Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mooie tijd om nog te reageren:p
Het onvermijdbare gaat komen haha… de vraag is alleen wanneer…:pWel vrij veel “verborgen” roest hoor… maar niet echt een afgetrapt wagentje :D
Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk
Owja dat had ik natuurlijk ook even kunnen proberen…
Het zit nu allemaal weer zoals het hoort bedankt voor de tipsVerstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Owkej dankjewel zo moet het wel lukken denk ik!!
Thnx
Thnx voor de snelle reactie.
Heb de kabel weer op zijn plek zitten en de spanner in de wd40 (doet idd altijd wonderen).
Straks proberen op te spannen en de leidingen ontluchten en dan ff kijken hoe het lijkt.Hoe span ik dat ding trouwens?
Met een waterpomptang op de 1e kant en een sleuteltje op de andere kant?Nee ligt vlak naast kampen
Is een kilometer of 50 denk ik dus nog wel een aardig stukkie haha.(voor mij iig ik kom nooit ver van huis :p)
Ik zal het onthouden iig, een stok achter de deur is nooit weg.
Ja maar die ankerplaten enzo waren niet zo best dus die zet ik gewoon over van mijn huidige as.
Maar is dat allemaal een beetje te doen dat overzetten van de leidingen enzo?
Iemand met ervaring nog punten waar ik op moet letten?Hallo,
Het is helemaal gelukt.
Het was 2x seutel (of dop) 15 voor de veerpoten.
En een dop 18 voor de kant waar hij scharniert.
Met een goede tang kon ik de remleidingen doorknippen, met de handremkabel had ik iets meer moeite.
Nu begint het feest met het overzetten dat zal nog wel weer een kleine uitdaging worden omdat het voor mij de 1e keer word.Thnx voor de snelle reactie!
Owkej… thnx voor de tip ga ik morgen even proberen.
Owkej net de stripjes eraf gehaald, nu zit ik met 2 uitdagingen. ..
1. De lijmresten weg zien te krijgen, ben al druk bezig geweest met wasbenzine en spiritus…
En 2. Schrok een beetje van het kleurverschil. .. zou dit na een polijstbeurtje weer beetje te beperken zijn?ja dat is waar haha…
maar de verf bladert er aardig af… zit op een of andere manier corrosie onder de verf dus binnenkort originele velgjes er maar weer op en dan deze opknappen…. maar nu nog een kleur :???:Ik heb er nu heldere achterlichten inzitten.
De bumperrandjes heb ik zelf over gespoten en het lipje onder de voorbumper heb ik gisteren toevallig ook zwart gespoten(lijkt ie nog wat lager).
De stootsrripjes van de deuren halen is ook nog wel een idee idd.hier nog een fototje van de zijkant (voor de verlaging)
Thnx!
nou.. mijn originele filter er weer opgezet… ben benieuwd hoop dat ik de 1 op 14 mag halen haha
thnx guys
Zitten bandjes 195/50-15 gewoon op 2,5 bar.
Maar brandstof filter nakijken is nog wel een ideeOwjah das wel l ff een handige toevoeging xd…
Het is een 1.4 16vHallo mensen,
Excuus voor de late reactie, maar ik ben druk geweest (met bruine flesjes tillen ;) )
Vrijdag nog even bezig geweest en met mijn kwaaie kop een rop aan de kabels gegeven en daar kwam het probleem tevoorschijn.
Inderdaad een stuk van een centimeter of 5 waar de plus kabel van de brandstofpomp was doorgesmolten en het kopen zichtbaar was.Ik vind de symptomen nog steeds erg vaag maar kabeltje netjes hersteld nieuw krimpkousje erom en gaan met die banaan.
Thnx voor de tips en Hulp heren!!
Oké word dat de test van morgen haha
Thnx voor de tipGaan we doen.
Gaat dat relais dan niet gek doen?Ja aangesloten aan de stekker dus zit indirect ook op de kabels.
Zelfde probleem hier.
Al pomp en relais vervangen,externe stroom op de pomp gezet en alles doorgemeten.
Nog geen oplossing…….Keep me posted.
Hallo heren (en dames?),
Inmiddels de accus nogmaals doorgemeten met een andere multimeter (1 aan de dynamo andere los op de achterbank)
Die aan de dynamo (motor uit) 14.25 andere 14.1Ook heb ik de accu op de achterbank doorverbonden (met een zekering van 20 amp. er tussen) Aan de plus en min van de kabels van de brandstofpomp, bij de “deksel” van de tank onder de achterbank.
Even een stukje gereden en hij hiel het wel langer, maar na het nodige toeren maken en laten terugvallen sprong ook deze zekering eruit.
Hierdoor pakt hij weer stroom van de “auto” accu en springt direct de zekering in het zekeringkastje er ook uit.Ik ben er vrijwel zeker van dat de pomp goed is.
Any suggestion?(sloop ofzo? :puke )
Thnx
30 september 2013 om 14:19 In reactie op: Corsa B: knappen van brandstofpomp zekering:???: #18175664de meter is er een van goede kwaliteit lijkt me sterk dat het hier aan ligt.
misschien dan inderdaad een probleem met de accu of dynamo.
zoals ik boven vertelde heb ik inmiddels 2 brandstofpompen geprobeerd en het probleem doet zich voor bij beide.
zal vanmiddag nog 1x de beide accus door meten. -
AuteurBerichten