Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zilvergrijze 16v champion met stoffen interieur (ex jvv :) )
rode 1.8 samen met stoffel
en rode 2.0 8v ondertussen klaar ook met stoffelcijfers van 2010 mag je 1 tje aftrekken want ben er na die tijd een komen halen in nederland :)
En bij meeting mogen er dan ook belgen komen? Hebben pas terug een gsi tje nieuw leven in geblazen.
Volgt normaal nog een topic over met foto s door stoffel ;)Hoop dat je het haalt voor de eifel. Ben je al een tijdje stil zwijgend aant volgen en vind het een mooi project.
Kom de vrijdag in Daun wel even tot de sevrice om wat foto s te maken ;)
Hoppelijk tot danWitte corsa a met nl kenteken
Tijdens sezoens rally (bocholt, belgie) even achter gereden en reed behoorlijk vlotblauwe kadett e met nederlands kenteken gespot in hasselt gisteren avond.
Jammere was dat de voorkant eraan was.iedere dag groene calibra DTM 16v met nederlandse platen in Genk (belgie) bij wim bosman solutions
Iemand van hier mischienMooi project echtwaar. Zou je er ook mee in daun rijden volgend jaar?
En moest je east belgium halen kom ik daar ook wel een kijkje nemen ;)Mooi werk, je steekt er echt wel de nodige tijd en middelen in.
Begrijp alleen niet waarom je steeds het dash erin laat zitten :???:bedankt pat voor de link. heb net even gekeken stonden idd een paar interieur delen int bruin op.
jep en is echt roestvrij :D
Voorig weekend grijze D kadett met nederlands kenteken gespot in Opgrimbie (Belgie)
Beetje roest maar dat vond de eigenaar niet zo erg ;)jammer dat hier niemand ervaring mee heeft. Maar ben toch vast besloten het uit te zoeken ;)
jep dat waren ik en stoffel ;)
ik ook :)
Zal ook even de niet volledig negatieve mens zijn voor de geintresseerden in de turbo :)
T is eentje van finse makkelij (fabrieks nummer 9 in chasis nummer) dus de kas is iets beter bahandeld tegen roest in de fabriekbehouden normaal
ah en de voorbumper past niet zo mooi, staat open in de hoeken onder de koplampen..
heb hem van het weekend zelf gezien en zo super net is hij niet volgens mij. roest aan de balk links achter, achterste remschijven dringend aan vervaning toe, precies lekje aan tussenbak, bluts in rechter spatbord, links ergens de bodem geschuurd, interieur bekleding hangt beetje los achteraan, verkeerde banden maat! 205/55 16 ipv 205/50 16 waarschijnlijk door het prijs verschil tussen deze twee maten, kofferslot werkt niet zoals het hoort, wat vacuum darmpjes verduurd, gas kabel klopt niet kwa aansluiting, …
rij nu zelf ook een V6 maar dat schiet niet op he ;)
Maar is er dan nog niemand van hier naar de wagen gaan kijken?
de reden waarom is omdat hij zo een 350 km van onze deur staat en als hij niet ok is ik mij die reis liever bespaar.ook welkom hier eindelijk ja ;)
hier ook een turbootje ;)
heb een paar weken terug identiek hetzelfde probleem gehad.
andere kop erop gelegd die eerst volledig was nagezien en alles op vv.
starten, rijden en roken als gek..
ik denk in de richting van zuigerveren….Staat mooi gewassen onder doekje te rusten nu :)
Quote:origineel gepost door belgian oldie
Origineel zie ik ze het liefst.
Old school tuning.dacht juist, wtf foto s van mijn kadett met een andere nummer plaat :P
heb je andere posts bekeken en denk dat ik de wagen nu wel ken. Was tijdje geleden te koop in genk nietwaar?
groetjes -
AuteurBerichten