Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heb hem gekocht vlakbij de deur, was effe geluk hebben
er zit een 1600 in, gaat nie slecht
Ik heb de indruk dat hij harder geveerd staat ja.. Weet je toevallig wat zo’n schokdemper kost? Ik heb dinsdag ook een afspraak om verlagingsveren te laten steken maar nu twijfel ik toch om dat te doen..
@z20leh wrote:
hoeveel km heeft je astra gelopen?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Hij zit nu aan de 80 000km, toch weinig voor nu al stukken te hebben lijkt me :hmmz
Ik ben van Leopoldsburg in België.
Ik hoop eigelijk dat iemand mij naar een goede garage ofzo kan verwijzen.
Vrijdag ga ik nog eens naar een andere garage voor info maar het geluid is de laatste dagen fel toegenomen dus moet voorzichtig zijn..
Kunnen ze dat bij eds ook fixen? zou daar sowieso nog eens naartoe willen5 april 2013 om 12:11 In reactie op: trotse eigenaar van astra h opc nurburgring edition #341 #18092414De blok een beetje gepoetst, innerlijke schoonheid telt ook
Heb er net een mailtje naar gestuurd, bedankt voor de info :thumb
Ik moet zeggen, het klinkt als muziek in de oren ;)
Ik was 1100 euro armer maar ik had de intercooler zelf bij, de volledige uitlaat had ik ook bij en nog een olie restrictor bout laten plaatsen. Normaal kost de fase 2 (chiptuning + frontpipe + intercooler) 1249 euro.
Zo een IPF unit is inderdaad gemakkelijk maar persoonlijk ga ik liever ter plaatste omdat ze na de tuning ook een dyno run doen, weet je onmiddelijk hoeveel de vermogentoename is en kunnen ze zien als er iets niet juist is..
En veel plezier met je nieuwe aanwinst :thumb28 februari 2013 om 14:16 In reactie op: trotse eigenaar van astra h opc nurburgring edition #341 #18092413@bluezafke wrote:
Hier nog wat sfeerbeelden van de daguitstap Klasen en EDS:
Het was een fijn dagje, ook toevallig dat er bij Klasen een astra opc nurburgring en een zafira opc stond op dezelfde moment dat wij daar waren ;)
28 februari 2013 om 14:10 In reactie op: trotse eigenaar van astra h opc nurburgring edition #341 #18092412@kelderbier wrote:
Mooi man! Heb dezelfde specs. Fmic van tx Autosport, 3 inch uitlaat van piper/courtenay sports, en airbox van een cdti. Daarnaast een 3inch tophat van tx. Vooral die laatste zorgde voor een nog agressievere gasrespons. Mooi blok de z20leh!
Inderdaad een zalig blok :thumb
Ik wou eigenlijk bij EDS ook nog een high flow intake kit laten plaatsen maar ze hadden deze jammer genoeg niet op stock -> http://www.eds-motorsport.de/shop/de/Z20LEx-High-Flow-Ansaugrohr-Kit1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Is volgens mij echt wel de moeite ;)25 februari 2013 om 21:07 In reactie op: trotse eigenaar van astra h opc nurburgring edition #341 #18092409Thanx, ik ben een tevreden man ;)
Ik heb dus een EDS fase 2 laten doen met een courtenay intercooler van Klasen en een volledige 3″ friedrich uitlaat met sportkat.
Wou ook nog een high flow intake laten plaatsen maar die was niet meer in stock :( Nu nog uitzoeken hoe ik een dikke pijp kan plaatsen om mijn ‘open’ luchtfilter van Mtech van genoeg lucht te voorzien :hmmzBen vandaag bij EDS een chiptuning fase 2 laten doen + volledige 76mm friedrich uitlaat, volgens die mannen is dat beetje olie niet zo erg (ga toch een oogje in het zeil houden)
De auto heeft nu 76 000km, volgens EDS gaat een turbo maximum 80 a 100 000km mee..Grtz
25 februari 2013 om 20:41 In reactie op: trotse eigenaar van astra h opc nurburgring edition #341 #18092405Inderdaad een lange maar leerrijke dag, met als hoogtepunt een heerlijke dyno run van mijn astridje (spijtig genoeg vergeten te filmen) :D
Echt wel jammer van de zafira, is toch straf na al die veranderingen.. dat vraagt een nader onderzoek :hmmz23 februari 2013 om 21:08 In reactie op: trotse eigenaar van astra h opc nurburgring edition #341 #18092403Daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar, hopelijk loopt alles gesmeerd ;)
20 februari 2013 om 22:44 In reactie op: trotse eigenaar van astra h opc nurburgring edition #341 #18092400@alaintrines wrote:
Zeer mooie astra :thumb
Dank je, jij hebt precies ook een pracht van een insignia :thumb
20 februari 2013 om 22:25 In reactie op: trotse eigenaar van astra h opc nurburgring edition #341 #18092398@PAULOPC wrote:
Hoi, welkom op dit forum.
Mooie Astra. Ik heb zelf nummer 481 en nog volledig origineel met striping
en met 19 inch velgen (rijdt prima).De standaard 18 inch wielen met nieuwe banden zijn overigens te koop voor de
liefhebber. Ik heb ze niet gebruikt en er meteen 19 inch onder laten zetten.
Die van mij is van oktober 2009 en heb er intussen ca. 17.000 opzitten.Jij veel plezier en veilige kilometers met de OPC.
Groeten,
Paul.Hoi Paul, ik ben ook tevreden met de 19″ velgen maar ik zou hem graag helemaal origineel hebben ;)
Heb je die witte velgen nog? en zo ja, wat wil je er graag voor hebben?
