Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
7 juni 2015 om 10:52 In reactie op: Foutcode P0230 – Brandstofpomp slaat niet af bij contact aan #18244747
Ik ging er van uit dat u bij liviu geweest was (dus niet).
even meten.
tussen rd en brn/gl 12v rd plus en brn/gl min.
zwt en brn/grn 12v zwt plus en brn/gr min.
alles laten zitten en motor draaien.
als dit goed is,is de ecu heel.Leg een thermometer in de auto dan weet je temp verschil tussen binnen en buiten (wel uit de zon).
7 juni 2015 om 09:41 In reactie op: Foutcode P0230 – Brandstofpomp slaat niet af bij contact aan #18244744Dus toch de ecu stuk???
gas rem methode is dus niet zaligmakend.
Had dit ook in op-com naar voren gekomen???
Als ik het goed begrijp is de verbinding gaspedaal-gasklep stuk???Kunnen ook los zitten.
Ik zou er even iemand met kennis er naar laten kijken,voor je in de sloot licht.viewtopic.php?f=21&t=156154
heb je hier iets aan.???Misschien ramen vet van lak poetsen of wasstraat.????
5 juni 2015 om 17:01 In reactie op: Foutcode P0230 – Brandstofpomp slaat niet af bij contact aan #18244742Wat is het risico geen idee maar de pomp blijft lopen zolang het contact aanstaat.
Nou je weet waar je moet zoeken zou ik eerst kijken wat er kapot is.
Als het de ecu is kan je nog zien.Dan moeten ook de kleppen worden gecontroleerd en of gesteld.
Niet als je de printplaat en de transponder over zet!!!
Accu kan ook kapot zijn.
Massa probleem??Ik heb even naar die link gekeken.
Waar die ringsleutel op staat is de spanner.Nee hoor de riem heeft een automatische spanner als hij niet strak komt is de riem te groot en moet er een nieuwe op (of de spanner is stuk).
De beweegbare spanarm moet tussen twee aanslagen liggen.2 juni 2015 om 11:30 In reactie op: Foutcode P0230 – Brandstofpomp slaat niet af bij contact aan #18244739Op de foto hebben ze rd/zwart en rd/bl doorverbonden.
Dat wil zeggen dat relais k16 of k18 niet meer werkt.
Dit kan komen door zekering stuk, f6 of f3.46.
Relais stuk een van de twee.
Of ecu stuk x71 16 of 23.
Zekering die je ziet is f 62-15 AVerstuiver afdichting lek en of retour leiding ??
Als het geen koelvloeistof in de olie zit dan is het brandstof.
Ik zie nergens of het een benzine of diesel is.Blijft koelvloeistof wel op pijl?????
Deksel differentieel loshalen dan een wig achter de as slaan (beitel).Denk aan de olie.
Motor ,koppeling versnellingsbak aan elkaar schroeven en van onderen op zijn plaats brengen.Even schoon maken en dan kijken waar het vandaan komt.
Pakking?
Aandrijfas?
Olie kering?
Geel is was van de antiroestbehandeling.In de online catalogus van havam staan ze nog gewoon in.
dus zijn ze door elke materialen zaak te bestellen.(e23.00)topik die midnigt blak aandraagt even goed lezen.
hoogte lijkt mij niet ,hoelang is de wagen al daar.
kan iets te maken hebben met de wervelkleppen??Wat gaat er hier fout??
Ik heb even in tis gekeken maar vind hier helemaal geen p0150 voor deze motor.
Misschien p0105 ???Ik zou eerst even (laten) meten hoeveel % water er in de remvloeistof zit.
3% en hoger vervangen.Volgens mij moet het hydraulische systeem van de koppeling ook ververst worden zit op het zelfde potje.
13 februari 2015 om 12:08 In reactie op: Foutcode P0230 – Brandstofpomp slaat niet af bij contact aan #18244737draadje voor doorverbinding te maken is goede raad.
zekering f 3.46 slecht contact door verbranding of zo????12 februari 2015 om 08:07 In reactie op: Foutcode P0230 – Brandstofpomp slaat niet af bij contact aan #18244735Zet er gewoon een nieuw relais in dat is toch niet zo duur.
motorstuurapparaat kan altijd nog. -
AuteurBerichten