Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Beste ,heb het zelfde probleem anwb monteur nog even laten checken en zegt dat he met de abs module te maken heeft
Hoi, ging gisteren weg van mijn werk en ineens ging mijn verklikkerlicht en tractie controle lampje branden auto ging met pijn en moeite vooruit wat heel erg balen was,oja ik heb een Opel Vectra c 3.2 gts uit 2004 volgens het boekje stond iets van electronisch motorregelsysteem of in versnellingbakelectronica. Kan via de bediening schakelaar de tractie controle lampje niet uitzetten wel geeft de handleiding aan dat bij een snelheid van 60 kpu het lampje uit kan zetten nog niet geprobeerd. Wel mijn vraag wat de oorzaak kan zijn van het verklikkerlicht systeem!!
Gr, John
Hoi, ik heb bij mijn opel vectra c 3.2 gts vooras veerpoten compleet vervangen stabilisatorstangen en rubbers ook vervangen, nu merk ik op dat bij het oprijden de auto een heel vervelende trilling heeft wat ie daarvoor niet had .heeft iemand een idee wat het kan zijn ? Of heb ik misschien iets fout gedaan trouwens zitten verlaagde veren onder.wat ik ook gemerkt heb is dat bij deze veren geen rubbers (veerhouders) aan de onderzijde spiraalveer zitten of dat zo hoort!! Geen idee kan ook geen veerhouders onderzijde spiraalveer op de onderdelen pagina’s vinden.
Hoi, heb mijn auto opnieuw warm laten draaien en daarna uitgezet wat ik meteen kon merken is dat achter de beschermkap waar de waterpomp zit langzaam koelvloeistof begon te lekken, wat nu mijn vermoeden is dat naar het schijn de waterpomp lek is ik kan het wel mis hebben maar moet toch het 1 en ander los gehaald worden om duidelijk te kunnen zien of dat werkelijk het geval is.
<p style=”text-align: left;”>Hoi Stefan, nee geen natte vloeren, waterpomp heb ik ook nog niet vervangen morgen weer even starten en warm laten draaien en kijken of de kvs tank leeg loopt misschien of hoop dat ik wat kan zien</p>
Och ok, ik heb de koelvloeistof tank gevuld en een rondje gereden bij terugkomst was de tank helemaal leeg, heb daarna de tank weer gevuld en op druk gezet maar kon geen lekkage zien heel vreemd wel liep de druk terug, zal nu eerst de waterpomp vervangen en hopen dat het probleem wordt opgelost zoniet verder kijken.
<p style=”text-align: left;”>Ok Stefan, ik moet nog onder de auto kijken waar koelvloeistof vandaan komt, auto rookt in principe niet als ik hem stationair laat draaien wel heb ik opgemerkt dat onder de smeerolie dop witte aanslag zit dat zou kunnen aanduiden dat de (misschien) de koppakking stuk zou kunnen zijn!!!!</p>
-
AuteurBerichten