Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat is toeval, zou ze komende week op Marktplaats zetten.
Heb een set GTS-skirts liggen in Z157 Starzilver. Heb ze gekocht op MP voor m’n sedan, maar ben er nooit aan toegekomen ze te monteren.
Stuur maar een u2u al je interesse hebt, kun je ze voor dezelfde prijs krijgen als ik betaald heb op MP.
Groet, Eric
Isofix zit ook in mijn C uit 2003. Ik gebruik het naar volle tevredenheid. Volgens mij is het gewoon standaard. En volgens deze link is het op de SW ook aanwezig.
Mooie SW trouwens :thumbup
origineel gepost door RaSa
Wanneer ik overdag dus de verlichting niet aanzet, krijg ik storingen van” controleer stadslicht links en rechts”. en deze herhaalt zich constant..Ik was even op het verkeerde been gezet :P
Toch maar terug met de set naar de leverancier. Misschien gewoon een kapotte set gekregen. Het kan in ieder geval niet veel kwaad voor je vec, het is alleen irritant voor jou…
Heb je al geprobeerd om de stadsverlichting met gewone lampjes te doen? Ik neem aan dat je in de stadslichten geen xenon hebt, maar LED. En dat gaat meestal niet.
Gr. Eric
Als je huidige schokbrekers al een tijdje onder de auto zitten loop je aan grote kans dat ze het snel begeven na montage van andere veren. En als het spul toch uit elkaar gaat voor de montage van de veren is het een kleine moeite de schokdempers ook even mee te nemen.
Ikzelf ben overigens erg tevreden met de combi Eibach/Bilstein B4, maar erg nieuwsgierig naar Eibach/ Bilstein B8. Durfde het niet aan uit angst teveel comfort te verliezen, de vec is toch in de eerste plaats gezinsauto.
Ik heb het ook, heb het maar opgegeven. Gebeurt vooral laag in toeren, in de vijf van onder de 100 km/u optrekken naar 120 a 130. Ben ondertussen handig in rijdend contact uit/aan. Verder schakel ik bij lage toeren in 5 om op te trekken veel vaker even terug, dat houdt de storing ook weg.
Om verwarring te voorkomen nogmaals;
automatische hoogteregeling en koplampsroeiers zijn NIET nodig in jouw geval. Verkeerswettelijk niet en APK-technisch niet. Dat is pas verplicht bij auto’s vanaf 1 jan 2007!
Overigens is dat heel goed terug te vinden met de zoekfunctie, want daar is op dit forum al zeer uitgebreid over gediscussieerd. Inclusief wetteksten en brieven van de RDW.
Groet, Eric
Mijn MTEC heb ik overigens jaren geleden gekocht bij HIDS-DIRECT in de UK. Besteld via internet, nooit spijt gehad. Volgens mij is de MTEC set niet meer te krijgen, maar hebben ze wel een mooi alternatief;
http://www.hids-direct.co.uk/50w-vauxhall-hid-conversion-kits-p-445.html
Succes, Eric
origineel gepost door mister-motta
alleen omdat de auto van na bouwjaar 2001 is , is een automatisch niv. regeling en hoge drukkoplamp sproeiers verplicht, volgende de wet, maar is niet nodig omdat de politie otoch een nieuwe auto ziet, dan klopt het volgens hun wel dan,
Hoewel ik aan de zin geen touw kan vastknopen, begrijp ik wel wat je bedoelt te zeggen. En dat klopt niet, het is niet 2001 maar 2007. Nogal een verschil voor veel C rijders :P
Gr. Eric
O ja, ik heb een MTEC-set voor de vec c er in. Werkt perfect zonder cancelers of programmeren.
Waarschijnlijk heb je een cdr2005, net als ik had. Als je dan wilt upgraden naar een nieuwer type met mp3 moet je nogal wat vervangen. Niet alleen de radio, maar ook het paneel van de airco en het display. Verder zit je met bedrading en aanmelden via Tech2.
Voor mij was het allemaal net ff te veel werk, heb nu een JVC ingebouwd. Kan overal mee overweg, heeft een Parrot chipset ingebouwd en een directe bediening voor iPod of iPhone. Ook muziek via BT of USB (2 USB poorten) is geen probleem. Verder is de verlichting zo instelbaar dat de kleur overeenkomt met het dash.
