Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Snap er niets van maar vandaag werkt alles gewoon weer!:wtf
Is hier al een oplossing voor gevonden?Ik heb sinds vandaag exact hetzelfde probleem.
Dank je voor je antwoord!Ik houd dit topic in de gaten en ga zelf ook eens kijken wat het kan zijn.:thumbup
Is hier al een oplossing voor gevonden?Ik heb sinds vandaag exact hetzelfde probleem.
Dan ben je wss verkeerd ingelicht want het bedrijf zou moeten weten dat als je een auto verder verlaagd dan een cm of 4 je andere dempers nodig hebt.Originele dempers zijn nl. niet berekend op de korte veren en zullen meer belast worden en je hebt grote kans dat de veren los zitten bij volledige uitslag.
Heb je de veren gemonteerd icm met de originele schokdempers?Zo ja, dan is dat de oorzaak dat de veren los zitten.Monteer kortere dempers en het probleem is opgelost.
Normaal gesproken moet je met originele demper ook niet verder gaan dan 3 a 4 cm.En dat de ringen in het midden van de veren strak op elkaar zitten is volgens mij normaal, hoor.Dat is omdat de veren ongeveer dezelfde lengte moeten hebben bij volledige uitslag van de dempers (bijv.als je de auto opkrikt) zodat ze niet los tussen de schotels zitten.Maar als de auto op de grond staat moeten ze natuurlijk wel korter zijn zodat de auto lager staat.
18 augustus 2010 om 09:33 In reactie op: Kadett E GSi Hatchback register (15-09-2010: Even geen updat #17712300Er staan er ook steeds minder te koop op MP e.d.
Ik weet, toen ikzelf nog in GS’tjes reed(periode 2001-2004) er genoeg Hatchbacks te koop stonden op Marktplaats en Autotrader.nl.Vandaag de dag lijkt het alsof de GSi cabrio’s alleen overblijven en de hatchbacks steeds zeldzamer worden…Nog een ex-GSi die in me op kwam van een bekende:
XZ-64-RH 1990 NL’er waarschijnlijk gesloopt C20NE18 augustus 2010 om 09:14 In reactie op: Kadett E GSi Hatchback register (15-09-2010: Even geen updat #17712298Thnx!:thumbup
nog eentje die niet meer actief is.
TT-77-ZV – 1989 – NL’er – sloopEn eentje die op dit moment te koop staat hier in het dorp:
SR-02-HS 19/11/1987 NL-er C20NE17 augustus 2010 om 21:06 In reactie op: Kadett E GSi Hatchback register (15-09-2010: Even geen updat #17712296Hier mijn ex-GSi’s:
TZ-88-FS – 1989 C20NE – aubergine met. – gesloopt
RP-76-GZ – 1987 20SEH – Grijs met. – gesloopt
YY-26-JD – 1990 Champion C20NE – Nova Black – gesloopt
FP-TB-67 -1991 C20NE 5-drs. – Groen met. – Al 4 jaar geen APKVerder nog 3 GSi’s die ooit hier in de buurt hebben gereden en alle 3 al een poos geen APK hebben.Misschien in restauratie o.i.d.?:
ZK-73-ND -1991 Champion C20NE -Groen met.
YL-52-YD – 1990 Champion C20XE- Nova Black
YR-32-BG – 1990 C20NE- Roodorigineel gepost door mr.f
In de folder staat dat het een Fresh uitv. is. En in een andere folder staat dat airco niet standaard is.De andere folder was van de Fresh actiemodel. Dus zal daar aan liggen :P
( Had ook een ander logo op de deuren )Ok.Dat is wel verwarrend dat er 2 soorten Fresh-uitvoeringen bestaan.Bij de specificaties op de Autotrader-site staat nl. wel dat airco standaard is op een Fresh.Dat zal dan wel duiden op die andere uitvoering.
Bedankt voor het uitzoeken in ieder geval!;)Astra bevalt prima trouwens!Afgelopen zaterdag 2 andere voorknipperlichten gehaald bij de sloop.Die erin zaten mistten de glaasjes aan de buitenkant.Nu nog op zoek naar nieuwe Opel-naafkapjes voor op de velgen.De voorsten missen en de achtersten zijn niet mooi meer.
Verder is de bestuurdersstoel een beetje doorgezeten dus binnenkort op zoek naar 2 voorstoelen.Een Fresh heeft airco.Deze Astra heeft dat niet.
Hij heeft geen airco.
Direct een foto gemaakt van het logo:
Alvast bedankt voor het opzoeken!:thumbup
Dank je!
Voor een 96’er ziet ie er idd nog netjes uit.Geen roest oid.
Wel redelijk wat lichte krasjes op de portieren die ik nog ga proberen weg te poetsen.Kan iemand me trouwens vertellen welke uitvoering dit is?Het is een 1.6 16v met o.a. centrale vergrendeling, origineel elektrisch schuif/kanteldak, mistlampen.Hij heeft verder gewoon handbediende ramen en buitenspiegels.Ik denk zelf dat het een Season is.
Hij heeft dit interieur(foto ff snel van internet geplukt):
Hallo allemaal,
sinds afgelopen vrijdag is deze Astra van ons als 2e auto naast onze Fiat Panda 1.2 Sky uit 2009.Met deze Astra kunnen we nl. wel fatsoenlijk en comfortabel over alle soorten wegen.Bij de Panda gaat dit niet altijd omdat ie behoorlijk plat op z’n buik ligt dmv een KW schroefset en 165/50 R15 Bridgestone Potenza’s.
