Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
18 mei 2012 om 12:33 In reactie op: mijn D Rekord C30NE – Ervaring met wielkasten uitrollen? #17987503
he bekende auto
die is van mij geweest
ik heb hem idd in zwolle gekocht
helaas had hem beter daar kunnen laten staan
het leek op het eerste oog een redelijke auto
had toen dorpels en wielranden besteld
en begonnen om klaar te maken
leek wel dat de auto van plamuur gemaakt was
er zatten 3 dorpels per kant in en 2 wielranden over mekaar heen gelast
en toen vol gestort met plamuur
ik heb hem met tegen zin gau klaar gemaakt
en de dorpels en wielranden er uit gehaald
en nieuwen er in
toen kwam ik steeds meer tegen
en heb hem maar gau strak gemaakt en gespoten
dat het weer wat leek
en een paar jaar mee kon sturen
en toen heb ik hem te koop gezet
als auto met werk
en heb hem toen naar nieuwegein gebracht
om dat die gene niet wou kommen kijkken
wat voor staat die was
veel gezeur na die tijd gehad
al was de prijs er ook na er is toen een sloop prijs voor betaald
sommige mensen verwachten een oldtimmer
van 72 voor een appel en een ei in top staat
ik weet wel als je hem mooi wil maken
zorg dat je een andere krijgt
en alles overbouwtde auto gaat voor de auto rodeo
(eigenlijk wel zonde auto heeft nog maar 58000 km gelopen en zit geen roest aan bijna als nieuw op de brand schade na)
dus wil er gewoon niet te veel kosten aan maken
en de cih motoren zijn aantesluiten met 4 draden en dan loopt die
had gehoopt dat er een is die wist hoe je een ohc motor zo aan de praat krijgteen monza a2 zijn er zat van electrice
en die kunnen er zo oporigineel gepost door Jigsaw
Vraagje, hoe herken je een originele monza gse? Moet dit ook op het kenteken staan?
Ik heb namelijk mijn twijfels over de originaliteit van mijn monza. Op het kenteken staat Monza 3.0 E. Zou hier dan Monza GSE moeten staan? Of zijn er ook uitzonderingen bekend?gse staat bij mij weten altijd op het kenteken
een gse heeft bijna geen chroom
de body lijsten zijn zwart zonder chromen randje
de dak rand listen zijn mat zwart
riut rubers hebben geen chromen rand
deur klinken zijn mat zwart
en een gse heeft een ander interiuerorigineel gepost door Jigsaw
Vraagje, hoe herken je een originele monza gse? Moet dit ook op het kenteken staan?
Ik heb namelijk mijn twijfels over de originaliteit van mijn monza. Op het kenteken staat Monza 3.0 E. Zou hier dan Monza GSE moeten staan? Of zijn er ook uitzonderingen bekend?gse staat bij mij weten altijd op het kenteken
een gse heeft bijna geen chroom
de body lijsten zijn zwart zonder chromen randje
de dak rand listen zijn mat zwart
riut rubers hebben geen chromen rand
deur klinken zijn mat zwart
en een gse heeft een ander interiuerorigineel gepost door GSE
Het ruikt na een nieuwe naam…..Van dezelfde persoon….Hahaha
Iemand heeft me per PM een verhaal vertelt over gestolen onderdelen en hoe die persoon in elkaar zit…
Ik heb zelf coniferen en rozen samen met mijn vader,en geloof me dieven zijn echt verschrikkelijk volk die het verschil niet zien tussen anderman en eigen spul..
En altijd die belachelijke vragen is ook om van te kotsen,weg met dat zielig figuur zou ik zeggen,dat hier maar aandacht aan mensen word geschonken die echt problemen hebben ipv iemand die maar wat onnozele vragen en transacties doet met auto,s….Vraag Obelix hier maar eens wat ie der mee heeft gehad……..
Ik ben zo,n mensen die het wat verzieken gewoon moe.
zeker ken ik die
een jonge die van alles belooft en zegt
maar niks waar maakt
en vind die ook nog gek dat ik men rekord caravan niet met hem wil ruilen
ik heb veel met hem gemail
maar ik zou vast nooit geen zaken met hem meer doenorigineel gepost door record78
hallo weet er iemand of t mogelijk is om stuurbekrachtiging op n record uit 78 te bouwe.
op t stuurhuis zit iets wat lijkt op n deksel waar een pomp op gemonteerd kan worde of ietspast gewoon van een senator monza
heb ik ook gedaan bij men rekord
het complete stuurhuis over zeten plus leidingen en pomp
en de stang waar het stuur op zit
die loopt vanaf het stuur naar het stuurhuis
daar zit ook lengte verschil inorigineel gepost door Ghanz
gister in nieuwleusen een mat zwarte a senator met paardekardat is een collega van mij
origineel gepost door Alfred
Heb er niet zo’n haast mee. Eerst eens kijken of ik hier een beetje kan slagen voor een nette prijs. En anders kan ik altijd nog eentje uit Duitsland halen. Moet per se een originele en onverprutste Rekord E2 Caravan zijn (met een beetje mazzel een diesel…).dus die van mij valt af is geen diesel
dacht dat je serieus belang bij die van mij had
maar als ik dit zo lees niet dus
dan zet ik hem wel op mphier staan de foto’s van mij rekord tussen
http://s197.photobucket.com/home/obelixmonza/index
het is dus een rekord c2.4ne 4 traps automaat aw 0371l bak
cylinder kop is er pas afgeweest
kleppen opnieuw ingeslepen
zitten nieuwe klepstoters in
motor loopt goed
en bak schakelt perfect
auto met stuurbekrachteging
zit een senator interieur in vloermat in het bruin is er wel bij
zit er nog niet in
afdekhoes in de koffer orgineel opel
zie je niet vaak
de auto moet van buiten een beetke aangepakt worden
en beetje afwerken zoals lpg tank vast maken
lpg leiding moet met wat extra beugeltjes vast gemaakt worden
voor de rdw keuringorigineel gepost door Alfred
origineel gepost door obelix
ik heb ook nog wel een e2 rekord te koop
2.4i 4 traps automaat
loopt op lpg nog niet op kenteken
wel een tank met certificaat
ligt een ringtank in maar heb de beugels er nog niet voor
dus kan ik nog niet keuren
zit wel wat werk aan als je hem echt mooi wil hebben
1600 euro
met nog wat reserve delenAls dat een Caravan is mag je me wel een u2u’tje sturen.
