Corsa D GSI 5 drs, DVD 100

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa D GSI 5 drs, DVD 100

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263494
    astralover
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Ben sinds vrijdag trotse eigenaar van een ferrari rode corsa D GSI maar dan een 5 deurs, gehaald in Duitsland. Alles erop en deraan.
      Rijdt echt super, alhoewel, heb net mijn vectra oPC verkocht uit 2007 met 300 pk, maar dit rijdt net als een card.
      Hij heeft ook de DVD100 erin zitten, maar kan de cd wisselaar nergens vinden, of kan je deze gewoon 6 cd voeren en slaat hij deze binnenin op?
      Verder mis ik wel de handsfree functie, de bleutooth, kun je deze er achteraf nog inzetten?

      Hoor graag jullie reacties.

      Gr Dennis

      #18209619
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        De dvd 100 heeft idd een inwendige 6 cd wisselaar, origineel uhp kan je achteraf inbouwen ja

        #18209620
        astralover
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Hoi Nick,

          Weet jij zo wat ik daarvoor moet betsellen bij de dealer?
          Is dit makkelijk zelf in te bouwen?
          En daarvoor zal er wel nieuwe software ingelezen moeten worden of gaat dit vanzelf werken als je dit aansluit.

          Gr

          #18209621
          Stornie
            Lid sinds:
            8 November 2009

            De UHP is alleen achteraf in te bouwen als je een GID of CID hebt, oftewel een grafisch info display bovenop je middenconsole.

            Ikzelf heb mijn UHP in laten bouwen in Duitsland inclusief nieuwe UHP-module en kabelboom.
            Dit heb ik gedaan via het forum http://www.corsa-d.de/” onclick=”window.open(this.href);return false;.

            Hier de link mocht je geïnteresseerd zijn: http://www.corsa-d.de/thread.php?threadid=29577″ onclick=”window.open(this.href);return false;

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.