Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wat voor telefoon gebruiken jullie? Ik heb zelf een iphone en heb totaal geen problemen met de app. Inloggen zonder probleem, verbinden zonder probleem. Alles werkt naar verwachting, en al sinds februari dit jaar. Ik heb overigens geen electrische of hybride Astra, mogelijk heeft het daar mee te maken?
Dat kan niet.
[quote quote=18352938]
Motortype is 1.4, 120pk. Vermogen is nu, na running 170pk, 276nm bij 3430 toeren.
wat het verschil is dat het maximale koppel van een astra K van 230Nm 150 pk bij een toerental tussen 2000 – 2200 toeren zoals ik het nu lees[/quote]
Ja, maar ik heb het hier niet over een 150pk astra k, maar een 105pk
De K is een kleibe 200 kg lichter. Zou dat zoveel verschil maken?
Motortype is 1.4, 120pk. Vermogen is nu, na running 170pk, 276nm bij 3430 toeren.
Dank voor de reacties. Filter zal ik inderdaad maar eens bekijken. Maar ik heb mijn twijfels. Ben nu eens aan het testen gegaan: als de airco aanstaat, maar niet voor 100% op koud, maar precies 1 klik warmer, dan is het probleem stukken minder. In koelen voel je ook bijna geen verschil. Blower zacht of hard maakt voor het probleem niet uit. Ik heb geen CC. Airco altijd aan is onzin. Is zelfs juist vragen om problemen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Staat toch duidelijk dat ik hem zo ook gebruik? Daarom juist de vraag… ?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Onoverzichtelijk !! Waar is de “ongelezen” tab? En bere traag…. jammer, niet op vooruit gegaan, met respect voor alle inspanningen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ah, ik zag die gisteren voorbij komen. Die mooie lage zwarte zeker. Die zal inderdaad stug zijn ja. Wel erg mooi !!
@Patrick Bosvelt wrote:
Hallo….
Ik heb een Astra J GTC, en deze is verlaagd met een KW schroefset.
En ik moet zeggen dat hij als een blok op de weg ligt. Nou heb ik voor
wel 245-35-20 en achter 275-35-20 qua bandenmaat…. dus dat zal ook
wel helpen ;)Groeten Patrick
Interessant ! Is hij nu veel stugger geworden? Of nog goed comfortabel?
KW is geen Bilstein toch? Zie ik ook regelmatig voorbij komen, dus wellicht een goed alternatief.
En foto’s [GRINNING FACE WITH SMILING EYES][THUMBS UP SIGN]
@Opel_Bjorn wrote:
Kaart update bij mijn Volvo V60 (Jaarlijks en gratis). Staat zelfs al een weg op die ze momenteel nog aan het bouwen zijn (ring rond Brecht). Daar zouden ze bij Opel nog iets van kunnen leren ipv 179€ te vragen voor kaarten die nog niet kloppen.
Je zit op het verkeerde forum…
Even omhoog.
Ben benieuwd of er wellicht iemand ervaringen kan delen?Misschien iemand de J al verlaagd?
Uppie
Dus de “keienvanger” voor de LMM, dus uitgang luchtfilterhuis, naar de motor, vormt niet een extra restrictie denk je?
Zie rode kader in foto.Bedankt voor de filter tip[THUMBS UP SIGN]
Start/stop: als de ventilatie ALLEEN op de voorruit staat, werkt die ook niet.
Netjes ! Hoeveel mm heb je verlaagd?
PM
Dank je !
Weet je misschien ook of en waar deze in Nederland te verkrijgen is? Of kan ik daar alleen via ebay aankomen?
Als de blower alleen op de voorruit staat werkt het ook niet.
Uppie
Ervaring met andere dempers of rijgedrag ook welkom.
Maar, inderdaad. Blower op voorruit en in het midden: autostop werkt.
Als je tijdens autostop zelfs het middenveld uitschakelt, dan start de motor ineens.Voorlopig dus geen garantieritje
@bart-gsi wrote:
dat als het vochtig en/of koud is in de auto dat anders je raam aanslaat en als het groen is en je wil wegrijden je niks kunt zien.. dus een veiligheids dingetje neem ik aan
Daar is dus serieus over nagedacht. [THUMBS UP SIGN]
Wordt dus aangenomen dat je ontwasemd als die alleen op de voorruit staat. Vind dat wel clever bedacht.Bedankt voor jullie reacties ! Morgen weer wat te testen [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
@Raymond1975 wrote:
De stand van de ventilatie als die op alleen voorruit staat dan stopt hij ook niet.
Meen je dat echt???
Dat is bij mij namelijk inderdaad het geval de laatste tijd.
Weet je misschien de reden van deze configuratie? -
AuteurBerichten