Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Bovenberg2016 wrote:
Het is gewoon een schande. Eerst bevestigen een update voor half januari wanneer je er achterkomt dat de navogatiesoftware van 2012! is. Om daarna te verplaatsen naar onbepaalde tijd. Nu het probleem dat de navi950 bevrist en/of op zwart gaat. Dealer weet niets opel nederland blijft je aanhoren alsof je uit een andere wereld komt.
Het is zeer frustrerend om te ervaren hoe ik misleid ben. Overigens de Mokka turbo bevalt wel. Maar nu wij een lange reis willen maken is een goed werkende navigatie met de nieuwste kaarten het minste watbje kon verwachten.denk als het zover is dat voor alles moet betalen de update beloven ze al zo lang
groeten piet10
@Opel_Bjorn wrote:
Ik heb ongeveer dezelfde mail van hun gekregen.
Wij hebben uw e-mail van 6 oktober jl in goede orde ontvangen.
Het spijt ons dat wij u niet eerder een antwoord zonden, dit komt door omstandigheden waarop wij geen invloed hebben en wij vragen u hiervoor ons excuus.
Op dit moment is uw dossier nog steeds intern in bespreking. Daardoor konden wij u niet eerder een antwoord geven. Wij doen echter ons uiterste best om u zo snel mogelijk een antwoord te zenden en zullen u uiterlijk a.s. maandag weer contacteren.
U meldt dat er verschillende fouten zijn in de informatie die u ontvangt via het intellilink systeem. Het spijt ons oprecht om dit te vernemen. Daar de meeste betrekking hebben op de kaart-informatie verzoeken wij u vriendelijk om dit te melden aan de fabrikant van het systeem via de volgende link:
https://developer.here.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Een update van de kaarten kunt u bij uw Opel dealer bestellen of rechtstreeks via deze link:
http://opel.navigation.com/home/en_GB/OpelEMEA/EUR?ManufacturerName=Opel&Page=OpelLanding” onclick=”window.open(this.href);return false;
De overige opmerkingen zullen wij eveneens intern bespreken.
Zoals gezegd zullen wij ons uiterste best doen om u uiterlijk a.s. maandag een antwoord te geven en danken u voor het geduld dat u tot hiertoe hebt getoond.
Met vriendelijke groet,
Waarna ik razend terug heb gebeld. Het blijkt dat het maar aan de klant is om problemen aan de fabrikant te melden. Dat is hun taak en niet die van mij. Ik kreeg vervolgens excuses en het bericht dat dat mailtje eigenlijk niet verzonden mocht worden. Zever in pakskes dus want ze sturen het blijkbaar naar iedereen. Ik heb zelfs contact opgenomen met de fabrikant en die zei dat ik alles met de dealer moest regelen. Ping pong dus en niemand heeft het gedaan. Maar ik sta daar wel met een waardeloze navigatie waar ik 1250€ voor heb betaald! ik heb tot de dag van vandaag de nieuwe navigatie nog geen enkele keer gebruikt dus ik weet niet of hij beter werkt. Ik wacht nu weer 3 weken lang op antwoord voor te horen wanneer ik de update ga krijgen. Ze blijven alles weer uitstellen. Ik ben het echt meer dan zat. Voor mij nooit of te nimmer nog een Opel, ik heb het gehad en ik ben er echt klaar mee!
Mailtje van HERE DEVELOPER
Vriendelijk bedankt voor uw vraag over HERE Maps.
De HERE Maps database wordt continu bijgewerkt op een dagelijkse basis. Deze database wordt elke drie maanden voor de systeem- en autofabrikanten beschikbaar gemaakt. Het is de beslissing van deze fabrikanten of een specifieke versie van de database wordt gebruikt om een update van het navigatiesysteem te ontwikkelen.
Op dit moment biedt HERE Maps geen updates aan voor uw navigatiesysteem. Neemt u hierover altublieft contact op met uw Opel dealer.
Indien u meer informatie nodig heeft, dan kunt u contact met ons opnemen door op deze email te reageren.
Met vriendelijke groet,
HERE Customer Service
PO Box 501
7300 AM APELDOORN
THE NETHERLANDSklopt hier in nederland autogroep hekkert en maar zeggen geweldig die navigator hoop geld en nu niks waard nooit meer zal ik een auto kopen bij hekkert groep
groeten piet
Goedendag
ik heb ook een navi 650 de dealer van mij doet ook als hij gek is er klopt van alles niet aan de navigator de dealer hekkert
zegt het is in orde maar ik geloof het niet ze willen gewoon niet update hoe kom ik daar aan en route over de grens is ook irritant groetjes piet -
AuteurBerichten