Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Opel treffen Romijn, was een zeer geslaagde treffen, goed weer, mooie auto,s, gezellige mensen, hapjes en drankjes, onderdelen kraampjes.
Gr Morpheus
Leuke kadett
Dat is jammer dat je er nu mee komt, ik heb ze al weg gegooid, waren ook niet de mooiste meer hoor.
Gr Morpheus
http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Front in de grondverf
Spatbord in de grondverf
Spatborden in de lak
Deuren in de grondverf
Deuren in de lak
Spatborden er weer op
Achterspatborden waren erg slecht, slechte stukken eruit gehaald en nieuwe stukken erin gelast
Spatbord links was ook erg slecht
Veel plamuur werk weer
Stukje dorpel slecht
Aan de achterkant begonnen, hoeken waren ook erg slecht, slechte stukken verwijdert en nieuwe er weer ingelast
Plamuren
Achterkant in de grondverf
Achterkant in de lak
Achterkant weer opbouwen
Uitlaat was slecht, pijpje gelast en een nieuwe achterdemper gemonteerd
Gr Morpheus
http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Update
Hier ga ik het dak doen, schuren plamuren en lakken
Afplakken
In de grondverf
In de lak
Front was ook slecht, stukken in gelast
Gr Morpheus
http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Update
Voorbumper er weer op
Gaatje gelast bodem
Motorkap gaan schuren
Motorkap in de grondverf
Motorkap in de lak
Achterklep schuren en de gaatjes waar de emblemen zaten dicht geplamuurd en Commodore achterlichten erin gezet
Achterklep in de grondverf
Achterklep in de lak
Ander voorspatbord gescoord, die erop zat was wel erg geknikt
Hier zat ook wel wat werk aan maar een stuk minder
Spatbord in de grondverf
De stoelen die erin zaten waren rijp voor de sloop, heb 2 mooie stoelen gescoord uit een Chrysler 300, vol leer en vol elektrisch.
Heb wel veel werk gehad om ze in te bouwen, heb delen van de oude stoelen gebruikt en daar stukken op gelast
En walla 2 mooie stoelen in de Rekord
Gr Morpheus
http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hier nog een verzameling foto,s van de actie in Den Haag tegen nieuwe regels MRB oldtimers
Gr Morpheus
http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik kan deze meeting aanraden was erg gezellig en ook nog eens naast het strand, leuke markt erbij voor de vrouwen die zich vervelen.
Gr Morpheus
http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Voor wie het filmpje niet heeft gezien
Mischien nog hoop
Onderwerp begint bij 1 minuut 56
[youtube:rritglo2]http://www.youtube.com/watch?v=Hy6woAB4V5A[/youtube:rritglo2]
Gr Morpheus
http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Na de volgende verkiezing word het 50 jaar
Gr Morpheus
http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Foto,s van Good Vibrations
Meeting tegen de MRB af te schaffen voor oldtimers/klassiekers.
Gr Morpheus
http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Nieuwe belangrijke petitie behoud van de regeling vrijstelling motorrijtuigenbelasting
Onze missie: onvoorwaardelijk behoud van de regeling vrijstelling motorrijtuigenbelasting (MRB) zoals we die tot nu toe kennen.
De insteek: vertrouwen. Een overheid moet immers betrouwbaar zijn. Een regel zonder dringende noodzaak in een tijdsbestek van enkele jaren herhaaldelijk veranderen wekt bij de burger geen vertrouwen.
De feiten: de staatssecretaris heeft zijn standpunten grotendeels gebaseerd op verkeerde feiten en subjectieve rapporten. Tevens heeft hij met de verkeerde instanties gesproken; de alliantie vertegenwoordigt immers maar een heel klein deel van de oldtimerliefhebbers, en enkele leden van die alliantie hadden zelfs geheel andere belangen te verdedigen.
Wat ging er tot nu toe mis? Zo’n beetje alles. Vanaf de vooringestelde aversie tegen youngtimers en oldtimers van de staatssecretaris tot de jammerlijk gekozen strategie van FEHAC en KNAC. Om over de overige blunders nog maar te zwijgen.
