IDS+ lampje

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen IDS+ lampje

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258237
    -OPC-
      Lid sinds:
      30 December 2012

      Hoi,

      Sinds kort gaat mijn IDS+ lampje branden als ik een stukje gerededen heb..
      Ik heb de foutmelding laatst laten wissen bij de garage maar na een week begon het terug te branden.
      Weet iemand wat dit juist wilt zeggen of hoe dit op te lossen is?
      Zo een IDS+ schokdemper zou nogal wat kosten naart schijnt?

      #18148927
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        weer uitlaten lezen en foutcode in tis laten zoeken, kan vanalles zijn

        #18148928
        mrzuko
          Lid sinds:
          13 March 2010

          Waarschijnlijk 1 van je schokdempers stuk. Als het lampje brand is hij dan ook hard geveerd zonder dat je de sportstand aan hebt?

          Mijne gaat dinsdag voor een nieuwe ids+ demper.

          #18148929
          -OPC-
            Lid sinds:
            30 December 2012

            Ik heb de indruk dat hij harder geveerd staat ja.. Weet je toevallig wat zo’n schokdemper kost? Ik heb dinsdag ook een afspraak om verlagingsveren te laten steken maar nu twijfel ik toch om dat te doen..

            #18148930
            Znow
              Lid sinds:
              28 May 2013

              Die voor mijn vectra koste 370 inc 21btw per stuk zal eerst je draad boom nakijken bij de wielkaste en de stekkers of ze niet geoxideerd zijn want ik heb twee nieuwe er op zitte maar nu schiet lampje nog steeds aan gepaard met het tc lampje zelf heb ik het laate uit lezen en kwam er een storing in de drukcensor abs naar bove bij schiet die ook pas aan na dat ik hard rem voel je een soort van tik dat die door wil schieten dan gaan de lampjes aan mijn advice is ga eerst even langs tyere center voor een gratis schokbreker test weetje gelijk welke mocht er nauw eentje kapot zijn heb er nog eentje ligge hier maar weet niet of die op astra pas zat op mijne zou je even moeten uitzoeken laat ma weten gr

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.