Vectra C GTS verlagen vooras

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C GTS verlagen vooras

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #18299766
    piponld
      Lid sinds:
      27 January 2013

      @ jraaf,

      de link naar ast werkt doch kan de door mij gewenste auto niet vinden in het aangeboden rolmenu (heb een vectra gts c 2008).

      waar kan in NL info en evt actie laten ondernemen om te adviseren en monteren? en misschien kan iemand nog een keer op een rij zetten wat de verschillen zijn tussen een eibach en schroefset?

      #18299767
      stephanj1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 June 2015

        Richard. Ik heb de verlwgingsveren hier via het forum kunnen kopen. En heb ze er samen met een collega onder gezet. Was al met al een uurtje werk. Wel veerklemmen of spanners gebruiken.

        Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

        #18299768
        turbosix
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 November 2010

          En niet vergeten om hem even opnieuw uit te laten lijnen, kosten daarvan zijn tussen de 50 en 100 euro?

          #18420600
          stan10
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 April 2021

            Hoi, ik heb  bij mijn opel vectra c 3.2 gts  vooras veerpoten compleet vervangen stabilisatorstangen en rubbers ook vervangen, nu merk ik op dat bij het oprijden de auto een heel vervelende trilling heeft wat ie daarvoor niet had .heeft iemand een idee wat het kan zijn ? Of heb ik misschien iets fout gedaan trouwens zitten verlaagde veren onder.wat ik ook gemerkt heb is dat bij deze veren geen rubbers (veerhouders) aan de onderzijde spiraalveer zitten of dat zo hoort!! Geen idee kan ook geen veerhouders onderzijde spiraalveer op de onderdelen pagina’s vinden.

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.