Die van henkjan_80 is idd super, maar die is boven m’n prijsklasse. Hij is meer bedoeld voor daily/winterauto dus hoeft niet al te duur te zijn. En een beetje hobby ben ik niet vies van. :D
De auto’s die op de autotransporter gaan zijn A-Corsa’s. Dus dat moet prima te doen zijn. Alle Rekord E Caravans mogen minimaal 1250 kg geremd trekken volgens Autoweek.nl
het is een station
zal zaterdag wel foto’s makenik heb ook nog wel een e2 rekord te koop
2.4i 4 traps automaat
loopt op lpg nog niet op kenteken
wel een tank met certificaat
ligt een ringtank in maar heb de beugels er nog niet voor
dus kan ik nog niet keuren
zit wel wat werk aan als je hem echt mooi wil hebben
1600 euro
met nog wat reserve delenorigineel gepost door frankycmdr
Halloweet er iemand waar ik clips kan krijgen voor de koplamp van een a1 vast te zeten?
ik bestel ze gewoon bij de dealer
heb er eind vorig jaar nog 4 besteldorigineel gepost door ckad
Wellicht dat MOnzaron eenskan kijken naar zijn Monza’s.
Dus even checken of er verschil zit in kleur tussen A1 en de A2 monza.ik had in men a1 zonder chromen randjes
a2 had ze standaart
heb hier een folder van een a1 senator
en daar staan foto’s in met chromen randjes
dus a1 is vast ook geleverd met chromen randjesorigineel gepost door gt/w
origineel, 3 bouten van boven, 1 moer van onderenja precies
ben ze nog nooit anders tegen gekommenorigineel gepost door goodoldopel
hallo,
ik wil mijn bestuurder stoel uit mijn opel monza halen
hoe kan ik de voorste rechtse bout er uithalen?Groeten
eentje zit van onderen vast
met een moertjeorigineel gepost door Steven_stepje
eraf, anders kank de schijf niet bewegen. hehe:agentoh zo
:hmmz dacht al speling op de schijf met wiel er oporigineel gepost door Steven_stepje
Speling op de schijf bedoelde ik mee, als ik heb vastpak zit er speling op t.o.v de tapeinden van de wielbevestiging. Maar denk dat dit niet zo heel veel mag uitmaken.Het probleem van het getikker is opgelost.
Bleek dat het bovenste borgpennetje die het remblokje vast hield, verdwenen was.Nieuwe erop en Gasss.
Tnxs mannen. (en sjoerd willem)
was dit met het wiel er op of er af?
origineel gepost door Steven_stepje
Had de wagen al op de krik gezet maar kon niets aparts vinden.
Zat wel wat speling op de schijf maar verder niets speciaals.Morgen ff de blokjes controlieren en evt de klauw er ff afmikken.
speling op de schijf??
dan zou ik het wiel aan draaienzoals wielranden
zou ik er eerst deels
er uit boren en zagen
dan de nieuwe er over heen leggen
en dan met een lucht zaagje door het nieuwe wielrandje heen en het deel achterscherm
dan heb je precies een mm las naad
en over mekaar lassen is het makelijkste
maar roest ook veel sneler weerorigineel gepost door Koekie
Ik heb nog wel een as van een commo c liggen, staat onbekent.heb er al een gevonden
deze week even ophalenorigineel gepost door m400
maak het niet zo moeilijk, trek die steekas eruit en zet er een nieuw lager op. Wat een gedoe, as ombouwen omdat het lager slecht is.als het alleen de lagers waren had ik dat ook echt wel gedaan
ik heb de as vandaag uit mekaar gehad
en daar ga ik geen geld meer in stoppen
tandwielen zijn niet goed meer
moet ik alle lagers 5 lagers vervangen plus de rest
dan kan ik sneler een as wiselenopel for ever
heb jij mischien nog een goede as
mag van een rekord of commodore zijn
sedan op caravan
maakt allemaal niet uit als die maar goed is en stil
hij begint nu wel heel erg te joelenorigineel gepost door bikemaster
origineel gepost door rinus de boer
Leuk, geeft gelijk een mooi tijdsbeeld.ja zeker, en dan te bedenken dat ik nog 9 jaar ouder ben :o in mijn tijd was de senator nog bijna nieuw :P
zelf heb ik een A1 gehad van 1984 2.5E automaat ik was toen nog een kwajongen van 22 jaar :jerry
:wtf ben zelf al een oltimer :jerry :jerry
een a1 van 1984??
was het geen a2
in 1983 is de a2 al gekommen
of hij moet lang in de showroom hebben gestaanorigineel gepost door opelforever
ja maar ik bedoelde de middelste kruisstuk of homokineetis bij de monza senator een hardyschijf [rubberen schijf] en die kan bijna niet knikken
oh ik dacht dat je de eind stukken bedoelde
maar klopt ik zag het nu
bij de rekord zit inderdaad een soort homokneet -
AuteurBerichten