Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De UHP is alleen achteraf in te bouwen als je een GID of CID hebt, oftewel een grafisch info display bovenop je middenconsole.
Ikzelf heb mijn UHP in laten bouwen in Duitsland inclusief nieuwe UHP-module en kabelboom.
Dit heb ik gedaan via het forum http://www.corsa-d.de/” onclick=”window.open(this.href);return false;.Hier de link mocht je geïnteresseerd zijn: http://www.corsa-d.de/thread.php?threadid=29577″ onclick=”window.open(this.href);return false;
D’tje, mijn tweede alweer.
@Carpento wrote:
Leuk corsaatje en met deze velgen helemaal af imho :) Gespot in de parkeergarage van een grote ICT-dienstverlener in Utrecht :)
De Corsa van Matthijs, Xynex op corsa-d-drivers.nl.
Mooi zo Ed ;)
– De knippers van de bestuurderszijde moet je richting de voorzijde van de auto duwen, waarna je ze aan de achterzijde van de carrosserie vandaan kan ‘trekken’.
– De knippers aan de bijrijderszijde moet je richting de achterzijde van de auto duwen, waarna je ze aan de voorzijde van de carrosserie vandaan kan ‘trekken’.
Zou het kunnen zijn dat je actieve steunen hebt, waardoor het niet kan?
Ik zeg maar wat.Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Dit heb ik ook nog niet eerder meegemaakt.
Je hebt dat knopje dat erop zit toch wel ingedrukt gehouden?
Ik spotte deze toevallig ook afgelopen donderdag op de A12 tussen Maarsbergen en Driebergen-Rijsenburg.
Dit is wel echt een OPC en geen 1.4.@knerry wrote:
@Stornie wrote:
Laatst even een fotoshoot gehouden, om mooie plaatjes te schieten maken voor de verkoop.
euhm voor de verkoop of toch stiekem de verhuur… ;)
Haha, nee echt verkoop ;)
@PeterNoFear wrote:
Hoezo doe je ‘m weg?
ga je een OPC kopen? :jerryNee, geen OPC. Ik rijd zoveel dat een diesel gunstiger is qua kosten.
Ik vind het wel jammer dat hij weg gaat, maar de portemonnee is niet onbelangrijk.Toevallig hier iemand geïnteresseerd? ;)
Laatst even een fotoshoot gehouden, om mooie plaatjes te schieten maken voor de verkoop.
Is dit niet gewoon de koppeling?
Wel raar is het dat hij het ook doet als de motor warm is, want dat zou dan niet meer mogen.
Mooi zo, graag gedaan!
De knippers van de bestuurderszijde moet je richting de voorzijde van de auto duwen, waarna je ze aan de achterzijde van de carrosserie vandaan kan ‘trekken’.
De knippers aan de bijrijderszijde moet je richting de achterzijde van de auto duwen, waarna je ze aan de voorzijde van de carrosserie vandaan kan ‘trekken’.Als het goed is, moet je een andere knipperlichthendel hebben waarop ook de knoppen voor de cruise control zitten.
En daarna moet je hem inderdaad activeren met op-com. Wat ik heb begrepen in de BCM, de ECM en het instrumentenpaneel.Anders kan je met de gele stelschroefjes achterop je lampen zelf ook nog een beetje de lichtbundel aanpassen.
Door vervangen kan je de lens ‘verdraaien’ waardoor de lamp de verkeerde kant op schijnt.
Het beste kan je bij de dealer even langsgaan om de lampen te laten controleren en te laten stellen.Hier staan 3 auto’s voor de deur en die worden allemaal met de hand gewassen, gewoon op de inrit.
Het is toch echt zo, en de roest zit niet op de kap, maar eronder.
En allemaal bij het randje, zoals ook op de foto. Het gaat hier voor zover ik weet bij iedereen om de af-fabriek motorkap.Ik had het ook alweer zo’n jaar geleden, overigens netjes opgelost door de dealer.
Hoi Marleen,
Mijne heeft het niet, dus ik kan je niet helpen. Ik heb dit überhaupt nog nooit eerder gezien.
Misschien dat mensen op Corsa-d-drivers je verder kunnen helpen!
Wel eerst even voorstellen, dat wordt altijd gewaardeerd.
Groeten RoelDe verlichting die jij bedoelt is dagrijverlichting, dus verlichting die standaard gaat branden bij lopen van de motor.
En daarnaast is rijden met stadslicht volgens mij niet verboden. Het staat in ieder geval niet met zoveel worden in de wet.
Een subtiele maar sportieve einddemper is veel mooier dan zo’n omhoogstekende, althans dat is mijn mening.
Mijn C had een Remus, niet te dik maar wel lekker sportief.
Wat de velgen betreft. Als je nieuwe koopt voor de zomer, kan je om je huidige velgen mooi een setje winterbanden leggen.
Dan houd je de zomerwielen netjes en hoef je extra alleen een nieuw setje banden te kopen. Als je geen winterbanden wilt, kan je gewoon je huidige wielen in de winter eronder laten liggen en voor de zomer een ander setje kopen.Het schijnt dat meerdere Corsa’s van de D serie van 2006 en ouder problemen hebben met de remmen bij warm weer.
Het pedaalblok dient dan inderdaad te worden vervangen.Meld je anders eens aan op Corsa-d-drivers en zie onderstaand topic. Een Belgisch forumlid krijgt de volledige reparatie betaald door Opel na een mail aan Opel België.
http://www.corsa-d-drivers.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=2877″ onclick=”window.open(this.href);return false;Groeten Roel
Weer eens een paar foto’s van mijn D, de eerste thuis en de andere twee op Sevenum.
-
AuteurBerichten