Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wat is vaak ?
Dat is een vacum slang.
Dat bruine gedeelte gaat vaak stuk. Is gewoon uitgdroogd en gebroken.
Makelijkste manier is het bruine gedeelte weg te knippen en een stukje slang tegebruiken wat over het plastic leiding kan en de aansluiting
Zit er ook genoeg koudemiddel in ?
En hebben ze de drukken bekeken met een draaiende pomp ?
29 juli 2018 om 13:28 In reactie op: los slangetje opel corsa D 2011 enige idee waar dit slangetje van is rechts voor #18359064Deze zit aangesloten onderaan je luchtfilterhuis
12 januari 2018 om 06:45 In reactie op: Verbruik koelvloeistof opel zafira tourer 2012 1.4 turbo cosmo #18351688Bekende plekjes waar ze kunnen lekken zijn.
Waterpomp
Waterhuis links voor op het blok
En de toe en afvoerleidingen op de turbo.
En nog veel meer plekken zijn mogelijk natuurlijk.
Maar deze 3 komen het meeste voor
Zit er geen ruimte in een van je lagers?
Dat als je flink stuurt je remschijf zo heen en weer beweegt.dat hij de remblokken terug duwt ?Van het schakelmechaniek alle punten gangbaar?
1 kijken of je kachel motor soepel draait en bedrading controleren.
2 kijken bij het scharnierende punt van je achterklep of de bedrading nog heel is
Van de rol is veel makkelijker en sneller.
als je bijvoorbeeld rechtsvoor kant en klaar zou kopen moet het hele subframe weg.
maar met koper kan je er tussen door buigen .Dat is je carterontluchting.
Hier kan je mee naar de garage rijden als het moet.
Jij rijd zeker veel korte stukjes aan de gele drap tezien ?Heeft hij dit op alle standen ?
Wat ook wel is gebeurt is dat er apparaten inwendig aan gaan
om de zoveel tijd door een defect en dan stroom weg trekken .
Bijvoorbeeld een radio of iets van alarm.
Heb je ook langere tijd lek stroom gemeten dat je om de
zoveel tijd kijkt of de lekstroom toe neemt?Ja dat is compleet met vin.
Die weerstand moet los te krijgen zijn .
Heb hem zelf ook al eens los vervangen en bij de dealer gehaald voor een merivaDeze is gewoon tekoop bij de dealer
Links onderin
Kijk of je achterdemper goed vrij hangt.
op het moment dat jij je gas los laat kantelt je motor de andere kant op en zal je uitlaat iets verschuiven.En werkt de v6 weer ?
@Alexis83 wrote:
Helaas ben ik niet zo handig / technisch
Ben bij de Opel geweest, 90 euro voor nieuwe baard en 40 euro voor sleutelcode opvragen. Mooi grapje
Hoezo een nieuwe baard ? Je afstandsbediening is toch alleen stuk ?
In dit geval moet je gewoon een complete nieuwe afstandsbediening kopen .
als de electronica nog goed was geweest had je losse behuizing kunnen kopen .
bij dit type sleutel koop je alleen een afstandsbediening en kan je de sleutelbaard over zetten .Weet je ook de rede van de lekke koppakking ?
is namelijk een stale pakking dus gaat niet zomaar lekMet een ratel jezelf voor je bek slaan
Snel gaat dat dan corsa d is begonnen in 2006 en is er nog steedts.
En astraj in 2009.Maar wie zegt dat dit een astra k is ?
De astra j is nog niet op zijn eindeJe zei zelf dat je een goedkoop setje moest hebben .
Dus gaan we er vanuit dat je dat ook gekocht heb.
Of heb je achteraf toch iets anders gekocht?En waarom goedkope troep voor zo belangrijk onderdeel ?
-
AuteurBerichten