Gerammel achter en auto slingert

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Gerammel achter en auto slingert

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272233
    musti20
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 February 2012

      Laatste tijden hoor ik veel gerammel aan de achterkant van onze vectra gts bj 2003. Ik denk dat het iets met de rubbers te maken heeft alleen weet niet welke rubbers. Moet vervangen worden denk ik. Iemand idee waar het aan kan liggen?

      En ik merk ook dat de achterkant vaker slingert bijvoorbeeld bij de bochten, als ik over een put rij, op de snelweg met harde wind. Heeft dit ook hiermee te maken?

      #18286696
      Wess1988
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 January 2014

        Klinkt mij meer als een schokdemper. Beetje bonkend geluid links kf rechts achter?

        Zo ja, levensgevaarlijk en zsm vervangen!

        #18286695
        musti20
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 February 2012

          Schokdempers zijn vorige jaar september vervangen. Ik denk niet dat ze zo snel zijn versleten

          #18286697
          P. Rutser
            Lid sinds:
            2 July 2011

            Kunnen ook los zitten.
            Ik zou er even iemand met kennis er naar laten kijken,voor je in de sloot licht.

            #18286698
            musti20
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 February 2012

              En dat gerammel dan waar moet ik allemaal op letten. Stabalisator rubbers?

              #18286699
              jraaf
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 January 2008

                Koppelstangetjes a 30 euro ’t stuk en de bovenste en onderste banaan draagstangen.
                Stabi zelf is zo goed als onverwoestbaar.

                Kunt er poweflex paars in laten persen of origineel zetten. Overtreffende trap is Whiteline/Febi by KCP, das wel een slag duurder maar erg goed. Als je googled op vectra C Powerflex afbeeldingen krijg je een mooi plaatje waar ’t om gaat. In totaal 7 bussen/rubbers per kant.

                Zie ook mijn topic :afro

                Groet jraaf

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.