Kunnen we de zaak nu nog omdraaien? Ja. Wij denken van wel. Het is nog niet te laat, maar we moeten nu wel alle zeilen bijzetten. Garanties zijn er dan ook niet, maar we gaan het proberen!
Wat kun jij doen?
Ben jij de trotse bezitter van een of diverse oldtimers of youngtimers, dus auto’s, motoren, vrachtwagens, 4×4, customs en alle daaraan aanverwante stromingen? Raakt deze gewijzigde regeling jou keihard in je portemonnee? Draag je op een andere manier het in stand houden van ons rijdend cultureel erfgoed een warm hart toe? Dan kun jij ons helpen. Wij moeten de politiek bewijzen over een sterke en grote achterban te beschikken. Hoe groter onze achterban, hoe sterker onze lobby. Schrijf je nu in op http://www.vrijstellingoldtimer.nl, ook al heb je al eerder een petitie ondertekend. We hebben vóór 14 mei minimaal 70.000 inschrijvingen nodig, anders gaat het niet lukken. De bijdrage die hierna wordt gevraagd is overigens geheel vrijwillig. Wil je dat niet, kun je na het tekenen van je steun eenvoudig het browservenster sluiten. Abonneer je ook op de Facebookgroep ‘Oldtimerliefhebbers’ (http://bit.ly/oldtimerliefhebbers” onclick=”window.open(this.href);return false;) en blijf op de hoogte van alles wat speelt. En nog belangrijker: deel dit met je vrienden, je club, de forums waar je in zit of de redactie van je lijfblad. Help ons mee met het terugdraaien van deze draconische maatregel. Ons motto: Samen Sterk!Wie zijn wij?
Wouter van Embden – voorzitter Stichting Autobelangen
Hans Horwitz – ondernemer
Stefan van Waals – ondernemer
Arjan Lenoir – fanatiek klassiekerliefhebber
Edwin Melotte – verzamelaar en ondernemer
Marco Hof – hoofdredacteur Auto Motor Youngtimer
Maria Pels – ondernemer
Maarten Wilbers – uitgever Auto Motor KlassiekGr Morpheus
http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
automobielmanagement.nl
Fehac: belastingvrijstelling diesels vanaf 35 jaar
De leeftijdsgrens voor belastingvrijstelling diesels kan omhoog naar 35 jaar en ouder. Dat heeft voorzitter Bert Pronk van de federatie van oldtimerclubs (Fehac) gezegd op BNR.
De Fehac doet daarmee opnieuw een concessie. Begin februari liet Pronk al weten dat de leeftijdsgrens van oldtimers wat hem betreft niet heilig is en gelijk naar dertig jaar kan. “En laten we nu serieus kijken naar de optie om diesels langer wegenbelasting te laten betalen. 35 jaar voor diesels, dat kan ik wel verdedigen”, zegt hij.
Al maanden onderhandelt de Fehac,samen met andere brancheorganisaties, over de plannen van staatssecretaris Weekers (Financiën). De bewindsman gaat de MRB-vrijstelling op oldtimers afschaffen, maar de Tweede Kamer heeft hem wel de opdracht gegeven om de hobbyist daarbij te ontzien.Aanstaande woensdag zal weekers zijn plannen aan de betrokkenen partijen presenteren
Gr Morpheus
http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Good Vibrations gaat door
Bericht van Good Vibrations
Good Vibrations is ontstaan vanuit een eerdere poging te protesteren tegen de plannen van het kabinet om de vrijstelling van MRB af te schaffen voor oldtimers/klassiekers.
Voor deze demonstratie in de vorm van een rijdend protest kregen wij geen toestemming.
