Nieuwe oldtimer website in de lucht

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Nieuwe oldtimer website in de lucht

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17251674
    morpheus
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 September 2011

      Hoi mede auto liefhebbers,

      Ik heb speciaal voor de oldtimer liefhebbers een website gebouwd, op deze website staat veel technische informatie en handige adressen, ook voor de mensen zonder oldtimer staat er veel informatie op die ze kunnen toepassen op hun auto, ik wens iedereen veel kijk plezier en ik hoor graag wat jullie vinden van deze website positief maar ook negatief is welkom.

      http://www.oldtimerautosite.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Gr Morpheus

      #18060327
      RicoW
        Lid sinds:
        14 August 2011

        leuke site met veel informatie.
        als klein puntje van kritiek zou ik toch de achtergrond iets minder druk maken :shock:
        100x hetzelfde plaatje word echt te druk voor je ogen en erg onrustig waardoor sommige tekst bijna onleesbaar is.
        verders, keep up the good work! ;)

        #18060328
        morpheus
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 September 2011

          Ik heb dat al vaker gehoord, ga ik veranderen, kritiek niet erg leer ik alleen maar van.

          Gr Morpheus

          #18060329
          Andre_Ede
            Lid sinds:
            16 June 2006

            Ook even je site bezocht, zo als die nu is zal ik niet snel nog eens kijken, vindt hem erg on overzichtelijk, een menu wat ergens halve wege de pagina staat, en hierop mijn PC staat de pagina geheel links uitgelijnd ipv netjes in het midden.

            En zoals andere al melde verschrikkelijk drukke achter grond met al die logo’s de tekst wordt er bijna onleesbaar van.
            Na een tijdje op je site gekeken te hebben waren mijn ogen een beetje dol gedraaid.

            Kortom leuk idee maar aan de uitwerking is nog wat te verbeteren.

            #18060330
            morpheus
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 September 2011

              @Andre_Ede wrote:

              Ook even je site bezocht, zo als die nu is zal ik niet snel nog eens kijken, vindt hem erg on overzichtelijk, een menu wat ergens halve wege de pagina staat, en hierop mijn PC staat de pagina geheel links uitgelijnd ipv netjes in het midden.

              En zoals andere al melde verschrikkelijk drukke achter grond met al die logo’s de tekst wordt er bijna onleesbaar van.
              Na een tijdje op je site gekeken te hebben waren mijn ogen een beetje dol gedraaid.

              Kortom leuk idee maar aan de uitwerking is nog wat te verbeteren.

              Ik ga de website zeker nog verbeteren, heb op de hoofdpagina de achtergrond er al uit gehaald, ikzelf vindt een drukke website wel wat hebben, het uitlijnen komt door breedbeeld monitor, op een gewone monitor is hij netjes uitgelijnd, weet nog even niet hoe ik dat moet aanpassen, bedankt voor de opmerkingen.

              Gr Morpheus

              #18060331
              Andre_Ede
                Lid sinds:
                16 June 2006

                Ik weet niet welk programma je gebruikt maar veel van die programma hebben een optie om de pagina ten
                alletijde in het center te hebben staan, kijk een sbij pagina optie’s.

                Groetjes
                Ps: kijk verder uit met copyright op foto’s, foto’s van Opel/GM mag je gebruiken maar je moet
                van hun wel het copyright bij iedere foto vermelden.

                #18060332
                morpheus
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 September 2011

                  @Andre_Ede wrote:

                  Ik weet niet welk programma je gebruikt maar veel van die programma hebben een optie om de pagina ten
                  alletijde in het center te hebben staan, kijk een sbij pagina optie’s.

                  Groetjes
                  Ps: kijk verder uit met copyright op foto’s, foto’s van Opel/GM mag je gebruiken maar je moet
                  van hun wel het copyright bij iedere foto vermelden.

                  Bedankt voor de tip, ik werk met FrontPage maar ben er nog niet uit hoe ik hem in het center zet

                  Gr Morpheus

                  #18060333
                  RISL
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    24 January 2011

                    Ik weet niet wat je al hebt aangepast n.a.v. de bovenstaande opmerkingen, maar ik vind de achtergrond zoals die nu is helemaal niet zo druk.
                    Wel denk ik dat je nog heeeeel erg veel automerken mist (of je zou een ‘overige merken’ moeten maken).

                    Maar het is een goed idee en ik denk zeker dat ik vaker op je site kom kijken!

                    #18060334
                    morpheus
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      6 September 2011

                      Ik heb de website inderdaad al aangepast, klopt dat ik nog veel automerken mis maar de meeste bekende automerken in de oldtimer wereld staan erbij

                      Gr Morpheus

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.