Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@GSI Racer wrote:
dus die 42 code hoef ik me niks van aan te trekken?
113 is dus map sensor.
deze zit in de computer, toch?
via die dikke vacuumslang die naar de gasklep gaat.
deze lekt heel minimaal bij de computer heb ik gemerkt. best kans dat dat het isof dat je druk te hoog is.
op-art in antwerpen
afbraak lievens in geelis die zwarte niet van de krukassensor(daar lijkt het op)
stekker met de 2 kabelschoentjes is van de amal valve denk ik.22 juli 2011 om 20:34 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373340klinkt zalig :wors
@rdh wrote:
M32 bakken zijn perfecte bakken ze zitten ook in de opc en gtc turbo niks mis mee.
niks mis mee zou ik toch zeker niet zeggen.
http://www.vxronline.co.uk/forum/showthread.php?136046-The-m32-gearbox-reliability-list” onclick=”window.open(this.href);return false;
settings knop 10 sec. inhouden en verder door het menu gaan met de bc knop.
@rdh wrote:
jup zie de laatste software update hier http://opcomforum.yolasite.com/software.php” onclick=”window.open(this.href);return false;
oké bedankt
@rdh wrote:
Hier heb je een stuk goedkoper en de juiste ;) http://www.autodiag.de/opcom-op-com-2009-v-can-obd2-opel-22.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
thx.
is er soms ook nl software ter beschikkingis dit een goede?
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/opel-onderdelen/465598895-op-com-opel-saab-opcom-op-com-uitlezen-diagnose-foutcode.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
voor zover ik weet in een f20 bak.
was een optie.ik stem voor.
heb dit ook eens voor gehad.
probleem was toen een niet gebalanceerd drukgroep.zalig geluid :wub
potteke is voor uwe overboost.
[rquote=1889740&tid=118308&author=corsaboy]wtf man, ik had dit nog niet eens gehoord,
GRRRRR!! zwaar minder…Ik hoop echt voor je dat je deze toch nog weer snel terug krijgt.
Doodslaan moet je met de daders…[/rquote]
hey marcel,
is nu 3 weken geleden dat de mijne gestolen is.
ik hoop echt dat ik er nog iets van terug vind+de daders.het zal hunne beste dag niet zijn :swear
is zwaar klote man.
eerst de mijne nu de jouwe.
zo’n mensen moeten gewoon afgemaakt worden :fy1
0 227 100 200
bij een calibra turbo zit de pomp niet in de tank maar voor de tank.
kun je dus zo aan.[rquote=1883724&tid=85237&author=CORSA2L16VALVE]Voila afspraak is gemaakt om de auto te laten mappen. 21ste maart is het zover. Nu de auto dit weeknd draaiende krijgen en wa rodage rijden ergens in de volgende 2weken als ik tijd heb[/rquote]
bij wie ga je laten mappen?
idd,heb zelf met DTA en motec gereden en telkens gebruik gemaakt van de originele krans
idd bij een cali turbo is het gewoon een hel.
laatste keer ben ik zelf een uur bezig geweest om die eronder uit te krijgen.
[rquote=1876264&tid=118308&author=2e-c14nz]heb je misschien nog foto’s van hoe hij er voor het laatst uitzag? Kijk namelijk regelmatig op diverse verkoop sites ed.[/rquote]
op de eerste pagina staan de enige foto’s die ik van de auto heb.
vooral te herkennen aan:
-dezent velgen
-vauxhall embleem op motorkap
-eindstuk uitlaat 80mmik ga zelf zo veel mogelijk verkoopsites af.
van die ik ken dan toch.
maar er zijn zoveel verschillende.[rquote=1876208&tid=118308&author=nvt_opel]spijtig man kan me nie voorstellen wat ik in u plaats zou moeten doen[/rquote]
niet veel,tot je weet wie of wat.
[rquote=1876180&tid=118308&author=gertwert]Echt klote man, nog iets vernomen?
Sterkte in ieder geval:cry[/rquote]
nee,spijtig genoeg van niet :mad:
-
AuteurBerichten