Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Of hij is het even rustig alles op een rijtje aan het zetten en is niet 24 uur per dag online.
Zou wel een uber project zijn om dit voor elkaar te krijgen.Dit ziet er weer puik uit :thumbup
Ben heel benieuwd hoe de motor gaat draaien en wat is je reden dat je de auto voor over wilt hebben?
Schakel mechanisme en bak steun zijn erg mooi, zo doorgaan :D :DHallo Vinci,
Ik heb wel interesse in een set. Je hebt ook een pb, misschien kunnen we het mooi samen combineren.
Groeten sylvesterHallo,
Dit is inderdaad de juiste manier, wel moet je hem best ver naar voren zetten. Soms is het een paar keer proberen.
Mooi om te zien dat de corsa op een mooie manier gebruikt wordt, er zal wel veel naar gekeken worden.
Heb je ook al lexaan ramen gemonteerd, dit scheelt erg veel gewicht. Mocht je nog meer dingen willen weten, stuur maar een pb.Grt sylvester
C20xe spruitstuk aanpassen :thumb
Eventueel een gebroken veer.
26 februari 2016 om 08:27 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684852Braadbak rules :thumb
Je garage begint er goed uit te zien,ga je veel plezier van krijgen.En het is nog lelijk ook :puke r
Waarom zouden rode banden niet kunnen. Of ze nu zwart of rood of blauw zijn, banden zijn banden.
Al moet ik zeggen dat rode banden niet echt mijn ding zijn.Heb je de gaten voor het afwateren al gecontroleerd of deze niet dicht zitten.
Hallo vinci.
Leuk om dit topic te volgen. Nu heb ik een kleine vraag, je hebt dit nu in gebruik met een standaard ecu.
Heb je enig idee hoe dit gaat werken als je een getunde motor op de bank gaat remappen.Ben benieuwd waar het probleem vandaan komt :D
-6 met wind of zonder wind, blijft -6 ;)
Hier al wat meer nieuws, ben benieuwd hoe dit klinkt en rijdt.
Je moet ook niet liggen in de auto freek :D
Die plank is niets speciaals, deze zitten zover ik weet in alle a1 corsa’s
Heb er genoeg liggen :D26 november 2015 om 17:09 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18193248Bestel je dit gewoon via de site van rieger?
Haha mits de prijs goed is. Breedbouw vervangen voor een standaard a corsa scheelt een hoop gewicht.
Polyester irmscher ombouw is een stuk zwaarder.Ik wil inderdaad investeren in veiligheid.
Maar als ik hem zelf kan maken voor bijvoorbeeld 100 euro, dan ben ik veilig bezig en heb 150 euro bespaart.Ik heb de gelegenheid om er zelf een te maken. Dus heb alleen tekening of voorbeeld nodig.
Alleen vragen de sprint jongens hier wel ernstig veel centjes voor.
Niemand heeft tekeningen van zo een vliegwiel schild.Dat is een serieuze knal :shock:
Waar ik het laat doen, moet je ook de drukgroep mee leveren.
Het vliegwiel en drukgroep wordt als set gebalanceerd. Liefst zelfs de krukas er bij.Een bijna nieuw vliegwiel is ook weer een grijs gebied. Wat is bijna nieuw ;)
Wij rijden al jaren met extreem bewerkte vliegwielen, zelfs tot 3,5kg.
Er is nog nooit iets gebeurd, maar het kan altijd.Dat ziet er lekker kaal uit.
Mocht je de irmscher set een keer willen verkopen, dan houdt ik mij aanbevolen.Breedbouw blijft super. Zover ik weet is er nog maar een originele a1 in nederland.
En staat in heteren :D
Voor vragen kan je berichten. -
AuteurBerichten