Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nope MM blijft uit, heb wel ff de stekker van LMM losgehaald en toen ging het MM lampje wel branden dus neem aan dat deze gewoon werkt.
hij is naar mijn weten nog niet vervangen teller staat ook pas op 88.xxx
vandaag weer stukje wezen rijden.
nog steeds zelfde euvel, maar op de terug even tussendoor koppeling ingetrapt en hinghing gedaan, en toen was ineens het vermogen terug, niet meer pofferent optrekken.
durf nu niet meer door te trekken omdat ik bang ben dat het weer terug komt.
merkte ook dat als de auto van “heuvel” af minder hoeft te werken had hij het ook niet.
wat zal het zijn? losse stekker? slecht contact? maar waarvan?
ga zo eerst maar even wat stekkers los trekken om te kijken of hij beroerder of hetzelfde gaat lopen.
Opcom geeft aan dat het de Krukas sensor is, maar Tech2 uitleesding van de dealer geeft niks aan.
jammer dat die sensor in heel NL niet op voorraad is, dus gister hebben ze die niet kunnen testen/vervangen.
tis een benzine ;)
de bij het nieuwe type 2.2 is dat het geval toch? de YH neit de SE?
ja dat is inderdaad de laatste auto die ik daar gekocht heb, maar of ik hem op de hoogte wou houden wat het nou was.
denk dat ik hem morgen maar weer naar de dealer breng hier in de buurt en hopen dat ze het snel gevonden hebben… :(
mijne staat op 85xxx en heeft ook al slijtage plekken van in en uitstappen hoor, komt door die knoopjes achterop de spijkerbroek enz.
nou gister alle meuk eraf gehaald, er kwam een los stukje plastic uit, alles weer in elkaar bebouwd na 10km kwam het euvel weer terug.
Alles weer eraf gehaald en stukje wezen rijden met ikzelf in de achterbak, blijken het die 2 afsteldoppen voor de hoogte van de klep te zijn, die zitten te hoog afgesteld en drukken de klep dus niet omhoog waardoor de loze ruimte van het kofferbakslot dus niet opgeven werd. :hmmzik wou ze wat hoger zetten maarja natuurlijk breekt het af. dus nu kan de klep nog steeds rammelen, voorlopig nog maar even een handdoek tussen de klep en bak, zodat de loze ruimte opgevuld wordt.
kzal binnenkort die afstel dingetjes ff erin kitten of nieuwe halen.
maar goed probleem gevonden gelukkig :wors
Pff wat een gedoe was dat ff :)
nee tis niet dat handvat want daar trek ik hjem altijd mee naar beneden, dus dan zal ik hem wel al in mn handen gehad hebben.
zou best kunnen dat die strip los zit!? vanaf de buitenzijde niks van te zien en ik kan hem niet bewegen maar dat zal ook wel vanaf de binnenzijde wel te zien zijn?als ik op de binnenzijde van de achterklep tik dan klinkt het al wat gammel.
tijdens het rijden hoor ik het ook duidelijk, en dan lijkt het wel weer of het uit die plastic stijl komt. maar ik heb in de achterbak gezeten en iemand anders reedt en hoor het duidelijk vanuit de achterklep komen.mn ruitenwisser, slot en remlicht zitten vast :P
dus mischien de bekabeling erheen dat tegen de wand aan ligt ofzo?okee….ja er rammelt in ieder geval iets..als ik op de bekleding tik dan klinkt het ook al heel gammel. het kan ook zo’n plastic stijl zijn.
ik zal binnenkort eens voorzichtig een kijkje nemen. wordt er namelijk wel geirriteerd van, zelfs op de snelweg. bah :(niemand dit nog gedaan?
ziet er mooi uit, ik wil ook nog ff wat meer licht in de kofferbak want dat shitlampje dat er nu inzit verlicht niks
met draaiende motor 13,8/9
storing blijft, ook na 6x wissen en stuk rijden. vermoed dat de sensor in het linkervoorwiel stuk is.
kreeg ook na 5x allerlei andere vervelende meldingen. storing electronisch systeem, stuurwiel enz…morgen ff langs de dealer.
Laat de kenner die er al wat jaar mee rijdt ff zn ervaring delen?
Nou ik reed net in dit bagger weer met 10km/h door een plas.. 5 minuten erna gaan mn TC en ABS lampjes aan.
net thuis gekomen en uitgelezen krijg ik deze foutcode’s :
P1390 – Wheel Speed Sensor 1 – G – Sensor Circuit
C0035 – Front Left Wheel Speed Sensor Circuit High Voltag
U2105 – CAN-Bus No Communication with ECM (Engine Control Module)
B0250 – Footwell Flap Motor Circuit Open or Low Voltage
(06) – Not presentB0176 – Left Air Outlet Temperature Sensor Interior Circuit High Voltage
(05) – Not presentB0181 – Left Air Outlet Temperature Sensor Footwell Circuit High Voltage
(05) – Not presentB0512 – Right Air Outlet Temperature Sensor Interior Circuit High Voltage
(05) – Not presentB0517 – Right Air Outlet Temperature Sensor Footwell Circuit High Voltage
De B storingen zijn van mn ECC, deze werkte verleden week ineens niet meer, even opnieuw auto gestart en hij werkte weer.
lijkt wel of alles een te hoge spanning krijgt???
heb even bij de linkervoorwiel sensor gekeken via opcom, en daar gaf hij 11,9V, auto stond op contact, dus geen draaiende motorheb alles gereset, en ga zo even een stukje rijden ik zal kijken welke allemaal terugkomen
ik heb er ook last van, en idd mijn passat heeft er ook last van
de 2.2 in mijn astra maakte ook een wat lawaaierig geluid, komt volgens mij door de ketting? maar niet echt zwaar diesel ofzo.
ik heb alle speakers laatst vervangen voor mtx, achterin zaten bij mij geen Tweeters. stond er ook van te kijken.
betreft wel een gts uit 2003Ik krijg steeds deze foutcode al 3x uitgelezen maar blijft terugkomen.
U2105 – CAN-Bus No Communication with ECM (Engine Control Module)
kan dit kwaad? of wat houd het in?
Strakke bak, veel plezier ermee
ziet er gied goed uit joh, mooi gedaan en weggewerkt
okee, ja ik heb plug gedaan, maar hij wou de play niet doen..BC werkt overigens nog wel. maarja….ik hoor graag van je als het zaterdag opgelost is :P
toffe station, en welkom
mijn GTS 2.2 benzine doet gemiddeld 1:12,5 bijna alleen maar lange stukken op 80/100 wegen
bij mij werkt het inderdaad ook niet, en ik heb de CAD-PI dus stuurwiel en display, mijne is dan ook uit 2003.
-
AuteurBerichten