Nieuwe foto’s van de Panda zal ik ook nog ff maken en plaatsen.Die ik op de pc heb staan zijn niet recent meer omdat de auto nu nog lager en breder is.
origineel gepost door gsi-maffia
koplampen en grill eruit.. dan heb je een dikke kadett..idd mooie auto met die kleur en bumpers..
die paarse kadett van rob vond ik ook prachtig.. stond in 98/99 in de gti tuning en design als ik me goed
herrinner.. direkt het boekje kopen..
Was in 1997.Blad heb ik hier nog wel ergens liggen.
Hee Frank,
Die heb ik ook al eens zien rijden volgens mij toen ik wegreed bij VDL.
Alles goed trouwens?
Leuke Kadett, die blauwe met Borbet T’s!
Je hoeft zo te zien niet veel aan een Kadettje te doen om ‘m leuk te maken.Paar leuke wielen en een mooie verlaging en je bent al een heel eind!Welke ET-waarde heb je, kadettjuh?
origineel gepost door kadettsr
Gisterenavond even naar Almelo geweest samen met mijn ouders en op de heenweg nog wel wat kadettjes gespot!!!:)In Nijverdal een groene kadett e met witte velgen enz…
Stond langs de doorgaande weg naar Almelo.In Almelo zelf een paarse c-kadett coupe met getinte ramen.
Zag er zeer mooi uit:DToevallig auto’s van hier??
Die E Kadett is denk ik deze of niet?
Origineel gepost door Duurt
en of de corsa er nog is?De Corsa op de foto heeft volgens mij kenteken KY-70-RH en is onbekend bij de RDW dus die leeft niet meer helaas.
Als je een OPC wilt hebben die standaard 240pk levert moet je op zoek gaan naar een Zafira B OPC.Die met de Z20LEH-motor dus.
De Zafira A OPC heeft een Z20LET motor die 192pk levert.
En vanaf 2003 levert ie 200pk.Een 2,2 16v turbo bestaat af-fabriek niet.
Origineel gepost door GSI-corsa-GSIMaar als je kijkt naar de vorm van een golf2 of een kadett, dan vind ik een strakke kadett er veen moderner uitzien dan een golfje…
Hier geef ik je helemaal gelijk in..Die druppelvorm van de E-Kadett was in de tijd van de introductie al zeer revolutionair..En hij oogt niet absoluut ouder dan een Astra-F of zo!!Al ken ik Astra-F rijders die Kadetts boerenauto’s vinden..Dat ben ik dan weer niet met hun eens…het blijft een mooie auto..Die Kadett GSi!!
Ik zou er voor dagelijks gebruik geen 1 meer kopen.Maar voor erbij als liefhebbers auto zou ik een Edition 2,0i cabriolet van 1993 niet uit de weg gaan!!:wubOrigineel gepost door GSI-corsa-GSI
Origineel gepost door Rob van Uden
Het blijven toch brute wagguh’s die kadettjes, ik had destijds een sedan en was er zeer heftig mee op weg qua ombouw gebeuren maar heb er nog steeds spijt van dat ie weg is. Diegene die m had gekocht rijd er nog steeds in, was een super auto……Gr Rob
En daarom heb ik me weer een kadettje aangeschaft:thumbup. Een E-Kadett blijft met de tijd meegaan en veroudert niet!
Blijft leuk speelgoed:wors
Nou..over dat de E-Kadettjes niet verouderen ben ik niet met je eens..Ik heb er zelf 5 gehad.Waarvan 4 maal een 2,0 GSi 8V.Maar op een gegeven moment heb je het wel een keer gehad met dat gerammel van dat dashboard.en dat eeuwige gemartel met roest en zo!!Verder blijft het wel een mooie auto!!!Maar ik vind het jammer dat ze allemaal al zo oud zijn.1991 zijn de jongste Kadettjes.En 1993 de jongste cabrio’s!! Op een gegeven moment wil je toch verder met je tijd mee!!
Oorspronkelijk gepost door g.c.h
Originally posted by opeldennis
De naam is Dennis en ik rijd een groene 5deurs GSi 8V uit 1991 die op dit moment gestript in de schuur staat.ik he er een gewone Kadett 1,3 club uit 1988 bij maar ik verkoop hem binnenkort want ik wil een Kadett cabrio erbij hebben.Die suffe 1,3 is me niks waard.De GSi wordt opnieuw opgebouwd in german style.dus 14″ steffan wielen,FK schroefset(-85mm) en gladde carosserie.de kleur wordt waarschijnlijk:rio verde(Opel Tigra) en dat leder van die Tigra rio verde wil ik ook graag in me GSI.Verder komt er een C20LET in of een C20XE met compressor!!:thumbupklinkt lekker dennis:wub:wub:wub
succes met je project ik ben benieuwdt:thumbup
greetz dave
Dank je Dave,
Hopelijk is ie volgend seizoen
helemaal,als de meetings weer beginnen!!
Heb gisteren in Assen de nieuwe heldere zwarte en helder witte achterlichten gezien.Die zwarte leek mij nog wel wat.Maar moet eerst even zien of niet iedereen ineens die lichten heeft.
Want dan hou ik gewoon de Irmscher erinDe naam is Dennis en ik rijd een groene 5deurs GSi 8V uit 1991 die op dit moment gestript in de schuur staat.ik he er een gewone Kadett 1,3 club uit 1988 bij maar ik verkoop hem binnenkort want ik wil een Kadett cabrio erbij hebben.Die suffe 1,3 is me niks waard.De GSi wordt opnieuw opgebouwd in german style.dus 14″ steffan wielen,FK schroefset(-85mm) en gladde carosserie.de kleur wordt waarschijnlijk:rio verde(Opel Tigra) en dat leder van die Tigra rio verde wil ik ook graag in me GSI.Verder komt er een C20LET in of een C20XE met compressor!!:thumbup
-
AuteurBerichten