Op de Facebook pagina die we openden hadden we in 1 weekend meer dan 2000 aanmeldingen. Inmiddels zijn dat er 3100. Na de domper dat de protest rit niet door kon gaan op last van Politie Haaglanden en de Gemeente Den Haag wilde we aanvankelijk de pagina sluiten. Dit vonden veel mensen jammer omdat ze het toch leuk vonden om met elkaar in contact te blijven. Snel hierna ontstond het idee om een meeting te organiseren voor alle merken oldtimers/klassiekers.Good Vibrations
19 mei
Maxis terrein Muiden
11.00 – 17.00 uur
gratis entreeMeeting voor alle merken oldtimers
(auto’s – motoren – vrachtwagens)vanaf 29 maart is de site in de lucht
http://www.goodvibrations2013.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;Gr Morpheus
http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Bad Vibration gaat niet door.
Hier het bericht van de organisatie.
Mensen,het volgende,na zoveel onderhandelingen zijn er zoveel eisen naar voren gekomen waar we simpelweg niet aan kunnen voldoen.
Er moet een meldpunt komen waar iedereen die wil komen zich aan moet melden.
Er moeten 24 verkeersregelaars ingezet worden a 24€ per uur,onmogenlijk voor ons.
We moeten als organisator borg staan voor evt schade,dit kan betekenen persoonlijke fallisement.
Verder moet er ebho aanwezig zijn en sanitaire voorzieningen,dit had wel gekund via connecties maar alles bij elkaar zijn wij tot de conclusie gekomen dat het gewoon onhaalbaar is,dank zij Nederland met zijn regeltjes.
Het wordt de burger zo onmogenlijk gemaakt te protesteren.
De gemeente is bang voor een 2e project x en eist dat we dit doen dus het is gewoon geen haalbare kaart voor ons en dus zijn we gedwongen dit af te blazen wat wij heeeeeeeeeel jammer vinden.Facebook pagina: http://www.facebook.com/groups/454788787925673/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Gr Morpheus
http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
@morpheus wrote:
@morpheus wrote:
Er gaat actie komen
Good Vibrations
Waarom Good Vibrations?
Het nieuwe voorstel van de regering treft de oldtimerbezitter hard. Niet alleen de bezitters/liefhebbers (minimaal 63.000 volgens de KNAC protest-petitie), maar ook bedrijven die hierin faciliteren. De gevolgen van dit nieuwe wetsvoorstel zijn dan ook bijna niet te overzien. Veel mensen zullen hun geliefde voertuig moeten wegdoen, bedrijven zullen mensen moeten ontslaan of zelfs hun deuren noodgedwongen moeten sluiten en het zal een enorme impact hebben op de talloze oldtimer gerelateerde evenementen in Nederland. Daarnaast zullen de prijzen van onze geliefde oldtimers een enorme val maken waardoor er miljoenen zomaar zullen ‘verdampen’.Doelstelling:
Het behoud van de vrijstelling voor oldtimers zoals het nu bij de wet geregeld is. De FEHAC is al aan het onderhandelen en wij hebben de FEHAC nodig omdat zij het orgaan is dat de juiste contacten heeft bij de regering om tegen deze wet in te gaan.Datum:
Vrijdag 1 maart 2013
Deze datum is met zorg uitgekozen. De wintermaanden staan voor de deur en de ervaring leert dat veel oldtimers in de winterstalling staan. Ook heeft het niet veel zin om deze actie te plannen in de voor veel mensen toch al drukke decembermaand. Deze actie heeft veel voorbereiding nodig en zullen er diverse vergunningen voor aangevraagd moeten worden.Locatie:
Den HaagOmschrijving actie:
Good Vibrations wil het grootste Concours’d’Elegance organiseren wat er ooit gehouden is. Met deze rijdende stoet van cultureel erfgoed maken we een ronde door Den Haag om te laten zien wat voor prachtige oldtimers wij in Nederland hebben. Wij willen er een mooie en positieve dag van maken en onszelf van onze mooiste kant laten zien want dat zijn wij met onze oldtimers.Voor wie:
Het is de bedoeling dat ALLE merken oldtimers met deze rit meerijden. Samen maken wij een statement wat Nederland gaat missen als deze wet gewijzigd gaat worden en dat willen wij niet.Aanmelden?
