel Vinci, voor alle info,

          ben benieuwt wat ik voor bonnen krijg, we zullen afwachten,
          ik wil wel iedereen even bedankten die gereageerd heeft, iedereen die zijn medeleven betuigt
          dat doet mij goed, de auto is al afgevoerd, en de bekleding is ook weg gegaan, het stinkt een uur in de wind,
          erg jammer want de stoelen waren zogoed als onbeschadigt, en jah ik wist dat het een luxe interieur was/is

          de nieuwe kadett is er nog niet, maar moet even tijd zien te vinden om helemaal naar spijkenisse af te reizen..

          er zijn nog wel genoeg onderdelen van de kadett af gekomen en die blijven bewaard!

          #18106691
          astrawez
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 March 2009

            Zonde man!! Heel veel sterkte met het verlies.. :(
            Lees ik nou goed dat er weer een andere Kadett voor in de plaats gaat komen?
            Succes ermee iig!

            #18106692
            Andreas.Berger
              Lid sinds:
              29 June 2004

              Erg jammer, had veel interessen gehad in je deurpanelen en achterpanelen, interieur was wel te reinigen geweest, interieur wat rookschade opgelopen heeft kan je ook gewoon her gebruiken.

              maar ben benieuwd naar je nieuwe aanwinst ;)

              #18106693
              Rottentweetie
              Deelnemer
                Lid sinds:
                22 November 2010

                De Titel zegt het al … Eeuwig zonde.. Sterkte ermee kerel! Gelukkig ben je zelf nog heel! Maar zo’n Kadett als je eerste krijg je nooit meer… :(

                #18106694
                tocus
                  Lid sinds:
                  23 April 2009

                  klopt rottentweentie, zo’n auto krijg ik never nooit meer, en het doet mij ook enorm pijn dat ik deze verschikkelijk harde kadett moest laten gaan,
                  en net zoals je zegt zon kadett zal ik niet meer vinden….

                  ik heb van hem genoten, maar laten we hopen dat de volgende D dat ook kan waarmaken…

                  #18106695
                  asfaltmaffia
                    Lid sinds:
                    29 January 2006

                    Was een mooie kadett ja vaak genoeg zien staan in je dorp
                    Gelukkig heb jezelf niks
                    Ik weet dat de wegen in de omgeving van jouw dorp veraderlijk zijn helaas

                    #18106696
                    KadAstra-EF
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      24 July 2010

                      @asfaltmaffia wrote:

                      Was een mooie kadett ja vaak genoeg zien staan in je dorp
                      Gelukkig heb jezelf niks
                      Ik weet dat de wegen in de omgeving van jouw dorp veraderlijk zijn helaas

                      Ik weet het ook wel, smalle wegen en soms erg steile slootkanten.
                      Als je in de berm raakt dan lig je meteen ook in de sloot brrrrrrrrrrrrrr.

                      Rik :sleeping

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.