Airco Zafira 2010

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Airco Zafira 2010

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18359101
    Liberate
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 April 2018

      Hallo , ik kom net van de garage voor een airco probleem , nu hebben ze geen probleem gevonden. Aircopomp werkt , er zit gas op maar de lucht dat ie blaast word gewoon niet koud.Soms een klein beetje.

      Nu met dit warme weer vroeg ik me af of andere zafira eigenaars dit ook hebben ondervonden??

      In de garage weten ze het niet meer…

      #18359105
      testdrive
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 November 2008

        Zit er ook genoeg koudemiddel in ?

        En hebben ze de drukken bekeken met een draaiende pomp ?

        #18359106
        Liberate
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 April 2018

          ze hebben alles bekeken en ze wachten nu tot er een andere zafira 2010 binnenkomt om te kunnen vergelijken… :-o

           

          #18359190
          Nick-GSI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Ik heb zoiets met een vectra c eens gehad, pomp slaat in koude lucht maar naar paar seconde geen koude lucht meer terwijl de koppeling van de pomp wel meedraaide, pomp was inwendig stuk. Nieuwe pomp gemonteerd en probleem was opgelost

            #18359480
            adriaanvd@gmail.com
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 July 2018

              Hoi ik heb het zelfde de airco werkt niet ,hij wordt niet koud . De druk is goed er is niets lek , de poelie draait mee het betreft een 1,6 van 2010 een automatische airco . Hij blaast enorm in de auto maar wordt absoluut niet koud . Waar begin ik mee om te testen hoe of wat .Of heeft er iemand een airco schema van autodata of werkplaatstekening van het airco systeem ?

               

              Met vriendelijke groet ,

               

              Ad

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.