In Nederland zijn ongeveer 70 oldtimer merken bekend met een bijbehorende club. Niet iedereen is lid van een club, daar zijn wij ons van bewust. Om organisatorische redenen zullen we het concours d’elegance per automerk laten vertrekken vanaf het verzamelpunt om het geheel orderlijk te laten verlopen. Als onderliggende gedachte voor het evenement is natuurlijk tevens protest aan tekenen tegen de maatregel of mocht de maatregel naar wens al dan niet zijn aangepast, als bedankje naar het volk en de regering.Hierover praten wij 21 november tijdens de vergadering van de FEHAC met deze desbetreffende clubs. Het is dan dus niet noodzakelijk lid te worden van de club, maar de club van het merk oldtimer waar je in rijdt coördineert vanuit het bestuur de aanrijdtijden en communiceert weer met Good Vibrations hoeveel auto’s we mogen verwachten.
Milieu:
Omdat klassiekerliefhebbers door de regering weggezet worden als milieuvervuilers, hetgeen inmiddels al volledig ontkracht is (http://cortonville.com/ec-street/erics-” onclick=”window.open(this.href);return false; … d+verstand), willen we op deze dag een ludieke actie organiseren.
We vragen daarom of iedere deelnemer aan het concours d’elegance/rijdend protest een kleine donatie wil doen op een speciaal daarvoor te openen bankrekening zodat we op 1 maart een cheque kunnen uitreiken aan http://www.treesforall.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;.Pers:
Op deze actie zal heel veel pers afkomen. Hier gaan wij een perscentrum voor inrichten. Wij zijn nog op zoek naar mooie ontroerende, speciale en gekke verhalen van mensen wie op die dag met hun auto geïnterviewd willen worden.Meld je daarom aan op de Facebook pagina en deel het verhaal en je oldtimer. Op deze manier leren we elkaar ook kennen.
Als de wet toch zo blijft:
Mocht het zo zijn dat de wet toch gehandhaafd blijft dan zijn wij blij en vieren we feest. Dan zullen we de rondrit gebruiken als een bedankje want we plannen hem immers langs het befaamde torentje!Guiness Book of Records
Er is nog geen melding van het langste Concours d’Elegance ter wereld, dus we willen deze dag officieel op laten tekenen in het Guiness Book of Records!Organisatie:
Maria Pels (Organisator King Cruise) (Buick leSabre Sportcoupe 1967)
Gert-Jan Gerlach (filmmaker Gerlach Film & TV)
Andre Bolhoeve (Voorzitter AAC)Facebook:
https://www.facebook.com/groups/132939090189930/” onclick=”window.open(this.href);return false;
word lid van de groep!Gr Morpheus
http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Er is besloten door de organisatie om de actie dag Good vibrations op 1 maart te annuleren
@morpheus wrote:
Er gaat actie komen
Good Vibrations
Waarom Good Vibrations?
