Foto,s eerste editie Good Vibrations the Beach

Forumindex Forums Overige Meetings Foto,s eerste editie Good Vibrations the Beach

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259746
    morpheus
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 September 2011

      Foto,s eerste editie Good Vibrations the Beach

      Hoe toepasselijk: de eerste editie van Auto Motor Klassiek’s Good Vibrations vond geheel in de sfeer van het gelijknamige album van de Beach Boys plaats @The Beach. En het was er allemaal. Een hele hoop zon, leuke klassiekers, een enkele youngtimer, blije bezoekers, blije ondernemers en een helemaal blije organisatie. Een op en top Good Vibrations Event. Een die de weg heeft geopend naar de vorming van een nieuw evenement, dat minimaal een keer per jaar op de kalender van de oldtimerliefhebber zal verschijnen. Een die in ieder geval zal uitgroeien tot een internationaal bezocht gebeuren als het aan de ambitieuze organisatie ligt. Want die is intussen al aan het broeden op wat er allemaal nog meer mogelijk is.

      Gr Morpheus

      http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18164847
      Tigra-Black
        Lid sinds:
        30 March 2012

        Zo hey mooie reportage :thumb

        En volgens mij stonden er wel wat exemplaren bij die dezelfde krachtbron hebben als mijn bootje ;)
        1600 Kent uit 1958 en gemariniseerd door Watermota waar ook de keerkoppeling vandaan komt.

        #18164848
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Gaaf, heb duidelijk niet op zitten letten en daarmee is deze meeting mij ontgaan. Had er graag met onze Monza’s bij willen zijn. Bij de volgende editie gaat hij direct in de agenda.

          #18164849
          morpheus
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 September 2011

            Ik kan deze meeting aanraden was erg gezellig en ook nog eens naast het strand, leuke markt erbij voor de vrouwen die zich vervelen.

            Gr Morpheus

            http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

            #18164850
            nova….
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Mooi om al die oude voertuigen te zien! :thumb

              #18164851
              g-astraa
              Deelnemer
                Lid sinds:
                13 March 2005

                ik wist het ook niet dat het was anders was ik ook wel gekomen. :( :( :(

                #18164852
                mieke
                  Lid sinds:
                  31 July 2006

                  Ik was er ook! (gulf c kadett station en oranje/grijze c kadett coupé.) Het was écht helemaal super! Dit was inderdaad de eerste keer dat dit evenement daar gehouden is. De eerste Good Vibrations meeting was op 19 Mei op het Maxxis terrein in Muiden om aandacht te vragen voor het afschaffen van de vrijstelling van MRB voor oldtimers. Toen was het ook al een groot succes met véél leuke auto’s en gezellige mensen.

                  Deze keer waren er ook leuke standjes en bandjes en zoals al gezegd is was het naast het strand dus ook de niet-auto-liefhebbers hebben een leuke dag gehad lijkt mij.

                  Ik kan het écht aanraden! Het leuke is dat de enorme USA sloepen naast de trabantjes staan en daar weer naast de solex brommertjes en de HD motoren uit het jaar kruik. Iedereen babbelt met elkaar en er wordt (op de opmerkingen over de import-diesel-bensen na) over geen auto minderwaardig gedaan.

                  Kortom, zoek (als je facebook hebt) even op Good Vibrations en meld je aan. Dan blijf je op de hoogte van de planning mbt de meeting volgend jaar.

                  #18164853
                  bassie16V
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    19 January 2007

                    Donders wat een dik spul….
                    Volgende keer ook maar eens kijken

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.