Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
net hier om de hoek een mooie d-kadett gespot gte uitgevoerd, staat helaas ff stil en volgens het rdw al geen apk meer sinds 1998 ?
of moet je bij voertuig gegevens ook het 1 tje van het kenteken ergens vermelden als je de gegevens opvraagt ?
goed bezig ben ! :wub
:wub irfan = king:
:thumb gaaf hoor wordt weer een hele dikke zo king:
:thumb goed bezig geweest weer !
wij hebben deze gebouwd met opel club de aanhangers !
eigenlijk voor de slalom tijdens de meeting in Sevenum maar die was er helaas niet :thumbdown
15 cm verhoogd
velgen harten omgedraaid
dikke off road banden erop
harley side pipesmad max stijl zooi erop
valse start op het filmpje of zie ik dat verkeerd? :jerry
je reed al weg terwijl de gele nog uit aan het gaan was en de groene nog niet branden.
ik heb nog een zeldzame zender bodykitt niet te extreem maar wel mooi !
manta achterlichten zijn mooier !
toen ik hem te koop zag staan was ik ook meteen verliefd !!!
maar ook voor mij geen optie vanwege meerdere projecten , ooit komt het er nog van :wub
sik misbruikt hem regel matig de laatste keer op raceway venray, lekker wall scrapen !
je injectoren kun je dadelijk miss. opnieuw reinigen die moet je meteen monteren en gebruiken na het reinigen.
ik heb dit destijds ook zo gedaan bij mijn c30ne ombouw en mijn injectoren werkten dus juist niet meer na het reinigen en te lang laten liggen.
super !!!!! vooral door gaan !!!!
best een stoer ding hoor heb je ook beter foto’s van de achter en zij kant ?
lijkt inderdaad meer op een voorbumper van een b manta ( Mantzel evolution)
doen die Federal 595RS-R bandjes het ook goed op nat wegdek ?
ik rij nu met toyo r1r bandjes ik vindt dat die het goed doen maar heb nog nooit andere gehad ?
en aangezien ik ze (op de vooras) voor het driften gebruik op een altijd natte baan is meer grip altijd beter !
mvg. Arno
ben 1 x op weeze geweest.
maar mijn blok liep kapot op venray ja.
zondag uitgebouwd
maandag avond een ander blok gehaald
dinsdag blok omgebouwd en klaar gemaakt voor inbouw
woensdag blok ingebouwd
donderdag 1e wedstrijd gereden van het seizoen en een mooie 2e plaats behaald !!!ik heb voor mijn andere manta een nissan sr20det 4cil turbo blok liggen waar ook een 350z bak achter moet komen hangen.
netjes hoor !
@sh93 wrote:
heb op me andere computer wel een handleiding staan. 60 pagina’s ofzo.
zal m vanavond wel even proberen te sturen als dat me lukt :thumbzou super zijn mijn mail is pinoarno@hotmail.com via http://www.wetransfer.com kun je grote bestanden verzenden.
ik rij de belgische driftcup op de paddock van circuit Zolder . en af en toe wat andere baantjes zoals op Raceway Venray of Weeze.
03-05 is ronde 2 tijdens Race Wars. in de 1e ronde ben ik 2e geworden van de pro klasse !
het gaat niet om het geld ik wil mijn bak gewoon 100 % hebben.
de laatste wedstrijd had ik bijna een battle verloren om dat ik hem niet in zijn 2 kreeg.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1811&mospid=47171&btnr=23_0241&hg=23&fg=15&lang=nl
dit is een link naar de bmw versie van de 240 bak zouden de internals hetzelfde zijn ?
maar zou het dan niet heel veel schelen om dan toch te kiezen voor stalen drijfstangen met arp bouten ?
tijdens het driften kan ik niet teveel spelen met het gas.
misschien toch een kortere overbrenging monteren en eerder naar zijn 3 schakelen. :hmmz
heb er een Adaptronic motormanagement systeem opzitten.
de zachte begrenzer slaat in op 6300 toeren en de begrenzer zelf op 6500 toeren.
waarop hij begrenst wordt weet ik niet ?
ik zat wel een tijdje in de begrenzer toen hij klapte ja , maar dat moet toch kunnen ???
-
AuteurBerichten