Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De laatste 2 had ik al gespot
misschien wel een optie om een 2.0 liter in de mijne te leggen@Joe-Kadett wrote:
niet zelf gespot vond op het net
vind wel grappig dan hij gespot is hahaHaha echte ratstylert :wors
@david verburg wrote:
Paar fotootjes van m’n interieur vind het zelf best geslaagdziet er goed uut :wors
heb je ook foto’svan de hele auto ?Even de olie vervangen en de koelvloeistof,
en o ja de koppaking ook er kwam olie door de koppaking naar buiten wat weer op de uitlaat kwam
leuk klusje kon bij een maatje binnen staan en op de brug, gelijk de rest even bekeken,
hij ziet er nog heel goed uit van onder, nu maar eens zoeken naar een gsi interieurjammer weet iemand het hier toevallig ????
@HOOST wrote:
16″ ers van de oude naar de nieuwe Corsa omgezet.
En het interieur gereinigd:
Vandeweek de winterwielen eronder monteren en de zomers opknappen.
Waar heb je die voorspeakers met houders gehaald,
ziet er goed uitben ook op zoek naar zoiets voor mijn corsa.groeten
Leuk kadettje
Corsa even -40 verlaagd aan de voorzijde, staat hem goed
was zo gebeurd gisteren voor 1/2 tien al weer klaar, nu nog op zoek naar een -40 setje voor de achterkant.
zal eens kijken of ik er foto’s van kan maken en hier plaatsenEven een vraagje passen opel stoelen van andere (grotere )types zo in een corsa,
ik vind de orginele stoeltjes net een paar kinderzitjesja dat had ik al gehoord van een collega op het werk,
maar hij rijdt weer heerlijkZaterdag samen met fredje het spul vervangen
en het was goed op tijd de waterpomp was aan het stuk gaan die maakte dus ook het fijne geluid,
gelijk ook even de thermostaat vervangen
Vandaag de winterwielen er ook onderuit gehaald en de 15″ OZ wieltjes eronder gemaakt staat hem goed,
volgende week de voorkant -40 verlagen :Dvandaag pas alles gehaald zaterdag gaan we hem verder opereren
denk wel dat ik hem binnekort wegdoe zit aan een astra oid te denken
heb de corsa nu een paar jaar en wil nu wel eens wat snellers8v motortje
dus waterpomp en thermostaat meepakken
komt goed , morgen even langs de automaterialenzaakspanrol defect tenminste lagertje maakt herrie, is het beter om gelijk ook de waterpomp te vervangen ?
mooi hoor :wors
@Olds Willem wrote:
Hallo mensen,
Ik heb onlangs een project C2 Kadett uit 1976 gekocht.
Het beessie staat al een tijdje stil, daardoor zijn de remklauwtjes flink vast komen te staan.
Ik zat eraan te denken om de boel gelijk maar goed aan te pakken.
Er zitten 13″ kruis velgjes op, en die zou ik graag willen houden.
De schijven die er nu opzitten zijn massief, zijn geventileerde schijven beter?
En wat voor opties heb ik qua remklauw? Zijn er remklauwen te krijgen met 2 zuigers?
Zal ik er wel even bij zeggen dat het hele subframe van een Ascona (onbekend bouwjaar) is,
maar volgens mij maakt dat niet uit.Alvast bedankt! :)
Even op marktplaats kijken bij de adv van Barry uit Haaksbergen,
die heeft super goede schijven en kan er ook gsi remklauwen bij leveren,
ik had ze ook op mijn kadett coupe en op mijn sedan komen ze ook weer@Paullus wrote:
Gisteren 21-11 gespot rond 5u in doetinchem: een kadett C1 sedan, rood met stickers, verlaagd, brede wieltjes, en een brullende uitlaat king:
Was ik niet haha
Mooie auto zo geworden
en de ats classics staan er goed onder :lol:Leuk kadettje zo geworden
en die kleur staat hem ook goed :worsmijn nieuwe kadett sedan;
gekocht met een 1200 automaat,
nu voorzien van een 1200 uit een kadett E en een 4 bak
en een ietsje verlaging haha
en wat verbreed staal 13″, voor 7J en achter 8J met 195/45 bandjesveel dank gaat uit naar Fredje en Tijs van B&B hippie customs
en Geert van Geve Retro tuning
en natuurlijk Sjonnie en Maaikemorgen gaat de coupe weg :( :D
Mijn kadett coupe is verkocht
zag je vrijdag nog rijden in de file van knooppunt Valburg, op de brug
-
AuteurBerichten