Het nieuwe voorstel van de regering treft de oldtimerbezitter hard. Niet alleen de bezitters/liefhebbers (minimaal 63.000 volgens de KNAC protest-petitie), maar ook bedrijven die hierin faciliteren. De gevolgen van dit nieuwe wetsvoorstel zijn dan ook bijna niet te overzien. Veel mensen zullen hun geliefde voertuig moeten wegdoen, bedrijven zullen mensen moeten ontslaan of zelfs hun deuren noodgedwongen moeten sluiten en het zal een enorme impact hebben op de talloze oldtimer gerelateerde evenementen in Nederland. Daarnaast zullen de prijzen van onze geliefde oldtimers een enorme val maken waardoor er miljoenen zomaar zullen ‘verdampen’.Doelstelling:
Het behoud van de vrijstelling voor oldtimers zoals het nu bij de wet geregeld is. De FEHAC is al aan het onderhandelen en wij hebben de FEHAC nodig omdat zij het orgaan is dat de juiste contacten heeft bij de regering om tegen deze wet in te gaan.Datum:
Vrijdag 1 maart 2013
Deze datum is met zorg uitgekozen. De wintermaanden staan voor de deur en de ervaring leert dat veel oldtimers in de winterstalling staan. Ook heeft het niet veel zin om deze actie te plannen in de voor veel mensen toch al drukke decembermaand. Deze actie heeft veel voorbereiding nodig en zullen er diverse vergunningen voor aangevraagd moeten worden.Locatie:
Den HaagOmschrijving actie:
Good Vibrations wil het grootste Concours’d’Elegance organiseren wat er ooit gehouden is. Met deze rijdende stoet van cultureel erfgoed maken we een ronde door Den Haag om te laten zien wat voor prachtige oldtimers wij in Nederland hebben. Wij willen er een mooie en positieve dag van maken en onszelf van onze mooiste kant laten zien want dat zijn wij met onze oldtimers.Voor wie:
Het is de bedoeling dat ALLE merken oldtimers met deze rit meerijden. Samen maken wij een statement wat Nederland gaat missen als deze wet gewijzigd gaat worden en dat willen wij niet.Aanmelden?
In Nederland zijn ongeveer 70 oldtimer merken bekend met een bijbehorende club. Niet iedereen is lid van een club, daar zijn wij ons van bewust. Om organisatorische redenen zullen we het concours d’elegance per automerk laten vertrekken vanaf het verzamelpunt om het geheel orderlijk te laten verlopen. Als onderliggende gedachte voor het evenement is natuurlijk tevens protest aan tekenen tegen de maatregel of mocht de maatregel naar wens al dan niet zijn aangepast, als bedankje naar het volk en de regering.Hierover praten wij 21 november tijdens de vergadering van de FEHAC met deze desbetreffende clubs. Het is dan dus niet noodzakelijk lid te worden van de club, maar de club van het merk oldtimer waar je in rijdt coördineert vanuit het bestuur de aanrijdtijden en communiceert weer met Good Vibrations hoeveel auto’s we mogen verwachten.
Milieu:
Omdat klassiekerliefhebbers door de regering weggezet worden als milieuvervuilers, hetgeen inmiddels al volledig ontkracht is (http://cortonville.com/ec-street/erics-” onclick=”window.open(this.href);return false; … d+verstand), willen we op deze dag een ludieke actie organiseren.
We vragen daarom of iedere deelnemer aan het concours d’elegance/rijdend protest een kleine donatie wil doen op een speciaal daarvoor te openen bankrekening zodat we op 1 maart een cheque kunnen uitreiken aan http://www.treesforall.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;.Pers:
Op deze actie zal heel veel pers afkomen. Hier gaan wij een perscentrum voor inrichten. Wij zijn nog op zoek naar mooie ontroerende, speciale en gekke verhalen van mensen wie op die dag met hun auto geïnterviewd willen worden.Meld je daarom aan op de Facebook pagina en deel het verhaal en je oldtimer. Op deze manier leren we elkaar ook kennen.
Als de wet toch zo blijft:
Mocht het zo zijn dat de wet toch gehandhaafd blijft dan zijn wij blij en vieren we feest. Dan zullen we de rondrit gebruiken als een bedankje want we plannen hem immers langs het befaamde torentje!Guiness Book of Records
Er is nog geen melding van het langste Concours d’Elegance ter wereld, dus we willen deze dag officieel op laten tekenen in het Guiness Book of Records!Organisatie:
Maria Pels (Organisator King Cruise) (Buick leSabre Sportcoupe 1967)
Gert-Jan Gerlach (filmmaker Gerlach Film & TV)
Andre Bolhoeve (Voorzitter AAC)Facebook:
https://www.facebook.com/groups/132939090189930/” onclick=”window.open(this.href);return false;
word lid van de groep!Er is besloten door de organisatie om de actie dag Good vibrations op 1 maart te annuleren
Gr Morpheus
http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
25 december 2012 om 15:48 In reactie op: Het opel-forum wenst u fijne feestdagen en een gezond 2013 #18085540Gr Morpheus
http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Er gaat actie komen
Good Vibrations
Waarom Good Vibrations?
