onderrand achterbumper C1 – C2

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum onderrand achterbumper C1 – C2

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216758
    rickytt3
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 July 2006

      De rand onder de achterbumper van een C2-sedan is niet alleen in kleur, maar ook anders van vorm dan die van de C2. Wat dikker om het simpel te zeggen.

      Weet iemand of je deze rand zonder problemen kunt overzetten? Dus een onderbumper van een C2 op een bumper van een C1?

      Groet, Eric

      #17600678
      Opel4all
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 August 2006

        origineel gepost door rickytt3
        De rand onder de achterbumper van een C2-sedan is niet alleen in kleur, maar ook anders van vorm dan die van de C2. Wat dikker om het simpel te zeggen.

        Weet iemand of je deze rand zonder problemen kunt overzetten? Dus een onderbumper van een C2 op een bumper van een C1?

        Groet, Eric

        Hallo,

        Bij de C1 sedan was dit een los deel, of dit ook bij de C2 sedan nog zo is weet ik niet, anders een GTS bumper kopen :thumbup ;)

        Groetjes, Joche

        #17600679
        rickytt3
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 July 2006

          Volgens mij is het nog steeds een los onderdeel. En mijn bumper is nog niet zo lang geleden gespoten, dus het monteren van een los onderdeel heeft m’n voorkeur.

          En ik wil geen GTS-achterbumper, ik wil liever een dichte rand ipv één met uitsparing voor de uitlaat zoals bij de GTS. Maar wel bedankt voor het meedenken :thumbup

          Groet, Eric

          #17600680
          GTS2.2DTI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 October 2006

            Bij een GTS is dit een vast deel, ik kan je vertellen dat een GTS bumper nieuw schreeuwend duur is. Ik meen iets van €450,-, heb voor een paar jaar terug van mijn vorige GTS de achterbumper aan stront gereden vandaar dat ik het weet.

            Ik verwacht dat het uit één stuk bestaat bij de C2.

            #17600681
            rickytt3
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 July 2006

              :hmmz maar eens bij de VOD onder een C2 kijken…

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.