Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ben erg benieuwd naar hoe het gaat worden, ga het zeker volgen
Ik ben wat aan het nadenken over inlaatjes
Powerboxen blijken een ding te zijn bij de oudere 1.4 en 1.6jes
Een collector die op de onderste helft van het originelen spruitstuk word gemonteerd
Een machtig mooi en op papier simpel concept, en met wat geinternet, geslijp en gelas, zelf te realiseren, zeker met mijn ervaring
Van de x14xe die hier ligt (van mijn maat) kan ik het onderste deel van de inlaat krijgen, indien deze op mijn z16xe kop past
En je voelt de vraag al aankomen, past dit ook?
Ik vind het wat ver gaan om van mijn daily de volledige inlaat af te schroeven om te kijken of het misschien wel past
Zoals altijd heeft google en de zoekfunctie van het forum mij niet veel wijzer gemaaktKijk, dit zijn reacties waar je op/mee kunt bouwen
Goed om te weten dat als ik een franken-motor bouw dat ik op zoek moet naar eentje met een schroeffilter en dat het uberhaupt mogenlijk isToevallig nog iemand die uit zijn hoofd weet welk vliegwiel het lichtste is die er zo op past?
Momenteel heb ik enkel 1.4 16v en 8v Corsa motoren rondslingeren, maar ik betwijfel dat die ideaal zullen zijn
(Ik betwijfel dat big block vliegwiellen zullen passen tenminste)Bedankt voor alle reacties!
Goed om te horen dat er geen canbus gezijk komt en dat de z18xe kabelboom in de bestaande te splicen is, gewoon kleur op kleur neem ik aan?
En dan heb ik enkel nodig: Motor, motor kabelboom, ecu, stekker van ecu naar ?Even over de 1.6, deze heeft over de 300K ervaring, niet echt de motor om Dbilas geld in te pompen
Snelle sloop onderdelen daarintegen sta ik wel voor open
Zo heb ik al een 4-2-1 van een Corsa er op zitten en een zelfgelast uitlaatje
Een lichter standaard vliegwiel van een van mijn oude blokken monteren en misschien een ander inlaatspruitstuk (Als er zijn die passen) lijkt me nog wel leuk
Het uiteindelijke plan (Als de 2.0 Corsa weer rijd) is extra carterventilatie creëren door een drijfstang door het blok naar buiten te duwen door een bij elkaar gesprokkeld turbokitje er op te maken
Chippen ben ik momenteel zelf mee aan het leren/expirementeren, dat doe je niet ef-KessEn terugkomen op de z16/18xe hybride, dit levert geen problemen op met dingen als inwendige/uitwendige carterventilatie in het blok, of zuigers die kleppen gaan raken, wazige compressie verhoudingen?
1 oktober 2020 om 15:36 In reactie op: z16xe DEL 0115351289 negatieve ontstekings waardes? #18391439Probleem is gelukkig opgelost, het bleek een onaangevinkte optie in de instellingen van de software te zijn
-
AuteurBerichten