Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@bd. wrote:
heeft iemand enig idee van welk model deze schijven oorspronkelijk af komen?
worden speciaal gemaakt de 4 gaats
de 5 gaats komen van een sterzijn niet conisch
de onderste zijn allemaal het zelfde
de zijkant varieerd in dikte xe en let xe is de dunne znder temp en de let de dikkere met temp en van messinggewoon maat opnemen en afdop dingen monteren
http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/11/315/466/4618/” onclick=”window.open(this.href);return false;
onderdeelnr: 10 en 11
die zijn op
nee dat is het probleem juist om hem te vinden
ook de bobinekabel gewisselt??
toch is er één die doorslaatheb je nog een set bougiekabels liggen??
probeer dat eerst eenskun je iets meer informatie geven welke je zoekt
@InjectTheVenom wrote:
@Ghanz wrote:
waterpomptang :agent
Die gebruik ik tot nu toe altijd maar dat kreng heeft de hondsvervelende gewoonte om vaak van de klem af te knallen dus als er in het tools blaadje een aanbieding staat hoop ik dat er een exemplaar in de toolbox op het werk mag komen.
altijd ??? toch niet op jouw calibra :hmmz
@otdh wrote:
je hebt 2 manieren om de kop de bypassen:
– hol buisje persen in t bestaande kanaal, dan kan de kvs niet meer via de scheurtjes bij de olie
????? en dan krijg je smurrie in je kvs tankje ???????????????
@ckadett16v wrote:
niemand?
met die nummers die jij opgeeft niet
10 90285193 6 16 117 VLIEGWIEL, COMPLEET (E) -14128448 1
10 90448559 6 16 128 VLIEGWIEL, COMPLEET (E) 14128449- 111 december 2012 om 10:36 In reactie op: Hürlimann 4×4 bak. Wie rijd er mee of heeft er ervaring mee? #17969982@danny wrote:
Ik zal zijn werk niet afzeiken, Hij levert goed werk, en weet heel goed waar die mee bezig is
Ik denk dat hennie ook wel een boekje er over open kan doen
is al weer 11 jaar geleden :shock:
8 december 2012 om 13:51 In reactie op: Hürlimann 4×4 bak. Wie rijd er mee of heeft er ervaring mee? #17969953nogmaals: welk onderdeel
7 december 2012 om 19:30 In reactie op: Hürlimann 4×4 bak. Wie rijd er mee of heeft er ervaring mee? #17969947@InjectTheVenom wrote:
Er aan kan komen? Hij máákt ze notabene zelf! We zouden met z’n allen een groepsbezoek moeten kunnen regelen zodat hij een aantal auto’s achter elkaar kan doen en we (mogelijk) groepskorting kunnen bedingen, dat gaat gegarandeerd een verrekte leuke vakantietrip worden :mrgreen:
Ik ben er namelijk nog niet van overtuigd of ik mijn Calibra hier in Nederland nog een keer na laat kijken of van de nood een deugd wil maken, een trailer met trekkend voertuig wil regelen, Calibra er op en richting der Schweiz karren.
regel een paar bussen van de oad :sleeping en NOEM EENS ÉÉN ONDERDEEL DIE HIJ ZELF MAAKT :vertag
90510884) (62 38 354)SENSOR, VOORAS-TOERENTAL (IDENT BM) (NLS.- GEBRUIK 93169312 90 12 156) (C) N1000001- 2
ELECTRISCH REMMEN ABS SENSOR GEBRUIKT MET ANTI-BLOKKEREND REMSYSTEEMP39
2 (90510884)(62 38 354)SENSOR, VOORAS-TOERENTAL (IDENT BM) (NLS.- GEBRUIK 93169312 90 12 156)(C) N1000001-29051088462 38 354C89
OP – Opel J89 1989-1995 VECTRA-APELECTRISCH REMMEN ABS SENSOR GEBRUIKT MET ANTI-BLOKKEREND REMSYSTEEMP88
6 (90510884)(62 38 354)SENSOR, VOORAS-TOERENTAL (IDENT BM) (NLS.- GEBRUIK 93169312 90 12 156)(C) N1000001-
(C) N5000040-
(C) NV100001-
(C) N7-
(C) N8-29051088462 38 354J89
OP – Opel S93 1993-2002 CORSA-B + TIGRA-APELECTRISCH REMMEN ABS SENSOR GEBRUIKT MET ANTI-BLOKKEREND REMSYSTEEMP49
11 (90510884)(62 38 354)STATIONWAGON F35SENSOR, VOORAS-TOERENTAL (IDENT BM) (NLS.- GEBRUIK 93169312 90 12 156)29051088462 38 354S93
@16VCalibra wrote:
Jullie bazelen allemaal maar wat maar het storingslampje bleef nooit continu branden? Als de monteur er niet achter is kunnen komen (degene die het heeft gebouwd) naar wie moet ik dan toe??? Ook voel ik wat haat van Hennie’s kant want als het zo een turbo “liefhebber” is had die me wel raad gegeven ;). Misschien op de teentjes getrapt dat ik daar nooit egt meer terug ben gegaan voor onderhoud of iets na aanschaf van de auto.. Zoals ik al zij had de storing en het knallen niets met elkaar te maken…
haat ??? teentjes getrapt ??? ben je niet goed bij je hoofd, ik ging alles uit de weg omdat ik nogal de (griep) had.
weet je nog.
evo 260 je was zeer tevreden (orgineel geen kopie)
evo 310 je was weer zeer tevreden en alles origineel vmax.de
ik heb jou af geraden om hoger te gaan in pk’s omdat je geen feeling hebtje hebt je motor verkloot door met die storing door te rijden,dat ploffen en knallen was bijzaak.
Hij zegt tegen mij lachend dat hij nog nooit heeft gezien dat een spie door vermogen is gebroken
zeg dirk dan ook eens lachend, dat je drie weken rond rijd ,met een motorstoring, (gaskleppositiesensor)
en dat je beschikte over een tech 1 ,maar met de storing geen raad weet, laat staan waar die storing voor staat
en vrolijk door knalt en ploftjawel dat gaat wel
moet je alleen de linker klauw rechts plaatsen en de rechter klauw links ivm het ontluchten@Vannos wrote:
hmm vraag me af of dit geen oplichter is. Op mijn vorige calibra had ik ze ook en zagen er anders uit zat zo,n steinmetz logo aan de buitenkant van de spiegel
deze had ik
en bedankt, het is een voorbeeld foto van de site van steinmetz
@2000 wrote:
Kleine (en hopelijk laatste) update: klopsensor schoon gemaakt, contact vlak op de c20xe ontdaan van verf, ecu gereset , en ik ben voor het eerst storingvrij. Is overigens goed te merken! Wat een kanon. Nu nog even de lijst afwerken met de kleine rest puntjes, en dan zou ik er jaren plezier van moeten hebben.
en de stekkerverbinding ????
het staat ook in het onderhousboekje (als je die er bij hebt)
en anders op chassisnummer zoeken in epc (eventueel via dealer)
90344377 8 20 261SLANG, VERBINDING, BRANDSTOFTOEVOER NAAR BRANDSTOFDOSEERINRICHTING, RECHTS STUUR
nieuw setje erin zetten, :thumbup is nog nieuw en los te bestellen
hoe hoger het octaangehalte is (benzine) ,hoe beter de verbranding en klopvastheid
-
AuteurBerichten