Koste me € 420. Dat is dan de JVC KD-R901, een mooie 1DIN-mal, Parrot-mic, adapter voor stuurwielbediening en inbouwen.
Hoop dat je wat met de info kunt, succes met keuzes maken.
Gr. Eric
Leuk dat je er weer bent Hans :thumbup Denk dat dit topic straks een forum op zich is :P
Groet, Eric
origineel gepost door Harald1967
:o:o:o Dat ziet er heftig uit! Gelukkig dat er niemand gewond is geraakt. Volgens mij is dit gewoon een sterk staaltje domme pech. Nog nooit gehoord van twee veren die spontaan en gelijktijdig breken. Wel k.u.t. als jij net diegene bent waarbij het wel gebeurd.
Ben blij met m’n vrijwel nieuwe Eibachs onder de C, hopelijk maak ik nu niet hetzelfde mee :hmmz
Juist, bovenstaande info klopt als een bus. Dezelfde info ontving ik van de RDW als antwoord op mijn vragen over dit onderwerp. Ik heb namelijk ook aftermarket xenon en er was nogal wat verwarring over dit onderwerp.
Gr. Eric
origineel gepost door djuricic
bij Opel dealer in Schiedam is xenon APK afkeur..
(achteraf ingebouwd)Dan moeten de keurmeesters daar maar eens gaan bijscholen. Xenon achteraf is geen reden voor afkeur. Overkomt je dit dan is je auto dus ten onrechte(!) afgekeurd.
Gr. Eric
Je kunt originele xenon herkennen door het ontbreken van het knopje voor de koplamphoogteverstelling naast de lichtschakelaar en de aanwezigheid van koplampsproeiers.
Het kan namelijk ook achteraf ingebouwd zijn. Dit is (voorlopig) legaal, maar dan zijn er meestal geen automatische hoogteverstelling en koplampsproeiers.
Groet, Eric
VXR/OPC omdat de rest nogal “onrustig” is. OPC is strak, meer origineel. Deels kan het ook aan de vreemde hoek van de foto liggen dat ik de irmscher minder mooi vind. Normaal gesproken is die ook érg mooi.
Ben heel benieuwd naar de ervaring mbt het vervuilen van de achterkant.
Bij mij ging het met cleaner ook goed. Niets meer van te zien :agent
origineel gepost door Opel4all
Iedere Vectra heeft deze stekker er wel zitten, maar niet iedere Vectra heeft verwarmde ruitensproeiers :P ;)dus als ik het goed begrijp kan iedereen met een C verwarmde ruitensproeiers monteren? Misschien ook wel een leuke modificatie…
Mijn C is van midden 03, dus ook een vroege, maar geen enkel probleem met het verwijderen. Volledig kaal gehaald met föhn en visdraad. Stickerverwijderaar voor de lijmresten en daarna cleaner gebruikt voor de verkleurde delen. Goed poetsen en klaar, niets meer van te zien. Volgens mij gewoon een kwestie van mazzel of niet…
Zet binnenkort wel ff een foto’tje neer.
origineel gepost door Sporty
Ben gelukkig nog all risk verzekerd. Zat er aan te denken om dit te stoppen. Ben blij dat ik nog even heb gewacht.
Groeten Ton
Da’s inderdaad een geluk bij een ongeluk, maar toch mooi balen. Schade is nooit leuk, al komt het allemaal wel weer goed.
En ik ben die winter ondertussen ook goed zat :mad:
:hmmz maar eens bij de VOD onder een C2 kijken…
Volgens mij is het nog steeds een los onderdeel. En mijn bumper is nog niet zo lang geleden gespoten, dus het monteren van een los onderdeel heeft m’n voorkeur.
En ik wil geen GTS-achterbumper, ik wil liever een dichte rand ipv één met uitsparing voor de uitlaat zoals bij de GTS. Maar wel bedankt voor het meedenken :thumbup
Groet, Eric
Precies, de wielbasis van de SW en de Signum zijn gelijk. Die van de sedan en de GTS is korter.
Groet, Eric
origineel gepost door speaker
Mr. Serious moet dan wel ff tussen dikke aanhalingstekens !! :worsecht waar? vond het wel cool klinken :agent :P
-
AuteurBerichten