inspiratie!

Forumindex Forums Modellen Corsa inspiratie!

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263405
    Rubenheide
      Lid sinds:
      12 July 2013

      Hallo mede opel drivers,

      Hierbij vraag ik jullie mij op wat ideeën te brengen om mijn corsa iets meer look te geven.

      Heb er laatst een verlaging setje op gezet waar ik wel heel tevreden mee ben.
      Hier 2 fototjes:

      Ook vind ik mijn velgen wel oke, maar ze corroderen nogal en wil ze dus overspuiten.
      Welke kleur zouden jullie kiezen? (zit zelf met titanium kleur in me kop)zoals dit:
      http://static.rbsi.nl/img/velgen/300×300/genesis-spur_titanium.png” onclick=”window.open(this.href);return false;

      wil er nog wel een keer een bumpersetje op zetten maar het moet ook weer niet TE worden.

      verdere ideeën zijn ook van harte welkom…

      Thnx!! :wors

      #18208777
      VideoRipper
        Lid sinds:
        11 December 2013

        Ik vind poedercoaten (in matzwart) altijd wel mooi. :wub

        [youtube:3js6tcga]http://www.youtube.com/watch?v=jAwRGhcQ13Q[/youtube:3js6tcga]

        #18208778
        BlackDevil
          Lid sinds:
          4 January 2009

          Smaak is altijd persoonlijk. Eerst zou je eens voor jezelf moeten nagaan welke stijl je mooi vindt. Dan heb je een basisidee, van waaruit je verder kunt.

          Kijk eens op buitenlandse Corsa-fora. Meestal hebben ze allemaal wel een fotogallery waar je honderden foto’s tegenkomt die je op ideeën brengen.

          #18208779
          .B4R7.
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 August 2007

            Natuurlijk net wat je zelf wil. Je bumperrandjes zijn nog netjes zwart zo te zien dus dat onderscheid de jouwe al van de meeste corsa’s.
            Verder kun je het zo gek maken als je wil. Als het goedkoop moet blijven, kun je bijv. je achterlichten donker spuiten. Als je niet bang bent voor parkeerschade in je deur kun je de stootstrippen eraf halen. Een leuk spoilerlipje van de sloop zoeken en erop bouwen. Hoeft niet van een corsa te komen als je een beetje creatief bent.
            Zo komt de mijne van een seat cordoba geloof ik:

            #18208780
            Rubenheide
              Lid sinds:
              12 July 2013

              Ik heb er nu heldere achterlichten inzitten.
              De bumperrandjes heb ik zelf over gespoten en het lipje onder de voorbumper heb ik gisteren toevallig ook zwart gespoten(lijkt ie nog wat lager).
              De stootsrripjes van de deuren halen is ook nog wel een idee idd.

              hier nog een fototje van de zijkant (voor de verlaging)

              Thnx!

              #18208781
              BlackDevil
                Lid sinds:
                4 January 2009

                @.B4R7. wrote:

                Als het goedkoop moet blijven, kun je bijv. je achterlichten donker spuiten.

                Totdat iemand je lichten niet meer ziet en er vol inrijdt. Dan wordt het alsnog een dure. Tevens APK-afkeur.

                #18208782
                .B4R7.
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 August 2007

                  Met gepoetste velgjes ziet het er toch wel een stuk beter uit haha

                  #18208783
                  .B4R7.
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 August 2007

                    @BlackDevil wrote:

                    @.B4R7. wrote:

                    Als het goedkoop moet blijven, kun je bijv. je achterlichten donker spuiten.

                    Totdat iemand je lichten niet meer ziet en er vol inrijdt. Dan wordt het alsnog een dure. Tevens APK-afkeur.

                    Als je het te gek maakt wel. Ik heb er een paar laagjes overheen zitten, en nooit problemen mee gehad. Scheelt wel dat het LED-lampen zijn die zowieso al harder schijnen. Met de apk nog expliciet naar gevraagd en mijn originele lichten meegenomen maar hij keek en zei nee is prima zo.

                    #18208784
                    Rubenheide
                      Lid sinds:
                      12 July 2013

                      ja dat is waar haha…
                      maar de verf bladert er aardig af… zit op een of andere manier corrosie onder de verf dus binnenkort originele velgjes er maar weer op en dan deze opknappen…. maar nu nog een kleur :???:

                      #18208785
                      Rubenheide
                        Lid sinds:
                        12 July 2013

                        Owkej net de stripjes eraf gehaald, nu zit ik met 2 uitdagingen. ..
                        1. De lijmresten weg zien te krijgen, ben al druk bezig geweest met wasbenzine en spiritus…
                        En 2. Schrok een beetje van het kleurverschil. .. zou dit na een polijstbeurtje weer beetje te beperken zijn?

                        #18208786
                        Corsaboyrick
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          5 September 2013

                          je moet even bij een bouwmarkt of een hubo een caramel schijf halen die zet je op je boormachine en dan veeg je zo al je lijmresten weg.

                          heb ik ook gedaan is echt handig !

                          #18208787
                          Rubenheide
                            Lid sinds:
                            12 July 2013

                            Owkej… thnx voor de tip ga ik morgen even proberen.

                            #18208788
                            .B4R7.
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              3 August 2007

                              Zo! Zo’n kleurverschil verwacht je inderdaad niet bij metallic lak. Bij mij is er geen kleurverschil te zien. Im heb de lijmresten met sticker-verwijderaar eraf gekregen. Wel rustig met het spul want goed is het niet voor je lak.
                              En hopen inderdaad dat je met polijsten of een goede wax het kleurverschil weg krijgt ;)

                              #18208789
                              PyroNiels
                                Lid sinds:
                                29 August 2010

                                Dat is geen kleurverschil maar condens, zit in de lak, niet te polijsten.
                                Vaak wel op te lossen;

                                – Kokend water overheen gieten
                                – Vervolgens de fohne erop (1 en ander wel met beleid natuurlijk).

                                Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.