Het nieuwe voorstel van de regering treft de oldtimerbezitter hard. Niet alleen de bezitters/liefhebbers (minimaal 63.000 volgens de KNAC protest-petitie), maar ook bedrijven die hierin faciliteren. De gevolgen van dit nieuwe wetsvoorstel zijn dan ook bijna niet te overzien. Veel mensen zullen hun geliefde voertuig moeten wegdoen, bedrijven zullen mensen moeten ontslaan of zelfs hun deuren noodgedwongen moeten sluiten en het zal een enorme impact hebben op de talloze oldtimer gerelateerde evenementen in Nederland. Daarnaast zullen de prijzen van onze geliefde oldtimers een enorme val maken waardoor er miljoenen zomaar zullen ‘verdampen’.Doelstelling:
Het behoud van de vrijstelling voor oldtimers zoals het nu bij de wet geregeld is. De FEHAC is al aan het onderhandelen en wij hebben de FEHAC nodig omdat zij het orgaan is dat de juiste contacten heeft bij de regering om tegen deze wet in te gaan.Datum:
Vrijdag 1 maart 2013
Deze datum is met zorg uitgekozen. De wintermaanden staan voor de deur en de ervaring leert dat veel oldtimers in de winterstalling staan. Ook heeft het niet veel zin om deze actie te plannen in de voor veel mensen toch al drukke decembermaand. Deze actie heeft veel voorbereiding nodig en zullen er diverse vergunningen voor aangevraagd moeten worden.Locatie:
Den HaagOmschrijving actie:
Good Vibrations wil het grootste Concours’d’Elegance organiseren wat er ooit gehouden is. Met deze rijdende stoet van cultureel erfgoed maken we een ronde door Den Haag om te laten zien wat voor prachtige oldtimers wij in Nederland hebben. Wij willen er een mooie en positieve dag van maken en onszelf van onze mooiste kant laten zien want dat zijn wij met onze oldtimers.Voor wie:
Het is de bedoeling dat ALLE merken oldtimers met deze rit meerijden. Samen maken wij een statement wat Nederland gaat missen als deze wet gewijzigd gaat worden en dat willen wij niet.Aanmelden?
In Nederland zijn ongeveer 70 oldtimer merken bekend met een bijbehorende club. Niet iedereen is lid van een club, daar zijn wij ons van bewust. Om organisatorische redenen zullen we het concours d’elegance per automerk laten vertrekken vanaf het verzamelpunt om het geheel orderlijk te laten verlopen. Als onderliggende gedachte voor het evenement is natuurlijk tevens protest aan tekenen tegen de maatregel of mocht de maatregel naar wens al dan niet zijn aangepast, als bedankje naar het volk en de regering.Hierover praten wij 21 november tijdens de vergadering van de FEHAC met deze desbetreffende clubs. Het is dan dus niet noodzakelijk lid te worden van de club, maar de club van het merk oldtimer waar je in rijdt coördineert vanuit het bestuur de aanrijdtijden en communiceert weer met Good Vibrations hoeveel auto’s we mogen verwachten.
Milieu:
Omdat klassiekerliefhebbers door de regering weggezet worden als milieuvervuilers, hetgeen inmiddels al volledig ontkracht is (http://cortonville.com/ec-street/erics-” onclick=”window.open(this.href);return false; … d+verstand), willen we op deze dag een ludieke actie organiseren.
We vragen daarom of iedere deelnemer aan het concours d’elegance/rijdend protest een kleine donatie wil doen op een speciaal daarvoor te openen bankrekening zodat we op 1 maart een cheque kunnen uitreiken aan http://www.treesforall.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;.Pers:
Op deze actie zal heel veel pers afkomen. Hier gaan wij een perscentrum voor inrichten. Wij zijn nog op zoek naar mooie ontroerende, speciale en gekke verhalen van mensen wie op die dag met hun auto geïnterviewd willen worden.Meld je daarom aan op de Facebook pagina en deel het verhaal en je oldtimer. Op deze manier leren we elkaar ook kennen.
