Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
<p style=”text-align: center;”>Bump!</p>
<p style=”text-align: left;”>Duidelijk! Super bedankt!! Waar loopt die andere slang van jou naartoe trouwens? Dan weet ik meteen of alles goed zit bij mij en of het niet omgewisseld is. Thanks!</p>
Dus die afgedopte slang is een vacuumslang die hierop hoort? Lijkt wel of die slang te dik is om daarop te passen?
Was een mooie oplossing geweest, maar helaas die aansluiting heb ik niet. Wel is er een zo’n slang afgedopt vraag me ook af waar dat goed voor is geweest of waar die slang eigenlijk op hoort? Hierbij de foto’s:
Bump
Trouwens even een update, de vacuumslang die van het luchtfilter naar de motor loopt zat los, deze heb ik vastgemaakt maar helaas is het probleem alsnog aanwezig. Nu zag ik alleen dat aan de kant van de motor waar de vacuumslang op aan sluit hier twee openingen zitten, op een van de twee zit dus nu de vacuumslang, maar waar is die andere van en hoort hier niets op te zitten? Want dat zit er momenteel niet.
Bedankt voor de input mensen! Ik ga ‘t eens proberen! Enig idee waar ik zo’n blinde pakking kan kopen? Heb al even gezocht maar kon zo 1,2,3 niets vinden!
<p style=”text-align: center;”>Thanks! Dat verklaart het een en ander! :good:</p>
@Wim-v6, wat heeft de EGR klep hiermee te maken ? deze is afgesloten met een ijzeren plaatje.
@koenelsenaar, nog niet laten uitlezen, startmotor draait wel
@wim-v6 Toerental sensor heeft het begeven? Zo ineens? terwijl ik hem een paar uur daarvoor nog gewoon kon starten? waar moet dat zo ineens van kapot gaan dan? Het kan natuurlijk altijd maar lijkt mij wat onwaarschijnlijk?Als de auto aangeduwd zal worden, ik hem vervolgens in de 2 zet en de koppeling los laat zal deze dan niet gewoon starten?
Gr.
Had ik toen ook bij mijn astra, kijk anders eens naar je lambdasonde, ging bij mij aan na het verversen van de olie, hoogstewaarschijnlijk iets verkeerds aangeraakt toen..
Gr
-
AuteurBerichten