Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Gemiddeld genomen rij ik met mijn 160 pk cdti automaat ook ca. 7,2 l/100 km.
Rij op de snelweg meestal ca. 140 km/uur,maar rij ook veel met een aanhanger.
Heeft bijna 220000 km gelopen en rijdt nog steeds prima.Ik rij met mijn 160 pk tourer meestal ca. 7L/100 km.
Rijd veel snelwegkilometers,waarbij ik niet vaak boven de 140 km/uur rijd.
Wel rijd ik regelmatig met een aanhanger,maar ik denk dat een gemiddelde van 6,5 L/100 km reëel is.@gertjuh1968 wrote:
de handgreep niet helemaal inknijpen, duurt iets langer voordat de tank vol is. ik heb het zelf ook wel eens.
als ik de handgreep vol inknijp dan slaat ie bij mij ook wel eens af.
de brandstof kan dan niet snel genoeg in de tank lopen.
heeft te maken dat de lucht die in de tank zit niet snel genoeg kan ontsnappen.
dan blijft er brandstof in de vulpijp zitten, en dan denk de handgreep de tank is vol ik moet afslaan
GertHeb ik ook al geprobeerd,maar helpt niet.
Als hij uitgeklapt is zonder stekker erin krijg ik geen meldingen en werkt alles normaal.
Vandaag een software update gehad voor de klep.
Klep wil nu met aanhanger erachter elektrisch open d.m.v. de bediening op de klep zelf,dus niet via de afstandsbediening.
Dit staat ook in de handleiding.
Je kunt de verloopstekker echter niet erin laten zitten ,want dan denkt ie dat de aanhanger er nog achter zit, en krijg je telkens een melding van achterlichten controleren op je display.Donderdag gaat ie naar de dealer.
Als het opgelost wordt laat ik wel weten hoe.Nee ,de klep werkt helaas ook niet via de tiptoets aan de klep zelf, en gaat ook niet dicht via de schakelaar aan de binnenkant.
Volgens de handleiding zou dit inderdaad wel moeten.
Zodra er een verloopstekker aangebracht wordt werkt er niets meer. -
AuteurBerichten