Als de wet toch zo blijft:
Mocht het zo zijn dat de wet toch gehandhaafd blijft dan zijn wij blij en vieren we feest. Dan zullen we de rondrit gebruiken als een bedankje want we plannen hem immers langs het befaamde torentje!Guiness Book of Records
Er is nog geen melding van het langste Concours d’Elegance ter wereld, dus we willen deze dag officieel op laten tekenen in het Guiness Book of Records!Organisatie:
Maria Pels (Organisator King Cruise) (Buick leSabre Sportcoupe 1967)
Gert-Jan Gerlach (filmmaker Gerlach Film & TV)
Andre Bolhoeve (Voorzitter AAC)Facebook:
https://www.facebook.com/groups/132939090189930/” onclick=”window.open(this.href);return false;
word lid van de groep!Gr Morpheus
http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik heb de website inderdaad al aangepast, klopt dat ik nog veel automerken mis maar de meeste bekende automerken in de oldtimer wereld staan erbij
Gr Morpheus
@Andre_Ede wrote:
Ik weet niet welk programma je gebruikt maar veel van die programma hebben een optie om de pagina ten
alletijde in het center te hebben staan, kijk een sbij pagina optie’s.Groetjes
Ps: kijk verder uit met copyright op foto’s, foto’s van Opel/GM mag je gebruiken maar je moet
van hun wel het copyright bij iedere foto vermelden.Bedankt voor de tip, ik werk met FrontPage maar ben er nog niet uit hoe ik hem in het center zet
Gr Morpheus
@Andre_Ede wrote:
Ook even je site bezocht, zo als die nu is zal ik niet snel nog eens kijken, vindt hem erg on overzichtelijk, een menu wat ergens halve wege de pagina staat, en hierop mijn PC staat de pagina geheel links uitgelijnd ipv netjes in het midden.
En zoals andere al melde verschrikkelijk drukke achter grond met al die logo’s de tekst wordt er bijna onleesbaar van.
Na een tijdje op je site gekeken te hebben waren mijn ogen een beetje dol gedraaid.Kortom leuk idee maar aan de uitwerking is nog wat te verbeteren.
Ik ga de website zeker nog verbeteren, heb op de hoofdpagina de achtergrond er al uit gehaald, ikzelf vindt een drukke website wel wat hebben, het uitlijnen komt door breedbeeld monitor, op een gewone monitor is hij netjes uitgelijnd, weet nog even niet hoe ik dat moet aanpassen, bedankt voor de opmerkingen.
Gr Morpheus
Ik heb dat al vaker gehoord, ga ik veranderen, kritiek niet erg leer ik alleen maar van.
Gr Morpheus
8 april 2012 om 13:32 In reactie op: Lid worden van een oldtimer club met eigen werkplaats #17869965@kaneelschep wrote:
Waar zitten jullie in soest? Ik woon daar niet al te ver vandaan. en ga altijd naar de turkse dhz garage op de industrieweg.
Dan kom ik wel eens langs neuzen ;)Langs neuzen heeft geen zin, er is niet altijd iemand aanwezig, als iemand lid wilt worden krijg je een afspraak en dan zijn er ook mensen aanwezig van het bestuur zoals ikzelf
Gr Morpheus
7 april 2012 om 21:27 In reactie op: Lid worden van een oldtimer club met eigen werkplaats #17869962@chieltjuh wrote:
soest dat is iedergeval in de buurt, hebben jullie ook soort van open dagen? heb wel intresse om een keer te komen kijken(ik ben niet in het bezit van een oltimer maar zulke corsa A projecten vind ik geweldig!
Nee sorry we hebben geen open dagen, over welke opel corsa project heb je het eigelijk
Gr Morpheus
-
AuteurBerichten