Jij ook nog veel plezier gewenst met de opc :thumbGrtz,
Tom
Thanx bluezafke, ik kijk uit naar het uiteindelijke resultaat :thumb
en jouw zafira kan mij ook wel bekoren ;)Bij mij is het omgekeerd botsiee, hij moet dringend een poetsbeurt krijgen want hij ziet bijna zwart ;)
Ik heb toch maar winterbanden gekocht en ze zijn het geld zeker waardDank je, dat zal idd wel lukken :thumb
Hier nog een foto, moet er nog eens wat bijmaken maar het weer wilt niet mee ;)
8 januari 2013 om 10:40 In reactie op: trotse eigenaar van astra h opc nurburgring edition #341 #18092385De 19″ velgen rijden goed maar redelijk hard en bij spoorvorming in de weg voel je het wel goed aan het stuur.
Ik heb een tijdje gezocht achter de originele witte velgen op internet maar kan ze nergens vinden.
Wist niet dat er ook zwarte uitvoeringen waren, dacht dat deze de “race camp” uitvoering waren?7 januari 2013 om 22:50 In reactie op: trotse eigenaar van astra h opc nurburgring edition #341 #18092380@kelderbier wrote:
Welkom! Mooie wagen! :thumb met originele striping. Ben zelf eigenaar van editie nr 478.
thanx, ik ben degene die bij eds fase 2 wilt laten doen ;)
trotse eigenaar van astra h opc nurburgring edition #341
6 januari 2013 om 22:11 In reactie op: trotse eigenaar van astra h opc nurburgring edition #341 #18092375dank je, ik laat hem lekker origineel.. wil enkel de motor een beetje opkietelen ;)
@bluezafke wrote:
@-OPC- wrote:
@dion87 wrote:
maakt toch niet uit, iedereen heeft het moeten leren toch.
ik denk niet dat een lekke uitlaat negatieve invloed heeft op een turbo blok, minder tegendruk is meer lucht je cilinders in dus meer power.
ik weet niet hoe de mappen zijn van EDS, ik lees een hoop goede dingen erover maar ook dat ze te agressief zijn.
je kan ook navragen bij klasen motors, of bij unlimited tuning (forum sponsor). die laatste zit gewoon in nederland en is misschien wel het makkelijkst.. weet niet waar je woont maar hun zitten geloof ik in amersfoort.onderdelen uit engeland kunnen trouwens goedkoper uitpakken dan uit duitsland of uit nederland.
http://www.txautosport.co.uk/vauxhall-astra-vxr-front-mount-intercooler-kit–tophat-201-p.asp” onclick=”window.open(this.href);return false;
ff voorbeeldje :Poke bedankt voor de info, ik ga het even checken wat het beste is.
klasen had ik ook al gevonden maar is nogal ver, ik ben van belgisch limburg.
prettige feesten nog :thumbIk ben al bij EDS (chippen) en Klasen (downpipe) geweest. Ligt maar een 30-tal km van elkaar (ben ook van België, vlakbij Limburg).
Ben tot nu toe zeer tevreden van de EDS fase 1 (reeds 8 jaar).
Ik moet binnenkort naar EDS, misschien kunnen we samen afspreken?Ik ga toch kiezen voor eds denk ik. ik zou graag afspreken om samen naar eds te gaan want ik kan ook geen duits of kunnen ze daar engels? van waar in belgië ben je?
@dion87 wrote:
maakt toch niet uit, iedereen heeft het moeten leren toch.
ik denk niet dat een lekke uitlaat negatieve invloed heeft op een turbo blok, minder tegendruk is meer lucht je cilinders in dus meer power.
ik weet niet hoe de mappen zijn van EDS, ik lees een hoop goede dingen erover maar ook dat ze te agressief zijn.
je kan ook navragen bij klasen motors, of bij unlimited tuning (forum sponsor). die laatste zit gewoon in nederland en is misschien wel het makkelijkst.. weet niet waar je woont maar hun zitten geloof ik in amersfoort.onderdelen uit engeland kunnen trouwens goedkoper uitpakken dan uit duitsland of uit nederland.
http://www.txautosport.co.uk/vauxhall-astra-vxr-front-mount-intercooler-kit–tophat-201-p.asp” onclick=”window.open(this.href);return false;
ff voorbeeldje :Poke bedankt voor de info, ik ga het even checken wat het beste is.
klasen had ik ook al gevonden maar is nogal ver, ik ben van belgisch limburg.
prettige feesten nog :thumb@dion87 wrote:
ik zou trouwens wel voor een progressie map gaan en niet voor een agressieve.
agressief is dat je al je koppel onderin hebt en progressief is als je koppel curve zich door je hele toeren gebied heen gaat. maar het is ook afhankelijk van je rijstijl.
maar je blok vind het wel fijner een progressieve map.(voor de mensen die het beter weten, correct me if i’m wrong!)
sorry maar ik ben echt een leek op dit gebied ;)
ik was van plan om bij eds een phase 2 tuning te laten doen(chiptuning, grotere intercooler en pre cat), is dit een goed idee?
Ik heb al een direct performance air intake system van Mtech, een downpipe?(vervanger van kat na turbo) en een friedrich motorsport uitlaat na 2e kat.
ik merk wel dat ik vermogenverlies heb bij volle gas en dit rond de 3500 toeren in 4e en 5e versnelling..mijn uitlaat zit wel niet perfect dicht heb ik gemerkt(aansluiting van 2e kat aan achterste stuk), kan dit de oorzaak zijn? -
AuteurBerichten